viatge abril, bé de preu??????

Destins, propostes, no saps on anar?

viatge abril, bé de preu??????

EntradaAutor: xell13 » dl. oct. 17, 2005 1:15 pm

bones,
m'agradaria saber si algú fa el viatge al mes d'abril i a més a més bé de preu.
la veritat, ens hem comprat una casa i ara ens casarem, i com q serem poquets tampoc farem el gran negoci, i intentarem pagar tot el possible nosaltres 2.
per tant, anirem justos, i no ens volem gastar molts diners.
fins i tot, ens haviem plantejat de no fer res
no se
si algu em pot ajudar...
gracies :-)(:-)
xell13
:: núvia experimentada

Entrades: 419
Membre des de: dt. abr. 26, 2005 11:49 am
Ubicació: La Garrotxa (GI)

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. oct. 18, 2005 7:37 am

Hola Txell,

Nosaltres marxem a l'abril, pero segurament anirem a la Patagonia Argentina i Iguazú, i de barat no ho és gens. Si us agraden altres cultures podeu fer Túnez, que trobareu desde circuits en 4x4 fins descans de les platjes i surt molt econòmic. També és baratet Punta Cana i Cuba, clar comparat amb altres viatjes eh? Quant teniu pensat gastar i que us agrada? Així puc ajudar-te una mica més.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ANNA M Q » dt. oct. 18, 2005 11:23 am

ei jo em vaig casa aquest abril i vaig estar a new york i despres rivera maya.....

rivera maya em va costar 1200 euros tot inclos en un hotel de cinc estrelles superior......... magnific ........ 1200 euros cada un eh!!!!!!!

pero si no teniu gaire pasta i us agrada la platja podeu tirar cap a lanzarote perque les platges no tenen res que "envidiar" a les del caribe i la veritat que podeu estar en un hotel de luxe i unes platjes paradisiacas i potser podeu anar per uns 500 euros cada un.....
ANNA M Q

Entrades: 225
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 11:02 am

EntradaAutor: xell13 » dt. oct. 18, 2005 12:22 pm

bones Anna:
Tunez ja hi vam anar, la setamana santa de fa 2 anys, per tant, queda descartat.
a nosaltres ens agradaria algun lloc per relaxar-nos i si es possible prendre el sol. Punta Cana hi va anar la meva germana de viatge de nuvis i en te un mefast record, per tant no em fa gaire gracia. I Cuba psss.. No sé ben bé el pressupost qcontem gastar. pero clar vestit ja val 1.800 euros, fotograf 1.800 més, video 1.400, invitacions, vestit nuvi....i suma i sigue... si trobessim economic alguna cosa fariem, i sino ho deixariem per altra vegada...

ANNA:
Lanzarote em sembla una bona opcio!!!!!!!!gracies
fins aviat noies
>.-<:
xell13

EntradaAutor: ANNA M Q » dj. oct. 20, 2005 4:11 pm

lanzarote es molt guapo i les platges son guapisimas tambe i a l'abril fa un temps molt bo per anara a la paltja i desecansar.......
ANNA M Q

Entrades: 225
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 11:02 am

EntradaAutor: jesnoe » dv. oct. 21, 2005 4:59 pm

Hola chicas, nosotros también nos casamos en abril, y pronto empezaremos mirando viajes, pero por lo poco que hemos podido ver, en abril logicamente esta todo mejor de precio.
Nosotros nos vamos a cambiar de piso, y no tenemos mucha economia para gastarnos, así que como tenemos que coger pilas para el traslado después justo de la boda, nos vamos a ir a tenerife, a un buen hotel y descansar, desconectar de todo y no pensar en nada.
Además que yo por regla general cojo el avión a menudo, y solo es 1 hora de vuelo y no lo paso muy bien, asi que eso de tantas horas de vuelo no esta hecho para mí :--( .
Este finde en la feria de sabadell miraremos algo, a ver si ya podemos encontrar precios exactos.
Buen fin de semana.
jesnoe

Entrades: 279
Membre des de: dv. abr. 01, 2005 5:05 pm

EntradaAutor: xell13 » dl. oct. 24, 2005 12:20 pm

hola noies
tenerife em penso q sera on acabarem anant
les qus caseu a l'abril, quin dia??????nos el 16!!!

i isla maurici0?????
ja m'explicareu si sabeu quelcom
fins aviat :o-o:
xell13

EntradaAutor: jesnoe » dt. oct. 25, 2005 9:22 am

Xell, nosotros el 29 de abril.
Y definitivamente tenerife, al loro parqueeeeeee
jesnoe

Entrades: 279
Membre des de: dv. abr. 01, 2005 5:05 pm

EntradaAutor: Carla06 » dt. oct. 25, 2005 9:33 am

Xell t'he contestat lo de les illes Mauricio a l'altre post.
Et faig una altra proposta de desti: Illes Dalmatas (costa de Croacia) No se el temps que hi fa a l'abril però m'han dit que es preciós!
I de preu com que encar ano es molt conegut docns està bé.
Fins ara
Carla
Carla06

EntradaAutor: xell13 » dt. oct. 25, 2005 9:45 am

hola carla de nou,
aixi q estaria bé aquest destí q tu em proposes
gracies ja ho miraré o demanaré a algú si hi ha anat
podria estar bé, no em sembla malament... :-):-):-):
fins molt aviat eh! :-):-):-):
xell13

EntradaAutor: xell13 » dt. oct. 25, 2005 9:47 am

hola carla de nou,
aixi q estaria bé aquest destí q tu em proposes
gracies ja ho miraré o demanaré a algú si hi ha anat
podria estar bé, no em sembla malament... :-):-):-):
fins molt aviat eh! :-):-):-):
xell13

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 26, 2005 8:44 pm

Hola noies

Ma germana aquest mes de setembre ha viatjat a Tanzània i a les Illes Mauricio en un combinat. La primera setmana va fer un safari per la sabana africana. :-)ok: Va dir que va ser fantastic perquè quan arribaven bruts de passar tot el dia per la sabana els estaven esperant amb una cistella de fruites i a l'habitació ja li tenien preparat un jacuzzi. El dinar diu que era impressionant. La setmana següent va anar a les illes Mauricio :--( a descansar, i diu que no li va impressionar gens. S'esperava molt més. En definitiva, em va dir que li havia agradat molt més Tanzània.

Bé, espero que t'hagi servit de guia aquesta opinió. Ella viatga molt per la seva feina i ha voltat molt. Vull dir que té perpectiva a l'hora d'opinar.
Però bé, tot depèn de com tu vulguis passar la lluna de mel: descansant o bé fent alguna activitat !!!

Fins aviat
Visitant

EntradaAutor: Dancar » dc. oct. 26, 2005 9:41 pm

Hola!!!!

Yo me caso en septiembre y me gustaría hacer algo parecido a lo q hizo tu hermana Bede, podrías decirme más o menos por cuanto le ha salido el viaje???? yo he estado mirando la Polinesia Francesa y me sale una semana por un Kilo más o menos y si no recuerdo mal era media pensión y la verdad...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Dancar

Entrades: 49
Membre des de: dt. set. 06, 2005 4:02 pm
Ubicació: L´Hospi

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 01, 2005 11:36 am

Huoles !!!

Dancar vaig parlar amb ma germana i li vaig preguntar el cost del seu viatge. Amb ella li sortia el que és el vol gratis doncs cada setmana està viatjant per motius laborals. En definitiva, va acumulant punts de vol i després els bescanvia .... només es va tenir que pagar l'hotel a Tanzània i a les IIles Mauricio.

Crec que tot ho va concertar des d'internet. Si vols alguna referència ja saps !!! ::-)
Visitant

EntradaAutor: Dancar » dl. nov. 07, 2005 9:15 pm

Hola Bede!!!

Muchas gracias. como todavia tengo tiempo pues voy mirando pq yo quiero algo en plan safari y el plan de mi chico es relax,asi q eso me va genial, pero claro a veces entro a alguna agencia a preguntar y como todavia queda nos da la sensación de q no nos hacen mucho caso, nos dan un par de folletos (q muchos no tienen ni precio) y hasta pronto!!!!!
Gracias de todas formas, si al final me decido por algo así ya te aviso y me explicas un poquito sobre excursiones y tal.
Imatge
[/url]
Dancar

Entrades: 49
Membre des de: dt. set. 06, 2005 4:02 pm
Ubicació: L´Hospi

Tenerife

EntradaAutor: MARTA_J » dt. nov. 29, 2005 8:55 am

Hola noies:

Em caso a l'abril, i com tampoc tenim moltes peles per què ho paguem tot nosaltres, hem decidit anar a Tenerife - Lanzarote.

Salutacions
MARTA_J

Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 09, 2005 11:06 am

EntradaAutor: xell13 » dc. nov. 30, 2005 2:09 pm

hola marta!!!!!!!!!
benvinguda al club
estas com moltes de nosaltres q com qens ho paguem el viatge haurà de ser modest
quin dia es el casament?????????
nosaltres el 16 d'abril!!!!!!!!!!1
fins aviat guapetones
:-)ok:
xell13

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 30, 2005 9:14 pm

Bones

Com esta tema viatge? Txell ja tens alguna idea? i tema creuers? pel mediterrani? o per l'atlantic?? ..... mmmmm.... pero m'han dit uns amics que hi van anar de lluna de mel que no en descanses gaire. Quan arriba el vaixell a port et diuen a tal hora marxem .... en fi que vas de pompis amb les excursions ...

Un viatge que no esta lluny ... 4h de vol ... es Jordania. A mi personalment em va agradar molt. Pots visitar el pais i a la fi del viatge us quedeu uns dies al mar mort ... l'experiencia es molt divertida ... o també al mar roig .... si us agrada fer submarinisme ...

Nosaltres aquest disabte anirem a fer indagacions .... ja us dire que tal ...

Bede :star::
Visitant

EntradaAutor: Carla2006 » dj. des. 01, 2005 8:49 am

Nosaltres també som de viatge modest!!! (si es que es pot fer...)
En principi volem anar a Hungria, visitar Budapest un parell de dies i despres llogar cotxe i fer una mica de ruta! M'han dit que hi ha molts balnearis al pais!!! que bé!!! Allà a fer panxing!!! Però també podrem fer tema cultural, visites a pobles rurals que ens encanta,...
Si algu te info d'Hungria us l'agrairé!!!
Fins ara guapes!
Carla
Imatge
[/url]
Carla2006
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 624
Membre des de: dj. set. 01, 2005 9:04 am

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. des. 01, 2005 10:32 pm

:hmm:: :hmm:: No m'ho havia plantejat, pero es una bona opció no? Fare una ullada a algun cataleg que tinc d'Europa, i t'informo.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

Següent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants