Jordania??

Destins, propostes, no saps on anar?

Jordania??

EntradaAutor: pilimili » dj. oct. 27, 2005 7:55 pm

Alguien ha estado o piensa ir a Jordania?? Nosotros queremos ir de luna de miel.

si alguien tiene información se lo agradeceria. Gracias
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Visitant » dg. oct. 30, 2005 12:31 pm

Hola !!! :-)ok:

Jo he anat a Jordania. T'ho recomano. Tens moltes coses per veure a banda de la parada clàssica de PETRA (li diuen el Tresor). Nosaltres vam fer un tour i ens va agradar molt.

Primer de tot vam visitar JERASH (crec k està ben escrit). Són unes impressionants restes romanes i gregues. És impressionant. Després ens vam acostar a l'esglèsia de St.JORDI on hi ha un mapa fet en mosaïc al voltant de Jerusalem ... és magnific !!!!

Vam estar a MONT NEBO (on Moises va veure la terra promesa i va morir). Des d'allà pots veure en un dia clar Belén, Jerusalem, Ramallah .... També vam estar al MAR MORT .... ufff ... aquell bany és inolvidable. Estas flotant sense fer cap esforç i després et fiques fang per tot el cos ... uffff !!! Per cert, que allà podràs comprar les millors cremes pel cuidado del cos.

PETRA va ser tal i com esperava... calçat cómode perquè has de caminar molt tot i que hi han ases i camells. Però val la pena anar caminant i anar veient totes les restes ... ufff !!!

Aviam, després vam fer un 4x4 pel dessert del WADI RUM. Això va ser molt divertit. El deset era impressionant perquè era com si fos un mar vermell de sorra i ocre.

El viatge va finalitzar al MAR ROIG i a AQABA, una ciutat pel que vam veure més occidental que no pas la capital Aman.

Bé, espero que et serveixi d'algo. Per qualsevol cosa estem en contacte !!!

>.-<:
Visitant

EntradaAutor: Anna76 » dl. gen. 09, 2006 4:45 pm

Hola Bede!
Jo em caso a mitjans de juny, i em faria ilusió anar a Jordania, però m'han dit que és una época que potser faci massa calor.
Quan vas anar tu?
Per altra banda, també m'han comentat que és una miqueta car.
A veure si em pots informar!!
Moltes gràcies!!
Anna76

Entrades: 12
Membre des de: dl. oct. 03, 2005 12:55 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 16, 2006 8:08 pm

Huoles

Anna perdonar però no havia llegit el teu missatge !!! A veure jo vaiganar al Març. No feia pas calor! El clima era com el d'aqui ! Feia més o menys la mateixa temperatura. Inclús va ploure i tot ....

El viatge va ser d'empresa però pel que he vist els preus són molt similars o inclus inferiors als d'altres destins. : ban :

Si tens por pel temps ... a veure pots mirar la web: http://www.viatgeaddictes.com/dst/jorda ... rdania.php

Són uns nois que van anar l'any passat una setmana a finals de maig, inicis de juny del 2005.

molta sort i ja em diràs que en fas del viatge !!!

Bede :star::
Visitant

EntradaAutor: Stella » dl. gen. 16, 2006 8:46 pm

Ostres q xulo!!! yo tenia ganes de fer un viatge per la zona, el meu sogre va fer una ruta i va estar a Jerusalem diu q es una pasada, pero aquest viatge em crida molt l'atenció! potse ens ho planteje,m de cares al novembre q ve! :-)ok: segur q el clima sera mes adecuat..
Stella
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants