viatges sonysol

Destins, propostes, no saps on anar?

viatges sonysol

EntradaAutor: marsal75 » dg. set. 26, 2010 10:46 am

estem mirant ja el viatge de noces. Estem esperant presupostos en varies agències, però ja fa temps, quan vem anar a reservar el fotograf Doble Imatge, que vem veure que al costat hi havia una agència de viatges. Algú te referències d'aquesta agència?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: viatges sonysol

EntradaAutor: Nath » dg. oct. 03, 2010 10:09 pm

Hola! Jo els conec de la fira Nuvis (Barcelona), on hi tenien un "stand". Vaig anar a demanar informació sobre el viatge que tenim pensat fer (N.Y + Punta Cana), i els preus que ens van donar eren més o menys com les altres agències que hem mirat. Ens van explicar que ells com a agència et fan un descompte adicional sobre el preu final, i et donen avantages pel tema del pagament. Sento no poder-te donar més detalls, però ja et dic, els conec només de la fira.
Nath

Entrades: 42
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 7:35 pm

EntradaAutor: Sasrom » dc. oct. 06, 2010 10:24 am

Hola! Yo también he contratado a doble imatge, jeje, haces el videoclip?? mi prima se caso este año y fué un éxito!! Nos encantó y emocionó a todo el salón. Hacen muy buen trabajo y se quedan hasta el final! cosa que para mi, es muy importante! Yo no puedo hacer el videoclip pq va la misma familia y ya no tiene tanta gracia... pero es algo muy bonito! la agencia que hay al lado ese viajes exóticos no sonysol... sonysol está al otro lado de la románica, que por cierto, tiene muy buena fama.... y buenos precios... yo lo miraré con ellos.

Un besazo!
Imatge
Sasrom
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 06, 2010 11:14 am

gracias por la aclaración de cual es la agencia que esta al lado de doble imatge. Nosotros no hacemos videoclip porque se nos va mucho de presupuesto y ademas nos da mucha vergüenza...
esta mañana precisamente (no hace ni media hora) que una de las chicas de la agencia me ha llamado, ya que en la fira de Barcelona de este pasado finde les pedí información. He quedado con ellos que les enviaria por mail las propuestas de viajes que tenemos y el sabado por la tarde los iremos a ver para que nos den presupuestos... a ver si estos tienen ganas de trabajar porque el resto de agencias parece que les de pereza todo
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants