Algú que hagi estat o vagi a Japó?

Destins, propostes, no saps on anar?

Algú que hagi estat o vagi a Japó?

EntradaAutor: anagaz » dt. feb. 28, 2006 4:59 pm

Doncs això, si he estat o esteu mirant per anar-hi m'ajudaria parlar amb algú tema itineraris i dies necessaris per tal de realitzar el viatge. Els tours que ofereix catai són d'una semana i per mi sería perfecte com a escapada desde Thailandia pero no sé si serà poc.

Gràcies !!!
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Joan » dl. març 27, 2006 12:10 pm

Hola anagaz,
nosaltres vam estar a Japó, bé, més concretament a Tokyo. Jo treballo en el mon dels viatges i vam poder anar allà gratuïtament!! La veritat és que es una gran ciutat però crec que no hi passaria més de 2 o 3 dies. El que m'han dit que es preciós és Osaka, no hi vam poder anar. Tokyo te temples, parcs i jardins. Al principi és molt maco però després tots s'assemblen! La gent molt amable i educada.
Es una ciutat molt cara!!
Si vols pots visitar http://spaces.mes.com/jan74 , crec qui ha vaig posar alguna foto.
Nosaltres ens casem el 5 d'agost i anem a Thailandia, 17 dies. Fem ruta cap al nord, i despres acabem amb 4 dies de platja i relax a Phuket.
Que vagi beeeee.
Joan

Entrades: 26
Membre des de: dl. març 27, 2006 9:40 am

EntradaAutor: Joan » dl. març 27, 2006 12:17 pm

perdona, el link és:
http://spaces.msn.com/jan74

m'havia equivocat!
Vols anar a Japó desde thailandia, de quant dies disposeu??
Joan

Entrades: 26
Membre des de: dl. març 27, 2006 9:40 am

EntradaAutor: anagaz » dt. març 28, 2006 10:04 am

Hola Joan, gràcies x la pàgina, ara la miraré. Quina sort poder viatjar gratis. Doncs marxem un mes i com que al maig és temporada baixa a Thai, doncs el vol al Japó està molt bé de preu per que el que fem és vol Bcn-Tokyo amb parada a BKK els dies que volem...
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants