VIETNAM O BIRMANIA???????

Destins, propostes, no saps on anar?

VIETNAM O BIRMANIA???????

EntradaAutor: Nuri » dj. feb. 09, 2006 1:25 am

Hola noies!!!
Us explico nosaltres teniem molt clar que voliem anar de viatge a china, més que res per conèixer una nova cultura i anar uns dies al tibet. Ahir vam anar a una agencia de viatges, bé de fet la meva tieta és la jefa. Vam estar parlant amb ella i ens va dir que per el que voliem nosaltres que era un vitge per conèixer la cultura, el país, la gent,... no ens aconsellava china, és veu que ara ja esta molt explotat turisticament i tot i que queda l'esperit no és el mateix que f uns anys. A nosaltres no ens agraden gens les grans masificacions turístiques i els llocs super explotats.

Resulta que ens va parlar de Vietnem i Birmania, ens va ensenyar catàlegs, fotos de quan ella hi va anar, és genial ens vam enamorar a l'instant. El problema és per quin dels dos paisos dicidir-nos. Fer els dos es veu que no veus gaire res de cap. Ella ens recomana que triem. Algú hi ha estat? Coneixeu algú que hi hagi estat? Ens podeu ajudar a escollir??

Ja se que són llocs poc turístics per això em costa trobar gent que hi hagi estat i em pugui aconsellar.

Moltes gràcies.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Nuri

Entrades: 15
Membre des de: dg. gen. 08, 2006 1:14 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dj. feb. 09, 2006 1:33 am

Hola Nuri,

Els meus sogres han estat als dos països. Els hi pregunto i et dic alguna cosa, valen?

Però avançar-te que van arribar encantats tant de l'un com de l'altre!

Tens 2 bons finalistes!
Imatge
MONTSERRAT
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: Carla2006 » dj. feb. 09, 2006 10:36 am

Quines destinacions més xules!
Jo no he anat a cap dels dos llocs, però tinc uns amics que fa 4 anys van anar a Vietman i van tornar encantadissims!
Felicitats i sort en l'elecció!!!
Fins ara
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 624
Membre des de: dj. set. 01, 2005 9:04 am

EntradaAutor: anagaz » dj. feb. 09, 2006 12:15 pm

Si et serveix jo he triat Vietnam, es veu que és una passada i comença a ser turístic ara...
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Nuri » dj. feb. 09, 2006 12:37 pm

Moltes gracies noies!
A veure si em podeu donar més infomació d'aquesta gent que hi ha anat.

Ei Anagaz, quan hi vas tu?? Jo em caso el 29 d'abril, per tant la primera quinzena de maig!!

Que guai trobar algu que va de viatge a aquests llocs. El típic és un creure, rivera maya,...

Fins aviat
Imatge
[/url]
Nuri

EntradaAutor: EDAE » dj. feb. 09, 2006 1:13 pm

Els meus cunyats han estat als dos llocs i ells sempre diuen que a birmania hi tornarien, però a vietnam no. Els hi va agradar, però no ho repetirien.
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Nuri » dj. feb. 09, 2006 1:16 pm

Ei edae, els pots preguntar als teus cunyats perque tornarien a birmania i no a vietnem? Es que necessito elements, vaig ben perduda.

Merci
Imatge
[/url]
Nuri

EntradaAutor: EDAE » dj. feb. 09, 2006 6:32 pm

A ells els hi agrada molt viatjar, i veure les cultures de cada país, i a vietnam s'estan industrialitzant molt. Per ex: anaven per un lloc preciós i de cop hi havia un peazo fàfrica i el guia tot orgullos els hi explicava que allà abans hi havia paisatge i camps d'arròs, i que ara i havia allò. I ells lo que pensaven era, que tant de bo hi haguessin anat abans!. A més, lo que els hi ensenyaven molt eren les trinxeres, i on lluitaven amb els d'EUA, i la veritat és que deien que impresiona molt, però no sé, per viatge de nuvis...
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. feb. 10, 2006 11:24 am

Hola!!!

Nuri tant vietnam com birmania (potser + vietnam) s'estan començant a explotar turísticament. Jo birmania ni idea, pero tinc una companya de la feina que hi va anar a vietnam en plan motxilla y es....

UNA PASADA!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: anagaz » dc. feb. 15, 2006 11:26 pm

Hola Nuri !!! Mira, nosaltres anem a Vietnam i arribem a Hanoi el dia 8 de Maig i començarem x el nord. Què fareu vosaltres?
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: Nuri » dv. feb. 17, 2006 11:51 am

Hola anagaz!!!
Nosaltres hem d'acabar de concretar però en principi arribem l'1 o el 2 de maig a Ho Chi Minh i comencem pel sud, al revés que vosaltres. Ves a saber potser ens creuem pel camí hi estem 17 dies o sigui que potser.
Imatge
[/url]
Nuri

EntradaAutor: elenar » dj. feb. 23, 2006 10:38 am

hola a totes!!

jo em caso el 11 de març i em vaig a Birmania de viatje de noces!!
m'han parlat super bé d'allà i a més diuen que és el moment d'anar-hi, perque encara és super auténtic; diuen que d'aqui uns anys serà una especie de Tailandia, ja que s'està obrint al turisme...

nosaltres fem una ruta pels llocs més significatius (pagodes, temples, ....)
i després acavem tres dies a unes platges pràcticament verges per descansar... que xulo!!!

uns coneguts que hi van anar van tornar encantats... ells van estar a la India i a Birmania i els hi va agradar més Birmania...
Pero clar, com tot, és questió de gustos...

una abraçada
elenar

Entrades: 8
Membre des de: dt. juny 28, 2005 9:25 am

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants