Indonesia o safari Kenia-Tanzania-Zanzibar???

Destins, propostes, no saps on anar?

Indonesia o safari Kenia-Tanzania-Zanzibar???

EntradaAutor: Anniki8 » dv. oct. 21, 2011 8:01 pm

Hola noies!!!! la setmana passada vam anar a una agencia,per començar a mirar possibles viatges...aviam si anant amb temps,ens surt una mica més economic,ja que ens casem a l'agost i llavors és l'epoca punta!!!
Ens van oferir 2 opcions (força diferents) pel que nosaltres buscavem...una Indonesia (visitant varies illes) i l'altre un safari (dormint en tendes de campanya) per Kenia,Tanzania...i finalment 3 dies a Zanzibar.
Alguna ha fet algun d'aquests viatges??q m'aconselleu???
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Indonesia o safari Kenia-Tanzania-Zanzibar???

EntradaAutor: Nime » dv. oct. 21, 2011 8:29 pm

Jo acabo de tornar avui mateix de la meva ;) Safari Tanzània+4 dies a Zanzibar; recomanable 100%, això sí, Kènia+Tanzània alhora és un pal força gran, jo optaria per fer tranquil·lament només un dels dos països. D'altra banda, allotjament en tendes de campanya o "tented lodges"? Tendes de campanya, tampoc ho recomano anant de lluna de mel, la dutxa després d'un dia de safari s'agraeix d'allò més i un llit ja "ni te cuento".

Nosaltres hem fet el viatge amb l'agència Jaipur i un 10 per a ells :-)ok:
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dv. oct. 28, 2011 9:59 am

Ahora vengo yo, y te digo que Indonesia es espectacular!! jejejejejeje

Nosotros hicimos 15 días en Bali, y salimos enamorados del lugar!! Nosotros contratamos un guía de habla castellana para nosotros solos, con su coche y no salió por 40€ al día (incluye el coche, el guía, gasolina...) Con la ventaja de que vas a tu rollo, te lleva a sitios impresionantes y fuera del recorrido de los demás turistas! Y los hoteles geniales, por no mucho dinero tienes verdaderos paraísos. Nosotros hicimos 3 noches en Nusa Dua, 2 noches en un hotel del norte (de solo 4 habitaciones, por lo que es como si estuvieras en familia) que está en medio de la selva y de los campos de arroz! (http://www.villa-manuk.com/)Y luego las demás noches en una villa para nosotros solitos, se llama Villa Joan (http://www.tuvillaenbali.com/)

Ahora te hemos liado más, no? jejejejejejeje
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Anniki8 » dv. oct. 28, 2011 12:26 pm

Dolçeta,doncs si....ara encara estic més liada,jajajaja no dona no,jo crec que ja ho tenim bastant clar...finalment sera Indonesia,pero no només visitant Bali. La idea era visitsar Borneo,Java,Sulawesi,Bali i Illes Gili. Tot i que a mesura que anem concretant i ens ho anem mirant bé,segurament reduirem una mica,per tema dies y tema pressupost. No sé...s'haura de veure quines opcions tenim. Ara estic demanant propostes i pressupostos a diferents agencies. Tu on ho vas fer???
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Dolçeta » dv. oct. 28, 2011 3:17 pm

Anniki8 ha escrit:Dolçeta,doncs si....ara encara estic més liada,jajajaja no dona no,jo crec que ja ho tenim bastant clar...finalment sera Indonesia,pero no només visitant Bali. La idea era visitsar Borneo,Java,Sulawesi,Bali i Illes Gili. Tot i que a mesura que anem concretant i ens ho anem mirant bé,segurament reduirem una mica,per tema dies y tema pressupost. No sé...s'haura de veure quines opcions tenim. Ara estic demanant propostes i pressupostos a diferents agencies. Tu on ho vas fer???

Jo treballo a una agència de viatges i jo em vaig muntar l'avió i les 3 nits d'hotel a Nusa Dua. Desprès vaig contactar a la noia que porta les villes a Bali, que es molt i molt maca i em va recomanar l'hotel del nord i em va pasar el contacte del guia. Jo crec que son molts llocs per 15 dies el que voleu visitar!! Nosaltres vam fer una excursió d'un dia des de Bali a Java, a Jogja, per veure els temples de Borobudur i Prambanan, perque era el que més ens interesava de Java. La capital no te gran cosa i la resta de la illa tampoc. Així ens vam estalviar fer nit allà (els hotels tampoc son gaire cosa) i tampoc haviem de moure maletes, que es el que menys ens agrada als viatges. Jo em centraria a fer Bali, Java i les Gili o Lombok, perque si no, faràs molts canvis de lloc, amb la pèrdua de temps que comporta i no podràs gaudir 100% del viatge i acabareu esgotats.
Per cert, us recomano també que si podeu, voleu amb la Singapore Airlines, son una companyia de 5*, els seients son molt còmodes i l'atenció, el menjar, l'aeroport de Singapur i demés, es tot una meravella!

Qualsevol cosa que necessitis, ja saps!!! ;)
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 02, 2011 9:56 pm

Moltes gràcies pels consells dolçeta,segurament tens raó amb que es un trasvals tant canvis...ens ho haurem de mirar tranquil.lament,veure q prioritzem i que volem i decidir. Per suposat que et demanaré més cosetes,jejeje ja t'aniré explicant com ho tenim. Merci guapa!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Dolçeta » dv. nov. 04, 2011 11:24 am

Anniki8 ha escrit:Moltes gràcies pels consells dolçeta,segurament tens raó amb que es un trasvals tant canvis...ens ho haurem de mirar tranquil.lament,veure q prioritzem i que volem i decidir. Per suposat que et demanaré més cosetes,jejeje ja t'aniré explicant com ho tenim. Merci guapa!

Qualsevol cosa, un MP i et contesto sense cap problema! ;)
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nectus » dt. nov. 22, 2011 11:22 am

No sé si llego tarde pero nosotros también fuimos de viaje de novios a Indonesia.
100% recomendable. La gente es especial. No te sabría decir que es pero tienen ese ángel que hace que te enamores de las islas.
Nosotros fuimos a Java, visitando Prambanan y Borobudur, dos templos espectaculares, y después fuimos al volcán Bromo.
Después fuimos al parque natural de Komodo, visitando Labuan-Bajo que es la capital de la isla de flores (donde aterriza el avión), Rincha, con sus dragoncitos, y varias islas paradisíacas como Bidadari y Kanawa. Esta parte del viaje fue lo que mas nos gustó. Ahora que ya ha pasado, hubiésemos cogido mas dias en estas islas.
Y para acabar estuvimos 6 días en Bali visitando todos los templos mas turísticos y después disfrutando de la Bali No Turística haciendo una excursión 4x4 por los campos de arroz. Espectacular!

Todo esto lo contratamos a través de una agencia de allí (http://www.indonaturetravel.com). En la feria de los novios de Barcelona vimos el estand y estuvimos hablando personalmente con Rosa, que es la directora de la agencia en España. Es una persona genial y os ayudará en todo lo que pueda y más, sea responsabilidad suya o no. Es como tener a La Mama cerca.

Si aún no tenéis el viaje contratado, os recomiendo de corazón que pidáis presupuesto porque os sorprenderá el precio ajustadísimo que tiene. Al ser directamente de indonesia, nos ahorramos los intermediarios y tienen mejores precios.

En fin, no me enrollo mas. Espero haber sido de ayuda.
Si tenéis alguna duda, decidme algo.

Un Saludo.
Imatge
nectus

Entrades: 42
Membre des de: dj. set. 16, 2010 6:30 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dt. nov. 22, 2011 6:43 pm

Nectus!!! que alegria leerte!! no,aun llegas a tiempo,jejeje
Estamos aun dandole vueltas a donde ir,y con que agencia. Nuestra idea era hacer Borneo,Sulawesi,Bali y Islas Gili. Ahora mismito voy a ponerme en contacto con Rosa,a ver que me cuenta :-)
Te voy informando y no dudes que te pedire opiniones. gracias guapa!!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: cris&pol » dc. nov. 23, 2011 4:43 pm

Nosotros también queremos hacer Indonesia!!! Hemos contactado con cuatro agencias que nos han pasado presupuesto e itinerario, pero contactaré con la que nos recomienda Nectus!!

Muchas gracias!!
Imatge
cris&pol

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 23, 2011 7:35 pm

Nectus!! ja m'he posat en contacte amb Indonature!! fa moooolt bona pinta!!! aviam que em proposa... Vaig enviar un correu i aquest mati he trucat i he parlat amb la Rosa...que estava a Bali!!!! se'ns ha tallat la comunicació i després m'ha enviat un e-mail. Ara m'ho esta mirant...
M'ha demanat que com els habia conegut i ja li he explicat: un foro de casaments,una noia que hi va anar fa uns 3 mesos,que us va coneixer amb una fira...jejeje
Cris,quina ruta us agradaria fer?? podriem fer comparativa d'agencies i tal. I com dius...potser ens trobem allà!! ja seria lo mas,jejeje
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: cris&pol » dj. nov. 24, 2011 3:48 pm

Anniki8 nosaltres també hem contactat amb Indonature!! La veritat es que te super bona pinta!! A mi ja m'ha passat el pressupot la veritat es que està super bé! Ara al vespre quan arribi a casa em posaré a mirar-ho amb la meva parella aviam ell com ho veu!!

Nosaltres tenim pensat fer Java, Bali, Sumatra y Komodo!! Ara ens estem deixant aconsellar per la Rosa que es una encant!!

Doncs si que podriem comparar preusl, la veritat es que nosaltres el més barat que em trobat fins ara es el pressupost de la Rosa!!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Anniki8 » dv. nov. 25, 2011 8:00 pm

Nectus,com ja veus no sóc la única que s'ha interessat per la pàgina web i l'agenciaque ens proposaves! a part de la Cris,també hi ha una altra forera que està en contacte amb la Rosa!!
Aviam...explica'ns més cosetes!! tu tot això,en quants dies ho vas fer?? es que la Rosa m'ha passat un itinerari de 15 dies i en volem estar uns quants més! ja li diré...
Després lo de les illes paradisiques,a l'itinerari em donava a triar entre una o altre,tu vas fer les dues???quina et va agradar més?? i quants dies hi veu estar a les illes??

Cris,i tant que té bona pinta!! és de lo milloret que em vist fins ara. Més que res,perque ella t'aconsella i t'explica...Nosaltres voliem anar a Borneo,doncs la Rosa em deia que era turistada total,i a l'agost encara més! que per veure orangutans,selva...millor Sumatra,que és més autentic!!! el mateix em deia de Illes Gili,que són super turistada i a l'agost esta ple de turistes australians que només volen platja,platja i festa,festa (vaja,com els guiris a Salou,jejeje). Ella m'aconsellava les illes de Komodo,que potser no hi ha tan luxe d'hotels i tal,pero eren molt més verges i no hi ha tan turista. El tema preu està bé però...encara s'hi ha de sumar els vols internacionals. Jo pressupostos que tinc,eren d'uns 3000 euros amb tot inclos. No sé.... Vosaltres quants dies hi voleu anar??per quines dates?? nosaltres voldriem fer del 6 al 26 d'agost aprox.
També m'agradaria,com m'han comentat a altres agencies,volar amb Sinapour air i fer Barcelona-Singapur (on ja t'entra un pack,d'una nit d'hotel més un bus turistic per 50 euros,per veure una mica la ciutat/estat de Singapur) i després acabar d'arribar a Indonesia,també perque no es fes tan llarg el viatge.
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: cris&pol » dv. nov. 25, 2011 8:22 pm

Anniki Nosaltres en principi marxarem el dia 29 de juliol i tornarem el 15 d'agost o així uns 18 dies...

La idea que nosaltres portavem i després de deixar-nos aconsellar per la Rosa es de unes dies a Java visitant els dos temples i veure la sortida del sol, anar amb cavall i 4x4 fins al volcà, després anar a Sumatra a veure els orangutans que es veu que es selva total, anar amb elefant... té una bona pinta, jejejje!!!

Després aniriem fins a Komodo a veure els dracs de komodo i un parell de dies en una illa paradisiaca, snorkel i tal i per últim tornar a Bali fer uns 2-3 dies de visitar coses i 3 dies més en una villa privada!!

A nosaltres ens surt per uns 1900 cada un!! També li hem d'afegir els vols internacionals em trobat alguna cosa per uns 900 cada un!! Es veu que Komodo es força carot, ens les agències que hem mirat per aquí komodo 3 dies eren 600 euros per persona!!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Dolçeta » ds. nov. 26, 2011 10:53 am

Jo us recomano que voleu amb Singapore Airlines!!! Els avions son fantàstics, molt d'espai per les cames i una atenció de 10. Es una de les poques cíes que te 5*. A part, el menjar que et donen es bonísim i pots demanar snacks en qualsevol moment. I fer una parada a Singapore també está molt bé, ja que no te res a veure amb la resta de llocs d'Asia, es un espectacle de mescla de gent, de cultures... De tot!! I a mes, si us agrada, teniu molt a prop l'illa de Sentosa on hi ha un parc d'atraccions acollonant!!!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: cris&pol » dl. nov. 28, 2011 5:39 pm

Dolçeta moltes gràcies pels consells, ara ens mirarem vols amb la Singapore airlines!!! S'agraeixen els consells!!

Anniki com porteu el tema?? Nosaltres quasi estem decidits al 100%.
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: inna » dt. gen. 10, 2012 9:54 pm

Hola noies!!!
Ara que ja tinc data de casament i el vestit l'enllesteixo aquest dissabte el següent pas i el que més em motiva és el viatge :)
I justament em trobo amb un forum obert amb el dilema que tenim nosaltres.
Veig que guanya Indonesia per golejada i acabo de llegir-me els vostres posts i la veritat és que m'esteu posant les dents ben llargues.. buf quines ganes del viatge!!!!!
Crec que trucaré a la Rosa que anomaneu per a que em passi un pressupost per 15 dies amb la ruta que expliqueu i les activitats de cavall, elefant i sobretot l'excursió de 4x4 que és com encantaré a la meva parella per anar-hi.
Ja veig que ja cal que ens posem les piles amb aquest tema perquè ens casem el 21 de juliol i ens agradaria marxar la darrera setmana de juliol, en plenes vacances amb els preus pels aires.
Moltes moltes gràcies pels vostres posts i suggerències tant valuoses!!!!
Fins aviat!
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dj. gen. 26, 2012 12:16 pm

Hola inna!! has mirat el tema del viatge?? ja us heu decidit per indonesia?? has parlat amb la Rosa?? nosaltres ja ho tenim tot lligat,bé,ens falten els vols internacionals,que ens han dit que de cara a febrer baixaran una mica de preu. De moment estem contentissims amb indonature,vam estar mirant moltes agencies,comparant preus,rutes,hotels...i era el que sortia millor. Si tens algun dubte,no t'estiguis de demanar!!!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: inna » dt. feb. 07, 2012 12:04 am

Anniki8 ha escrit:Hola inna!! has mirat el tema del viatge?? ja us heu decidit per indonesia?? has parlat amb la Rosa?? nosaltres ja ho tenim tot lligat,bé,ens falten els vols internacionals,que ens han dit que de cara a febrer baixaran una mica de preu. De moment estem contentissims amb indonature,vam estar mirant moltes agencies,comparant preus,rutes,hotels...i era el que sortia millor. Si tens algun dubte,no t'estiguis de demanar!!!!

Hola!!!
Doncs em vaig posar en contacte amb la Rosa i super maca, molt entusiasta de seguida em va respondre i em va explicar les opcions amb molt detall.
El què passa és que no hi he pogut dedicar gaire temps per feina i la veritat és que ho tenim una mica aparcat però ens hem de posar les piles si no volem pagar-ho car, mai ben dit..
De fet, la meva parella encara li tira el Safari pq ell ja fa temps va estar a Thailandia i diu que aixo li pot semblar una mica de l'estil. I el que voliem era anar a un lloc que fos ben diferent i nou per tots dos.
Així que no sé on acabarem..
I dius que els vols són més barats ara?
Ostres, això és per tenir-ho en compte.
De totes maneres, moltes gràcies per l'oferiment i no dubtaré en preguntar si tinc dubtes i finalment viatgem cap a Indonèsia!!!! Ai quines ganes del viatge!!! És el millor de tot per mi :)
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: MonicaF » ds. feb. 11, 2012 1:07 am

Nime ha escrit:Jo acabo de tornar avui mateix de la meva ;) Safari Tanzània+4 dies a Zanzibar; recomanable 100%, això sí, Kènia+Tanzània alhora és un pal força gran, jo optaria per fer tranquil·lament només un dels dos països. D'altra banda, allotjament en tendes de campanya o "tented lodges"? Tendes de campanya, tampoc ho recomano anant de lluna de mel, la dutxa després d'un dia de safari s'agraeix d'allò més i un llit ja "ni te cuento".

Nosaltres hem fet el viatge amb l'agència Jaipur i un 10 per a ells :-)ok:

HOla Nime. Nosaltres estem interessats en anar a Tanzania+Zanzibar tambe amb Jaipur perque ens han parlat molt bé d'ells. Tu que has anat amb ells, recomanes algun dels itineraris que tenen a la seva web? Ens agrada un que es diu "olduvai" i després fer 4 nits a un hotel que es diu Breezes. http://www.jaipur.es/Tanzania/Safari%20Olduvai.htm Que et sembla l'itinerari i l'hotel? Moltes gracies.
MonicaF

Entrades: 4
Membre des de: ds. feb. 11, 2012 12:47 am

Següent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants