LA TOSCANA

Destins, propostes, no saps on anar?

LA TOSCANA

EntradaAutor: Carla2006 » dc. feb. 01, 2006 9:41 am

Que os parece esta destinación?
He encontrado una web: www.cieloytierra.com y te organizan el viaje de ida y vuelta, casas de turismo rural y alquiler de coche!
Ya se, a mucha gente no les gustara el turismo rural para viaje de novios però a nosotros nos gusta mucho este tipo de turismo y poder coger el coche y poder ir a tu bola!
Como lo veis?
Hemos mirado en agencias y nadie lleva cosas de turismo rural, alguien conoce alguna en barcelona que tenga cosas de turismo rural?
Gràcias
Bsos
Carla
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Carla2006
:: núvia experta

Entrades: 624
Membre des de: dj. set. 01, 2005 9:04 am

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. feb. 01, 2006 1:12 pm

Hola Carla,

Pues yo lo encuentro muy chulo. Exactamente que haríais, visitarias otras cosas?
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Carla2006 » dc. feb. 01, 2006 4:38 pm

Pues estamos ya bastante decidicos por esta opción!
La tenemos que acabar de perfilar però más o menos son 11 o 12 noches en alojamiento rural. En 4 casa distintas cada un en una localidad diferente. Una de las casas està cerca de Florencia o sea que también la visitariamos y otra està cerca de Roma. Las casas ya estan en pueblos que tienen cosas para visitar.
No se la verdad es que tiene buena pinta.
Cuando tenga la ruta cerrada ya os contaré donde estaremos exactamente.
Creo que es el viaje que se ajusta más a la manera que nos gusta movernos a nosotros!
Me alegro de que te guste Ruth!
Bsos
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006

EntradaAutor: Ines » dj. feb. 02, 2006 9:55 am

Hola Carla!

A mi me encanta la idea! De hecho nosotros tambien nos vamos a Italia, yo soy una enamorada de Italia! Yo estuve viviendo un año y medio en Milán y aproveché para visitar todo el Norte: Milan, Florencia, Siena, la Toscana, Genova, Venecia...

O sea que esta vez nos vamos al sur, a Sicilia!! Estaremos 8 días en Sicilia y me apetece muchisimo! Alquilaremos un coche y dormimos en casas rurales, menos en un sitio que dormimos en hotel de lujo. Yo nunca he ido a hoteles de lujo, cuando viajo siempre voy a albergues y sitios baratos y por un dia me apetece sentirme como una princesa!!

Felicidades por la elección del viaje, yo creo que será precioso!
Ines
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 5:04 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dj. feb. 02, 2006 11:34 am

:-)0(-: Hola Carla,
bueno, yo no hubiera elegido La Toscana para nuestra luna de miel, pero si es lo que os hace ilusión, por qué no?
Es un lugar hermoso, precioso de verdad. Y si os gusta el turismo rural, coger el coche y descubrir, disfrutaréis muchísimo! en serio!
Yo he estado dos veces en coche por la Toscana (y otras partes de Italia -intensivo 2 semanas allí no), pero íbamos de camping, así que de info de turismo rural no te puedo ayudar.
Pero recorrer esos "turons", los viñedos, la comida, el color, la gente, es una pasada. Tienes que visitar San Gimignano, y de paso os podeis acercar a Siena si no habéis estado, y, evidentemente Florencia. No es complicado ir en coche por ahí.
Y hacer la ruta del Chianti (el vino típico de allí).
Bueno, ya contarás cómo os ha ido. Suerte! :-()-) :*:-)
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: EDAE » ds. feb. 04, 2006 12:30 pm

Carla, molt bona el·lecció!!! La Toscana és una de les zones més maques d'Itàlia, per mi. És preciós per passejar, i veure poblets petits!! A part de Florencia és clar!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Carla2006 » dl. feb. 06, 2006 11:18 am

Moltes gràcies noies!!!
Docsn ja ho hem decidit! Marxarem unes 12 o13 nits a la Toscana!!!!
El recorregut es: primera casa a la zona de Massa Carrara, la segona a la vall de Chianti (des d'on visitarem Florència!), la tercera a Assis (Umbria), la quarta a prop de San Gimignano i l'última a 30 minuts de Roma!
Jo no he estat mai a Italia i em fa moltíssima il·lusió! A més he estudiat bastant temps història de l'art i poder veure el que he vist tantes vegades en llibres serà una passada!
Ines, jo volia fer com tu i anar una mit d'hotel de luxe però al fina "va ser que no!" que hi farem!
Gracies totes pels vostres comentaris!
Ptons
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 06, 2006 11:23 am

Ostres, Carla, aneu a Assis???? És maquíssim, t'ho recomano vivament!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Carla2006 » dl. feb. 06, 2006 1:44 pm

Ok, EDAE, apuntat!!!
Tu coneixes la zona? Des d'on va més bé visitar Florencia, des de la Vall de Chianti o des de Massa Carrara? Ho saps? Es que hem de distribuir quants dies volem passar a cada lloc i el tema de Florencia em pot fer variar el tema! O passaries més dies tu?
Gràcies guapa
Ptons
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006

EntradaAutor: EDAE » dj. feb. 09, 2006 10:46 am

Ostres, no ho sé!! Hi he estat dues vegades, una amb el meu xicot, fent un creuer i vam estar només un dia a Florència. L'altre vegada va ser amb autocar, i vam passar pels poblets de la Toscana i vam fer dues nits a Florencia.
EDAE

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. feb. 10, 2006 10:57 am

Hola!!

Carla yo estuve en Italia y me encanto, Florencia es una ciudad espectacular. A parte de lo "típico" en lo que a arte se refiere... (Duomo, galeria medicci, david, casas colgantes), vale la pena:

- subir al mirador al atardecer, impresionantes vistas, ves con tiempo para ver tranquilamente como oscurece.
- el mercadillo de san lorenzo.
- perderte paseando por las calles peatonales de detras de la catedral.

Mucho ojo!! Porque como en toda gran ciudad hay bastante carterista.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Carla2006 » dv. feb. 10, 2006 12:33 pm

Muchas gracias Ruth me he anotado tus recomendaciones!
Bsos
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006

EntradaAutor: EDAE » dv. feb. 10, 2006 12:39 pm

Lo mismo que Ruth!!!!!

Florencia es una ciudad para pasear, y perderte por allí!!!! Pero no te olvides de ir a la Academia a ver al David!!!! Es una pasada!!!!!!
EDAE

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. feb. 10, 2006 12:43 pm

Si, si lo había puesto, es que es una de mis obras favoritas y me extrañaba no haberlo puesto :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Carla2006 » dv. feb. 10, 2006 12:43 pm

Nenes!!! moltissimes gràcies pels vostres consells!!! M'ho estic guardant tot en un arxiu!!!
Vaig entrar a una web i he demanat que m'enviin tot de mapes i info de la zona! A veure que m'arriba!!!
Gràcies
Ptons
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. feb. 10, 2006 12:52 pm

Qualsevol cosa que necessitis respecte a Itàlia ja saps, si puc ajudar-te. Visites alguna altre capital? Jo vaig estar a Milan, Venècia, Pisa. Em falta la gran Roma que si puc m'escaparé pel pont de la purísima d'aquest any :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dv. feb. 10, 2006 1:07 pm

Roma està molt bé!! Però així com Florència és maca, Roma és espectacular!! Sin necessites algo diga-ho!! Jo hi he estat 2 vegades, i el meu xicot hi vol tornar. La veritat és que des que vaig llegir Angels i dimonis, d'en Dan Brown, tinc ganes de tornar-hi!!
EDAE

EntradaAutor: Carla2006 » dv. feb. 10, 2006 1:13 pm

De ciutats grans només estarem a Florencia, Roma i Pisa (no sabia que Pisa era gran!)
Si teniu més info sobre aquest llocs l'accepto!
No llocs per menjar
coses que no cal visitar (tinc en compte que es el vostre punt de vista però si raoneu perque em puc estalviar de perdre temps!!!)
Per exemple jo a Roma em sembla que no visitarem el Coliseu! Em tira molt mes el Vaticà! I en general l'art del renaixement el trobo més interessant que el tema "perdres" que ningu se'm tiri al coll, és un interès personal!
Pos res si em voleu recomanar res, jo m'ho llegiré tot!!!
Gràcies
Ptons
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006

EntradaAutor: EDAE » dv. feb. 10, 2006 1:26 pm

Si vas al Vaticà, puja a la Cúpula!!! És una passada, tant el pujar com la vista. Quan entris a la Basílica, mira al terra, de tant en tant hi ha unes rajoletes amb el nom d'esglésies de tot el món. És pq vegis que el Vaticà és enorme, t'ensenyen fins on arriben aquestes esglésies!!

No et deixis perdre la fontana, és molt maca, i también tot el barri que l'envolta. És el típic barri de Roma, amb els carrers estrets, la roba estesa de casa a casa... I también el Panteó! Jo hi vaig alucinar molt!!

Si t'agrada l'art del renaixement, ves a veure el Moisès de Miquel Angel. Així com la Pietat ( que és preciosa) està tapada amb un vidre, el Moisès està en una església molt poc turística, i gairebé el pots tocar. És una passada!!!
EDAE

EntradaAutor: Carla2006 » dv. feb. 10, 2006 4:45 pm

Gràcies EDAE, anotat!!!
Pto
Carla
Imatge