Australia

Destins, propostes, no saps on anar?

Australia

EntradaAutor: abril23 » dg. set. 06, 2009 10:06 am

no hi ha ningú que vagi a Austràlia?
Imatge
abril23
:: núvia rookie

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: abril23 » dg. set. 06, 2009 10:10 am

Australia és el viatge dels nostres somnis des de que ens vam conèixer, és la unica cosa que teniem clara al començar a organitzar el casament. es pot dir que vam escollir la data pensant en quan seria millor anar-hi allí.
Imatge
abril23

Re: Australia

EntradaAutor: SaraC » dl. set. 07, 2009 3:28 pm

Hola guapa!

Jo vaig a Auatralia!!! D'aqui a un mes estare alla! Tu quan et cases? quan hi aneu? que teniu planejat???

Mira nosaltres farem:

Sortim de Bcn direccio Londres. D'alla anem a Melbourne directes amb la Quantas. Farem 2 dias alla.
Despres anem a Alice Springs on en princicpi haviem de agafar una escursio que feina una ruta per aquella zona, Kings Canoin, Urulu... amb escursions peu, i dormint com en campaments pero ara resulta que l'escurcui que sortia el dia que ho voliem fer l'han anulat... aixi que crec que ho ferm pel nostre conte llogant un cotxe.
Depres anem a Cairns i estarem alla 3 dies. I despres cap a Sydrey on hem agafat una escursio per anar a fer una escurcio per les blue montains i la zona. A part tenim dies per veure la ciutat. Despres de tornada com haviem de parar a Bankok dons ens hi quedarem 2 dies i despres anirem a Puket al hotel Bayan tree en plan relax pq despres de la marxa que penso portar per tot australia haurem ed descansar! Ho vull veure tot!!! Aprofitar al màxim cada dia!!!

Vosaltres que fareu? ja ho tens tot?
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: abril23 » dl. set. 07, 2009 4:50 pm

Hola SaraC!!

Que bé!! pensaba que era la unica enamorada d'Australia!!

Nosaltres ens casem el 23 d'abril 2010. Ens agradaria anar com a mínim un mes i visitar també Nova Zelanda. De moment només m'he comprat la guia de Lonely Planet. Començarem a planejar el viatge després de Nadal. Una cosa que sabem, es que a la meva parella li fa il.lusío fer escala a Dubai. Vosaltres amb quant de temps vau comprar els bitllets?
Imatge
abril23

EntradaAutor: SaraC » dl. set. 07, 2009 4:59 pm

Ufff encara et falta!

Lo dels billets pues no se la veritat, fa temps que els tenim pero no sabria dirte quan... es que tot el viatge ens el monta la mare del meu noi, que te una agencia de viatges i la veritat es que jo li dic que vull fer i ella s'ocupa de tot!

Fer escala a Dubai??? no vols dir que us desciara una mica? i ja tobaras billets per fer-ho aixi? Jo et dire que nosaltres viatgem amb la quantas que es la companyia australiana i sino esta también be la thai... per lo que m'ha dit ma sogre...
Imatge
SaraC

EntradaAutor: abril23 » dl. set. 07, 2009 5:37 pm

quina sort que t'ho preparin i a més segur que a bon preu!!

Nosaltres ho contractarem tot per internet, fa anys que ja no hi anem a una agència...no m'enrecordo amb quina companyia ho va mirar però si que en fan amb escala a dubai, no sé perque però se li ha ficat al cap. :-/

Vosaltres llogareu cotxe o autocaravana??
Imatge
abril23

EntradaAutor: SaraC » dt. set. 08, 2009 10:02 am

Hola guapa!

Nosltres lloguem coxe, pero no a tots els llocs, nomes a melbourn i al centre per fer la ruta Alice Springs, Kigns Canion i Urulu. La reta no... em sembla que ens deixarem portar una mica. La veritat jo mai he viatjat amb tot planificat, vaig molt sobre la marxa pero sincerametn en aquest vitge estic diposada a deixar-me portar... No tenim el vitge programat ni res, pero si la mare del Jordi em diu que fer aquesta escurcio esta be... pues endavant! Estic una mica cansadeta i que em montin algo también em va be! Tinc unes ganes de estar alla ja!!!!!!!!!!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: abril23 » dt. set. 08, 2009 4:54 pm

Jo crec que lo unic que miraré amb més temps serán els vols dins d'australia i després ja anirem improvisant.

Quina enveja poder marxar ja, jo em moro de ganes d'anar-hi!!
Imatge
abril23

EntradaAutor: Karola » dg. set. 20, 2009 7:24 pm

cuál es la mejor época para viajar a Australia? nosotros nos casamos en octubre y estamos pensando en hacer la luna de miel en Australia.
Karola

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 13, 2009 12:06 pm

EntradaAutor: SaraC » dg. set. 20, 2009 7:35 pm

Hola! Yo me voy ahora en 2 semanas, a mi me han dicho que es una buena epoca pq alli es primavera y el tiempo es muy agradable. Sino en noviembre quando vuelva ya te cuento!!!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: Karola » dg. set. 20, 2009 7:47 pm

SaraC ha escrit:Hola! Yo me voy ahora en 2 semanas, a mi me han dicho que es una buena epoca pq alli es primavera y el tiempo es muy agradable. Sino en noviembre quando vuelva ya te cuento!!!

Muchas gracias! ya me contarás qué ruta has hecho y si hay algún hotel recomendable!

Buen viaje!!!
Karola

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 13, 2009 12:06 pm

EntradaAutor: SaraC » dl. set. 21, 2009 9:33 am

Hola!

Pues mira el recorridao y hoteles te puedo decir lo que tenemos planeado. Lo tengo ya todo reservado. Vamos por nuestra cuenta pero con la suerte que todo nos lo reserva la marde de mi novio que tiene una agencia de viages.

Voloamos con la Quantas desde Londres directo a Melbourne y el recorrido es el siguiente:

Melbourne 2 días, en el hotel Mercure Welcome. Parece que esta muy centrico, y por la web parece agradable.

Avion Melbourne-Alice Springs. Allí alquilamos un coche y vamos a Kings Canoin y Ayers Rock. En total 2 dias. Dormiremos en el Hotel Kings Canyon Resort y el Hotel The Lost Camel en Ayers Rock.

De aqui avion a Cairns donde también tenemos un coche y vamos hasta Port Douglas (a 50 km al norte de Cairns). Aquí estaremos 3 dias, haremos la escursion de 1 dia a la Gran Barrera y despues escursiones por la zona en coche. Dormiremos en el Treetops Resort, que en la web se ve super xulo!

Depues volaremos a Sydney donde estaremos 3 dias y medio. Dormiremos en el Radisson Plaza, queriamos otro pero estaba lleno quando reservamos.

De Sydney volaremos de vuelta a casa pero pararemos en Tailandia unos dias, 2 en Bankog y 4 en Puket en el Hotel Bayan Tree, aqui en plan relax total y crgar las pilas para la vuelta!

Así que ya ves un viage completito!!! Tengo unas ganas ya que me muero! Quando vuleva os contare que tal, y los hoteles y todo!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: sushy » dt. set. 22, 2009 11:04 am

Melbourne tiene que ser wapissimo, vi el reportaje de la ciudad en la F1(hacen un previo de las ciudades donde hacen las carreras) y me enamoró, pero desgraciadamente está fuera de nuestro presupuesto... :-(
Asi que la primera que vuelva, que cuelgue algunas fotillos porfi!!!!
Imatge
sushy
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: SaraC » dt. set. 29, 2009 3:03 pm

Noietes!!!

Que en molt poquets dies ja estare volant cap a Australia!!! Quan torni posare fotikos! Uff quins nervis mes grans!!!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: abril23 » dt. set. 29, 2009 4:01 pm

Que guay!! disfruta al màxim i ja ens explicaras cosetes quan tornis.Ja ens recomanaras on val la pena anar-hi.

Que t'ho passis rebé!!!
Imatge
abril23

EntradaAutor: SaraC » dg. oct. 25, 2009 11:24 am

HOLA!!!

Solo queria decir que ayer llegamos de nuestro viage i a todos los que esteis pensando en ir a Australia no lo dudeis ni un momento!!! Ha sido el mejor viage de mi vida sin duda!!!

Ya pondre fotos y os contare cositas! De momento tengo que desacer maletas, y organizarlo todo un poco... mañana vuelvo al curro :--( pero en cuanto pueda os cuento mas ok?
Imatge
SaraC

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants