Autor: Marieta » dj. set. 08, 2005 5:05 pm
Hola patri i Joan,
Nosaltres també hem mirat la india i maldives.
El viatge surt per quasi 2 milions de pesetes. Nosaltres em mirat la zona del rajastan, a la India.
Tinc 3 amigues que han viatjat a la india i m'han dit que per veure bé tot el pais es necessiten 3 setmanes. Hi ha molta diferencia entre el nord i el sud, que és una zona més deprimida. També ens han dit que podem anar a les illes Lacadivas, sembla que no està malament. Una de les meves amigues ho va passar fatal perquè el país fa molta pudor i hi ha molta pobressa. M'ha aconsellat que si mai he anat a un país 3er mundista que no hi vagi que ho passaré molt malament.
Així que em pensat Tailandia,1 setmana i la Illa de Bali o Java 1 semana. L'ideal seria phuket o Phi phi, però hja no queda res despres el tsunami.
M'encantaria anar a la selva de tailanda montada en un elefant, creuant el riu...he vist fotos i és una pasada. També hi ha una ruta per veure tigres, tipo safari fotografic i una alt ra ruta de temples, la que ens interessa.
També em dit que podem fer les 2 a Indonesia i visitar-ho una mica tot
El preu és quasi el mateix.
Tenim molt clar que ens agrada Asia, el que ens fa dubtar és el preu. També mirarem Tanzania+zanzivar o mauricio, pero no crec que sigui més economic, amés, Asia té un encant especial per a mi
AAH, tot això ho he mirat a viatges Crisol, amb la majorista Iberojet.
JA esterem en contacte
ADEU!