cerimònia sense mestre de cerimònia

un gran any!

cerimònia sense mestre de cerimònia

EntradaAutor: euterpe » dg. set. 12, 2010 8:30 pm

Hola!!! Tenim un petit problema. Ens casem pel civil a l'ajuntament del poble on ens vam conèixer (només amb la família més íntima) i celebrem el casament uns dies després en un altre lloc. Allà tenim pensat fer una cerimònia abans de l'aperitiu per poder-nos intercanviar els anells. El que no volem és tenir un actor que faci de mestre de cerimònia perquè ho trobem molt fred. N'hem vist d'horribles! Com un que anava de graciós i no feia riure a ningú. :t:t:

Com enfocaríeu vosaltres el tema? Heu estat a algun casament en què hagin fet la cerimònia sense mestre de cerimònia? Qui parlava? Els nuvis? Familiars? Amics?

Ajuda, si us plau!!!

Merci.
Imatge
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

Re: cerimònia sense mestre de cerimònia

EntradaAutor: esteruchy » dg. set. 12, 2010 8:47 pm

Nosaltres quan ens vam quedar sense el lloc on al principi voliem fer la ceremonia (el palau maricel) vam pensar dos opcions una a can mercader i l'altre com el que dius... pero el que teniem clar es que no pensavam pagar a un mestre de ceremonies-actor-... digali com vulguis.
I vam decidir que un amic ens faria de mestre de ceremonies que ens llegis un discurs i que fos el que "ens casés" i fariem que alguns amics, familiars ens diguessin unes paraules.
Al final hem pogut fer-ho a can mercader i serà oficial ens casarà un regidor i ja que li vam comentar a l'amic que ens fes un discurs el llegirà a Can mercader.

Espero que et serveixi d'ajuda.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 12, 2010 8:52 pm

euterpe ha escrit:Hola!!! Tenim un petit problema. Ens casem pel civil a l'ajuntament del poble on ens vam conèixer (només amb la família més íntima) i celebrem el casament uns dies després en un altre lloc. Allà tenim pensat fer una cerimònia abans de l'aperitiu per poder-nos intercanviar els anells. El que no volem és tenir un actor que faci de mestre de cerimònia perquè ho trobem molt fred. N'hem vist d'horribles! Com un que anava de graciós i no feia riure a ningú. :t:t:

Com enfocaríeu vosaltres el tema? Heu estat a algun casament en què hagin fet la cerimònia sense mestre de cerimònia? Qui parlava? Els nuvis? Familiars? Amics?

Ajuda, si us plau!!!

Merci.

Primer de tot, felicitats pel vostre casament!

I després... la meva suggerència és que prenguis el guió d'una cerimònia civil o eclesiàstica, com prefereixis, i n'eliminis les lectures dels articles o de la Bíblia (a més dels parlaments pròpiament religiosos, és clar) i les substitueixis per escrits fets pels amics o bé per poemes que als dos us agradin, o, fins i tot, totes dues opcions combinades. Les cerimònies civils són tan emotives, íntimes i boniques com ho és la convicció i la dedicació que hi posen les persones que hi participen...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Àfrica » dv. set. 17, 2010 1:32 pm

buniketa ha escrit:
euterpe ha escrit:Hola!!! Tenim un petit problema. Ens casem pel civil a l'ajuntament del poble on ens vam conèixer (només amb la família més íntima) i celebrem el casament uns dies després en un altre lloc. Allà tenim pensat fer una cerimònia abans de l'aperitiu per poder-nos intercanviar els anells. El que no volem és tenir un actor que faci de mestre de cerimònia perquè ho trobem molt fred. N'hem vist d'horribles! Com un que anava de graciós i no feia riure a ningú. :t:t:

Ajuda, si us plau!!!

Merci.

Primer de tot, felicitats pel vostre casament!

I després... la meva suggerència és que prenguis el guió d'una cerimònia civil o eclesiàstica, com prefereixis, i n'eliminis les lectures dels articles o de la Bíblia (a més dels parlaments pròpiament religiosos, és clar) i les substitueixis per escrits fets pels amics o bé per poemes que als dos us agradin, o, fins i tot, totes dues opcions combinades. Les cerimònies civils són tan emotives, íntimes i boniques com ho és la convicció i la dedicació que hi posen les persones que hi participen...

Euterpe, jo estic com tu: abans que em casi un desconegut prefereixo que sigui algú important per mi. De fet, haviem pensat escollir un parell d'amics (un per part de la meva parella i una per part meva) i que entre tots dos s'ho convinessin. M'apunto a la idea de la buniketa, però he buscat i no trobo un guió de cerimonia civil. Suposo que 1r es recorda el motiu de la celebració, després es dediquen unes paraules al nuvi i a la nuvia, potser després un poema i finalment la pregunta tant desitjada i l'interncanvi d'anells.

Bé si teniu alguna altra idea al respecte, serà benvinguda!!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: marsal75 » dg. set. 19, 2010 11:02 am

nosaltres tampoc voliem un mestre de ceremonies i un dia xerrant a casa els sogres ho vem dir, aleshores un dels meus cunyats salta i diu "doncs us ho faig jo, que per algo sóc el Pater!" (és el seu sobrenom). Li vaig pasar un guió del casament que vaig trobar per aquí el foro, i se'l va estar llegint, i com aquest novembre va a un casament civil i fa de testimoni, doncs li vaig dir que adaptes el que li agradava a la nostra i el que no li agradés ho treies (que ens avises una mica abans per a saber que fer en aquell moment)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants