PESADILLA!!!!!!!!

un gran any!

Re: PESADILLA!!!!!!!!

EntradaAutor: inhus » dc. set. 08, 2010 9:14 pm

:-///: lestare esperant!! sort!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » dc. set. 08, 2010 9:14 pm

pq daqui a dissabte espero haver arribat als 100 missatges!! q suposo q siiiiiiiiiii!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dc. set. 08, 2010 9:21 pm

I tant, si només et queden 2, ànims que ja ho tens!! >.-<: >.-<:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 8:48 pm

Hola guapes!

Portava uns quants dies que tothom em deia gaudeix molt del dia perquè quan et donis conta ja haurà passat!!

Doncs aqui ve el meu 1er. malson:

Acababem d'arribar al convit quan m'entren ganes d'anar a fer un riu... vaig al bany i quan vull sortir la porta no es pot obrir... Jo sentia la música de cada plat, l'entrada del pastís, el lliurament de regals.... i de cop i volta s'obre la porta del bany... el meu xicot enfadat dient-me que l'havia deixat sol amb tota la feina que hi havia!!!! i amigues meves dient-me darrera ja t'ho deiem.... gaudeix del dia que passa volant!!! I quan per fi surto del bany... ja havia acabat tot, només estaven els de la neteja!!!

Horrorós!!!
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 8:53 pm

2on. malson:

Arrivem al convit, fem el brindis, els fotògrafs aixequen les cameres de fotos, nosaltres ens posem guapos, somriem i de repent... el fotograf em diu: Per l'amor de déu!!! On vas amb aquestes celles!!! Sembles el sinshan!!! la meva ètica professional diu que no puc fer un reportatge de nuvis amb una núvia tan deixada!!! Jo començo a buscar unes pinces entre tots els convidats... es comencen a obrir els bolssos i quina és la meva sorpresa... portaven pistoles de silicona, martells, carretilles, gomes de saltar, cactus... bueno portaven de tot menys unes pinces!!! em vaig despertar de cop!!! :-eh_::

Petonets!!!
SUYI

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 8:57 pm

Hola guapes!!!

3er. Malson:

Arriba el dia del casament, vaig a la perruqueria... em pantinen, em maquillen... torno a casa i de sobte... Se m' ha oblidat comprar el vestit!!! Unes companyes de la feina em diuen... no et preocupis ara ho solucionem!!! i de cop i volta em veig vestida amb el tratge de col·legiala de la Britney Spears, amb dues trenes i ulleres de pasta!!!!

Horrorós!!! : sgra :

Petonetssss
SUYI

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 22, 2011 12:49 pm

Hola a totes!!!

Feia temps que havia llegit aquest fil i ara ja m'ha arribat el torn de participar-hi... abans d'ahir ja vaig tenir el meu primer malson!!!!

Faltava poca estona per casar-me i el vestit se'm trencava, m'havien maquillat els ulls de color vermell i, a més, els clips del cabell se'm queien i tot el pentinat es desfeia... bufff! sort que ja va sonar el despertador!!!!

Creuaré els dits perquè ja no tingui més malsons amb el casament!!!
Imatge
tresor
:: núvia experimentada

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: julia28 » ds. gen. 22, 2011 1:35 pm

Ostras!!
Pues yo hoy me he levantado preocupadisima tambien, he soñado que me dormia en casa de mi madre,en mi habitacion, pero que me faltaban complementos y me decia mi madre nena despierta ya que esta todo el mundon esperandote!!!, lo curioso es que yo me levantaba ya con el vestido y todo puesto, peinada y maquillada, pero me faltaban los pendientes y los zapatos!!! y acababa poniendome unas sandalias de mi madre!!dios que mal rato que he pasado!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: lisbet » dg. gen. 23, 2011 7:48 pm

Hola,
uf! veo que no he sido la única...jaja todas tenemso mas o menos los mismos sueños, a mi aún me queda para el gran dia pero tambien ya he empezado con las pesadillas y fue que, era el dia de la boda y aún nos quedaban cosas por hacer y yo preguntaba..pero no lo podemos posponer?? que aún tenemos cosas sin hacer...vaya tela.. parecia tan real que me alegré al ver que era un sueño.. un saludo a todas!!
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants