ALGUIEN HA VIAJADO CON LA AGENCIA TARANNA?????

Destins, propostes, no saps on anar?

ALGUIEN HA VIAJADO CON LA AGENCIA TARANNA?????

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 04, 2006 12:57 pm

Pues eso, alguien ha viajado con esta agencia o conoce a alguien que lo haya echo?

gracias
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 1:00 pm

up
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 28, 2006 10:23 am

hola aima, crec que tú també vas preguntar a l'agència Ko-samui (amb la que jo viatjo) però no et va acabar de fer el pes el treekking per la selva, oi? ho dic perquè si és això el que no t'agrada ho pots treure, ho saps? i també pots posar guia per aquelles zones que t'interessi, nosaltres n'hem agafat per l'excursió al mercat flotant de bankok i también per als dos dies que anem a visitar temples a korat, a part dels dies de treekking, es clar...
ho deia per si t'ajuda...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 04, 2006 8:42 am

Gràcies Pilarp,

pero ja li vaig comentar els nostes canvis al Sr Estanis i em va dri que m'enviaria un mail.Això fa més de 2 mesos i encara estic esperant...A més, quan li vaig comentar em va dir que si no dormia a casa de la gent ( bé, si no feia aquells dies) no podia fer ni el passeig amb elefant ni amb balsa de bambu,

Ara estic esperant 2 pressupostos més que he demanat a viajres Iberia i tejedor.Pero encara estic esperant també...
De moment els de Taranna, son els més serios, pero supercar!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 04, 2006 8:48 am

hola aima, no és per defensar-los, però sé que van tenir, durant un temps, problemes amb el correu electrònic (no sé si ho han solucionat), perquè a mí tampoc m'arrivaba una modificació de l'itinerari que l'hi vam demanar, el vaig trucar i ell estava tan tranquil pensant que l'havia envïat, i llavors em va explicar que havien perdut un munt de correus degut a aquest problema
ara, si no et ve de gust fer lo dels poblats, clar, llavors potser no tens tanta opció a fer pel nord.
quan marxeu vosaltres? nosaltres el 7 d'agost, ojalá coïncidissim i us animessiu a venir amb nosaltres a fer el treekking!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. maig 14, 2006 10:33 pm

No Pilarp, si en algun moment semblava que estava en contra de l'Estanis no és així.L'unic que em va semblar que ens deixava de banda perquè no ens va enviar el que li haviem demanat. De fet, ell ens ha donat més informació sobre thailandia que cap altra agencia. També ens va dir que si no voliem fer lo del trkkng, no podiem fer el recorregut amb balsa de bambu i elefant...i ens fa gracia fer-ho.

pero bueno, crec que ens hem adormit massa amb lo del viatge i al final no se si trobarem ni bitllets ni hotels per Thailandia...a veure si demà m'ho solucionen.

Bé, gràcies a totes
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 15, 2006 8:00 am

no, no AIMA, jo no volia dir això, no et pensis que jo tinc comisió amb aquesta agència!! jejejeje, només t'ho explicava perquè potser a tú et va passar el mateix que a nosaltres i potser havies pensat que eren uns informals quan no tenia res a veure amb això
ara que hi penso, algú ha comentat que també a altres llocs de thailandia es podia fer el passeig amb elefants, no sé si a Ko Samui o al parc natural de Kao Yai (o com s'escrigui), ho dic perquè si et fa gràcia igual t'ho pots muntar d'alguna altra manera...
sort!
Visitant

EntradaAutor: Kitty Cat » dg. maig 21, 2006 10:51 am

Hola Aima.
yo no he viajado con Taranna pero mi hermana si acaba de reservar su luna de miel en Japon e indonesia con ellos porque habia escuchado cosas muy buenas a traves de amigos. de moemnto esta muy contenta con ellos. todo es a medida y te ofrecen la posibildad de hacer una combinacion de trekking, aventura , cultura y relax. y de precios no me ha parecido tan mal. les piden 3500 por persona, pero estaran casi un mes tomando varias vuelos por japon y luego indonesia, todos lo hoteles de 5 estrellas. Tomando en cuenta que Japon es uno de los paises mas caros de mundo, me parece hasta barato.
Pero no te preocupes que Thailandia te saldra muuucho mas barato!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]Imatge[/url]
Kitty Cat
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 86
Membre des de: dg. feb. 19, 2006 2:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rickybet » dt. juny 13, 2006 7:56 pm

Hola noia!El meu germà si que ha viatjat amb taranna, a tanzania, i sens dubte, és l'agencia que jo agafaria si volgués fer un viatge d'aquest tipus. Tu acostat-hi un dia i veuràs perquè ho dic.
rickybet

Entrades: 14
Membre des de: dv. juny 09, 2006 7:09 pm

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants