Hola noies!!!
Us explico nosaltres teniem molt clar que voliem anar de viatge a china, més que res per conèixer una nova cultura i anar uns dies al tibet. Ahir vam anar a una agencia de viatges, bé de fet la meva tieta és la jefa. Vam estar parlant amb ella i ens va dir que per el que voliem nosaltres que era un vitge per conèixer la cultura, el país, la gent,... no ens aconsellava china, és veu que ara ja esta molt explotat turisticament i tot i que queda l'esperit no és el mateix que f uns anys. A nosaltres no ens agraden gens les grans masificacions turístiques i els llocs super explotats.
Resulta que ens va parlar de Vietnem i Birmania, ens va ensenyar catàlegs, fotos de quan ella hi va anar, és genial ens vam enamorar a l'instant. El problema és per quin dels dos paisos dicidir-nos. Fer els dos es veu que no veus gaire res de cap. Ella ens recomana que triem. Algú hi ha estat? Coneixeu algú que hi hagi estat? Ens podeu ajudar a escollir??
Ja se que són llocs poc turístics per això em costa trobar gent que hi hagi estat i em pugui aconsellar.
Moltes gràcies.