La India y las Maldivas

Destins, propostes, no saps on anar?

La India y las Maldivas

EntradaAutor: Patri-Joan » dj. juny 16, 2005 11:16 am

Alguien se va de luna de miel a la India????
A nosotros nos gustaría ir a la India y después a las Maldivas??
Podeis informarme de precios, agencias...etc!!
Gracias!!!

Me caso el 24 de Junio del 2006!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Patri-Joan

EntradaAutor: Sibil·la » dt. juny 28, 2005 3:33 pm

Ostras, ni idea de precios pero cómo idea, genial!
Combinación de cultura, lugar exótico, misticismo, colores, perfumes, aish.... qué recuerdos!
Y luego unos días de relax a Mauricio debe ser la bomba.
Creo que Mauricio es carito...
No sé si existen packs... has mirado en agencias?
suerte! :-)ok:
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. juny 29, 2005 8:05 am

Buena :hmm:: , pero me parece que te va a salir un poco carito, porque la india es caro y las maldivas también. Míratelo con tiempo que así comprando con bastante antelación, a lo mejor encuentras un paquete que esté asequible.
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Patri-Joan » dc. juny 29, 2005 1:26 pm

Todavia no hemos mirado precios, pero nos hace muchísima ilusión. Me ha dicho una compañera que estuvo el año pasado que sale a unos 2.500 Euros por persona.... es un poco carito pero creo que merece la pena no?
Que creeis?
Nosotros queriamos algo oriental y la primera opción fue Tailandia - Bali pero cuando estuvimos en una agencia preguntando nos recomendaron la India - Maldivas ya que debe ser espectacular.
Patri-Joan

EntradaAutor: Marieta » dj. set. 08, 2005 5:05 pm

Hola patri i Joan,

Nosaltres també hem mirat la india i maldives.

El viatge surt per quasi 2 milions de pesetes. Nosaltres em mirat la zona del rajastan, a la India.

Tinc 3 amigues que han viatjat a la india i m'han dit que per veure bé tot el pais es necessiten 3 setmanes. Hi ha molta diferencia entre el nord i el sud, que és una zona més deprimida. També ens han dit que podem anar a les illes Lacadivas, sembla que no està malament. Una de les meves amigues ho va passar fatal perquè el país fa molta pudor i hi ha molta pobressa. M'ha aconsellat que si mai he anat a un país 3er mundista que no hi vagi que ho passaré molt malament.

Així que em pensat Tailandia,1 setmana i la Illa de Bali o Java 1 semana. L'ideal seria phuket o Phi phi, però hja no queda res despres el tsunami.
M'encantaria anar a la selva de tailanda montada en un elefant, creuant el riu...he vist fotos i és una pasada. També hi ha una ruta per veure tigres, tipo safari fotografic i una alt ra ruta de temples, la que ens interessa.

També em dit que podem fer les 2 a Indonesia i visitar-ho una mica tot
El preu és quasi el mateix.

Tenim molt clar que ens agrada Asia, el que ens fa dubtar és el preu. També mirarem Tanzania+zanzivar o mauricio, pero no crec que sigui més economic, amés, Asia té un encant especial per a mi

AAH, tot això ho he mirat a viatges Crisol, amb la majorista Iberojet.

JA esterem en contacte

ADEU!
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Desdemona » dj. set. 08, 2005 5:23 pm

es tu viaje de novios mujer!!! y eso se hace solo una vez en la vida!!! yo personalmente, no iria a la India..demasiado pobreza..pero por supuesto si es tu sueño..gastate loq eu haga falta!!! otra opcion tipo asia, naturaleza..es Vietnam...dicen q es precioso!! :-)ok: :-)ok:
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Desdemona
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

EntradaAutor: Sibil.la » dv. set. 09, 2005 8:51 am

Marieta, has mirado bien precios? Cuando te casas?

Nosotros fuimos a Kenia y Zanzibar a principios de mayo, y entre el precio del viaje y lo que gastamos allí, subió 5.500 €, esto no son 2.000.000 de pesetas!!!!
Claro que fuimos en temporada baja, y Tanzania es un poco más caro.

Como dice Desdémona, si os lo podéis permitir (o no, eso es decisión de cada uno) id donde vuestro sueño.
Nosotros teníamos la fijación de África, y bastante Kenia. Se ajustó al presupuesto y fuimos. Quedamos encantados al 200%

Si te chifla Asia, como dice Desdémona Vietnam es una muy buena opción.
Sibil.la

EntradaAutor: Marieta » dv. set. 09, 2005 8:38 pm

Hola a totes!!!

He vist les fotos del casament de la Sibil.la i la Desdemona. M'han encantat, esteu guapissimes. Sibil.la, m'encanta el corpiño, DEsdemon, m'encanta la forma de la faldilla. Us desitjo molta felicitat!

He mirat els viatge a Viajes Crisol. Vaig mirar tot en hotels de 4i5estrelles. Sempre he viatjat estil cutre i ara vull estar lo millor possible.

Un besito a totes.
Marieta

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Patri-Joan » ds. set. 10, 2005 3:13 pm

Hola Marieta!!
Nosaltres también tenim clar fer l'Asia encara que no tenim exactament el viatje. Una amiga meva va estar 3 mesos a la India amb Medicos sin Fronteras i va quedar meravellada. Diu que la gent és encantadora i m'ho ha recomanat sense cap mena de dubte. L'unic m'ha dit que no val la pena anar fins a les Maldives sino que hi han illes més a prop igual d'espectaculars.
L'unic problema és que ens casem el 24 de Juny i és l'epoca dels "Monzones" així que potser fer Indonesia.
Per allò de la probeza tinc uns veins que van estar fa 1 any a la India i els hi va encantar i mira que era el primer viatje que feien a un país d'aquests així que encara no se que farem.
Ja tinc ganes de començar a mirar.
Ja tenen preus per l'any vinent??
Patri-Joan

Entrades: 5
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 9:30 am

EntradaAutor: Petita » dc. des. 28, 2005 3:44 pm

Para todos los que nos gustaría ir a las Islas Maldivas os pongo un par de enlaces...con el permiso de Ester75, que me las ha pasado ella ( gracias guapa!!!!).
Este es un foro dedicado exclusivamente a las Maldivas:
http://s1.elforo.de/maldivas/index.php
Está muy bien, porque habla de TODO. Además escribe mucha gente que ya ha ido allí unas cuantas veces y nos pueden aconsejar!!!

Y el otro, creo que es una tour-operadora (agencia) que se dedica :
http://www.kuoni.es
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants