Isla Mauricio

Destins, propostes, no saps on anar?

Isla Mauricio

EntradaAutor: SIP » dj. març 16, 2006 1:02 pm

Ningú va a les illes Maurici?
SIP
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. març 08, 2006 12:39 pm

Re: Isla Mauricio

EntradaAutor: cel » dj. març 16, 2006 1:44 pm

siii?? que bien yo tambien yo me caso el dia 8 de julio pero no sabemos en que hotel todavia, supongo que esta semana o la que viene acabaremos de concretar. que dias os vais vosotros?y hotel??
cel

Entrades: 1
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:45 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 3:34 pm

siiiii, nosotros primero hacemos un safari por kenia y luego islas mauricio, hemos cogido el hotel meridien, nos casamos el 22/07 y si no me equivoco el 31 estaremos ya en Maurcio!
Visitant

EntradaAutor: SIP » dj. març 16, 2006 4:26 pm

Jo em caso el 27 de maig. Marxo el 29 cap a Paris, i ja k hem de fer escala, ens hi quedem 2 dies. El dia 31 de maig a a la tarda, marxem cap a Maurici. también anem a l'hotel le Meridien!!!!! Tothom me l'ha aconsellat molt. No sé, no sé....
SIP

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 4:32 pm

Nosaltres aixo de paris ho fem a la tornada!!! pero només una nit!! aixi acabem amb un sopar romantic a la ciutat de l'amur!!! jejejejeje

Per anar fem escala a Amsterdam, pero sense fer nit!

Doncs a mi también m'han parlat molt bé de l'hotel meridien... com tu aniràs primer, ja m'expliques!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 16, 2006 7:27 pm

Hola,
yo me lo estoy pensando, me parece un buen destino... me podeis decir por cuanto os sale mas o menos por fa......
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 8:56 am

Nosotros hacemos el safari por kenya + 5 dias en mauricio y una noche en Paris y sale 1.200.000 los dos + o -
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 10:34 am

Buenos días,
el precio no está mal... mas o menos es lo que teniamos pensado gastarnos... lo que lo del safari.... Buffff no se, es que los bichos y yo no somos muy buenos amigos....
Donde lo has mirado??
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 10:55 am

eso va con la persona, a nosotros no nos importa... pero bueno puedes ir solo ha islas mauricio!

Nosotros lo hemos mirado por barcelo viatges, con la mayorista catai... lo que si que te aconsejo es que si teneis claro que vais ha ir, reservar el avion, pq nosotros lo hicimos hace dos semanas y para ir tenemos que pasar noche en madrid y al dia siguiente salir hacia amstermdam y nairobi y para la vuelta también nos hacian dormir en madrid pero lo hemos cambiado por paris....
Visitant

EntradaAutor: SIP » dv. març 17, 2006 11:04 am

Si, per poc que pugui quan torni t'explico tot el q he vist, llocs d'interés....
Q heu agafat, habitacions normals o les Nirvana?

Dolce, yo hago 2 noches en París, hotel 4 estrellas al lado de la opera y 7 noches en el hotel Meridien (hab. Nirvana, són nuevas) en Isla Mauricio, pensión completa. Me sale por 4500€ más o menos. Yo creo q me ha salido muy bien de precio.
Pero eso si, cuando te casas? Yo para el 29 de mayo ya no tenia vuelo de noche París-Mauricio, por eso aprovecho, me voy el 29 BCN-París y me quedo 2 días.
SIP

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 1:06 pm

doncs aixo que em comentes de les habitacions, no ho sabia... es que la noia de l'agencia, encara m'ha de passar els ultims detalls, i ja ens ho mirarem... canvien molt unes habitacions de les altres?? M'han dit que una excursio molt xula es la de Port Luis o algo aixi!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 1:22 pm

Te ha salido super bien de precio... muy bien!!!!
Yo me caso el 19 de Agosto y seria para salir sobre el 22 mas o menos... os casais antes o despues....??? es para ver si llevo mucho retraso con la elección del viaje....
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 1:41 pm

yo me caso el 22/07 y ella antes....
Visitant

EntradaAutor: SIP » dv. març 17, 2006 3:33 pm

Ei, yo me caso el 27 de mayo!!!!

Doncs si, Port Louis em sembla que és la capital. Però de totes maneres la zona q està millor és la de l'hotel, les altres també però són més de relax total. En aquesta hi ha botigues, pubs....
La diferència de preu són 500€ més, em sembla, tots 2 per tota la setmana, tampoc és tant i per el q m'han dit estan molt bé. Són un grupet petit d'habitacions noves q tenen recepció propia i piscina propia.. no sé es q encara no hi ha fotos d'això però bueno, jo ho he agafat.
Et fan l'oferta de la Pensió completa a preu de la Mitja pensió, no? A mi en principi a les habitacions Nirvana no m'ho feien però al final també m'ho fan..... a veure q serà!!!!
SIP

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 4:02 pm

doncs quan m'ho passi li diré..... aixo de la pensió complerta al preu de la MP si que m'ho han dit...espero que el viatje surti bé... pq amb el mal que en fa el braç de les vacunes!!!!
Visitant

EntradaAutor: SIP » dv. març 17, 2006 6:04 pm

es clar, tu x anar a Kenya t'has hagut de vacunar, no? Jo no!!!!!!
SIP

EntradaAutor: Visitant » dv. març 17, 2006 7:00 pm

si i la veritat que em fan pupeta... jo pensaba que si que t'hauries de vacunar!
Visitant

EntradaAutor: SIP » dl. març 20, 2006 8:55 am

Per si no heu vist el missatge a l'altre post de Maurici, us informo. Alerta amb el tema aquest dels mosquits, a mi m'ho van dir aquest cap de setmana, acabo de trucar a salut i m'han dit q la illa de la Reunión ja té l'accés restringit de moment a Maurici està tot bé però no saben com avançarà tot això. Segurement jo miraré de canviar el viatge, em queden 2 mesos i ho veig justet. No hi ha vacuna per això!!!! Quina jugarreta. Si voleu truqueu al 902111444 i us informaran
SIP

EntradaAutor: Visitant » dl. març 20, 2006 10:14 am

ostras silvia, pues no sabia nada... pero el dia que fuimos a vacunarnos, nos tendrian que a ver dicho algo! lo he estado mirando por internet y en algunos sitios lo pintan como muy chungo y en otros no tanto... aish! no se q hacer... a nosotros nos quedan 4 meses... estoy hecha un lio.... voy hablar con mi novio.... MECACHIS... NADA PUEDE SALIR BIEN, A LA PRIMERA???
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. març 20, 2006 5:28 pm

Bueno, nos ha llamado el medico de medicina tropical del hospital clinic, me ha dicho que no tenemos pq asustarnos. Que es una epidemia, que es cierto que esta.. que donde esta atacando más es en isla de reunión y que en islas mauricio hay pero poco… que esta segura que para julio ya no hay nada..y que de hecho hay otros mosquitos que usemos repelente de dia y de noche, que el repelente lo teníamos que usar con este mosquito y sin el.. que sobretodo tenemos que vigilar la zona de vegetación, que por la zona de playa no nos preocupemos que los mosquitos y el agua salada no van juntos…
Visitant

Següent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants