Depilar-se els braços.

un gran any!

Re: Depilar-se els braços.

EntradaAutor: Lisbeth » dj. des. 09, 2010 5:44 pm

aquí una altra "peludeta" que es fa els braços amb cera des de fa un parell d'anys i cada cop en tinc menys.

a mi si que se m'irriten però perquè tinc la pell bastant delicada, així que si decideixes fer-t'ho (PERQUÈ TU VOLS, NO PERQUÈ T'HO DIU EL FOTÒGRAF), prova-ho bastant temps abans, i així veuràs com reacciona la teva pell. No pateixis que no et sortiran més forts, de cap de els maneres...
ah, i plantejat canviar de fotògraf!! serà "grosero!" :-eh_:: és broma eh?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 10, 2010 1:28 pm

Hola guapes!

Els meus pels també aniran fora!!!! Ja Ja Ja!!!

Petonetsssss
SUYI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: MiM » dl. gen. 24, 2011 9:10 pm

Hola!
Ostres doncs jo la veritat és que no m'ho havia plantejat... Però si que és veritat que em molesten una mica, els pèls dels braços. No sé si la gent me'ls veu o no, però jo mateixa sí que me'ls veig i això que són ben rossets. Però el problema que tinc, i que em fa moltissima rabia, és que els tinc llarguíssims (sobretot quan més a props del colze més llargs!). Vosaltres també els teniu llargs???

Jo l'estiu passat em vaig comprar la depiladora nova de Braun (la silk-epil que moltes noies em diuen que els hi fa tant de mal). Em vaig agafar el model car perquè a més a més del capçal d'arrencar el pèl, n'hi va un que el talla nomès i com que em vaig comprar un biquini bastant escotat de les ingles, doncs vaig pensar que així no patiria tant (és el lloc a on em fa més mal quan em depilo) i si me'sl tallo enlloc d'arrencar-los, puc arrenar una mica més. Vull que sàpigueu que va GENIAL aquesta depiladora, i´a més, el capçal que els talla, els deixa tant arran que no es veu el pèl, sembla que te l'hagis arrencat. Per tant, com que no m'agraden el pèl dels braços, crec que si me'ls arrenco em farà molt de mal i no tinc diners per poder fer les sessions làser, doncs crec que provaré la maquineta aquesta aviam si queda bé :D.

Què en penseu?
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: esther79CONILL » dc. gen. 26, 2011 12:22 pm

Yo me depilaré enterita, brazos incluidos. No suelo depialrme brazos, pero creo que ese día merece que vaya sin un pelo, y yo no es que tenga mucho, pero he visto novias que si k son más peluditas y se ven los pelos en le brazo, y yo lo he notado, quiero decir que sin querer me he fijado y no me gusta.

Yo me los depile hace mucho, haciendo una prueba con la silk.epil, y al final me hice el brazo entero, y me volvierona salir cn normalidad...ni más fuertes, ni más cantidad...por una vez no pasa nada.

por otro lado, me estoy haciendo piernas enteras con laser, y acabaré haciendome axilas e ingles, porque me funciona de maravilla!!! des de la primera sesión funciona y llevo todo el invierno sin pelos, teniendo en cuenta, q yo en piernas si k era peludita, me crecen super rapido, y se me quedaban muxos por dentro, y ahora, tardan un monton, esta la piel super suave como si no hubiera tenido pelos nunca.

Lo aconsejo totalmente!!!
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants