M'hauria de començar a espabilar¿?

Destins, propostes, no saps on anar?

Re: M'hauria de començar a espabilar¿?

EntradaAutor: Selecty » dc. maig 05, 2010 1:49 pm

23Bella32 ha escrit:Bones noies...... bueno, ens casem el 2 d'octubre d'aquest any i....encara no em mirat re de re!!!!! no en tenim ni idea d'on anar. Entre l'horari que faig jo (quant surto totes les botigues estan tancades), l'horari d'ell (es algo més flexible) i el lloc on vivim....o sigui que no hi han agencies de viatges... Bueno doncs aixó...que amb tanta tonteria, ens falten 5 mesos i encara no ho em mirat....m'hauria de començar a espabilar, no¿?¿

Hola Bella, pues depende del destino...hay algunos sitios q por temas de vuelos y demas es mejor reservarlo con tiempo para tener mejores precios en cambio hay otros q no es necesario, lo primero tendrias q ver q tipo de viaje os gustaria hacer, cultural, de aventura, de relax, naturaleza, ciudades....y luego ver q opciones teneis! :-)ok:
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Selecty » dc. maig 05, 2010 4:25 pm

Pues algo tipo Asia (Tailandia, Veitnam, Sri lANKA) te encaja en lo cultural + relax sino cualquier combinado ciudades +playita como NY y RM, costa oeste + hawai...

Ya nos contaras! :-)ok:
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: ruthi » dv. maig 14, 2010 12:19 pm

hola guapa!! ja has trobat algo???

Mira, nosaltres vam resrevar el viatge al febrer... i ens vam casar a l'abril... no et preocupis.. ves mirant, però segur que trobes algo que t'agradi! ::love::
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 19, 2010 10:57 pm

Per si t'interessa jo vull anar a Austràlia, a l'octubre estan com a la primavera, diuen que esta molt be. Per donar idees... També m'han recomanat Nova Zelanda, Japó...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: xelo30 » dj. gen. 06, 2011 12:36 pm

23Bella32 ha escrit:Bones noies...... bueno, ens casem el 2 d'octubre d'aquest any i....encara no em mirat re de re!!!!! no en tenim ni idea d'on anar. Entre l'horari que faig jo (quant surto totes les botigues estan tancades), l'horari d'ell (es algo més flexible) i el lloc on vivim....o sigui que no hi han agencies de viatges... Bueno doncs aixó...que amb tanta tonteria, ens falten 5 mesos i encara no ho em mirat....m'hauria de començar a espabilar, no¿?¿

Estic en la mateixa situació, em vull anar a l'agost i tot són dubtes, perquè fins amb el destí estem dubtant. Encara que entenc que el teu ja ho solucionaria, perquè el teu viatge seria el passat octubre...
xelo30

Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 12:07 pm

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants