Roma

Destins, propostes, no saps on anar?

Roma

EntradaAutor: NiNNa » dg. des. 16, 2007 4:15 pm

M'agradaria anar un cap de setmana a Roma. Em podrieu dir què visitar, on dormir, etc....
Una mica de tot, vaja!
Merci!!!!!!!!!!!!!!!!
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Maddy » dg. des. 16, 2007 4:57 pm

Hola Ninna, jo vaig estar de viatge final de curs a l'institut i amb Javi fa 2 o 3 estius.
Roma és meravellosa, en un cap de setmana no podràs veure-ho tot, però tranquila que si llences la teva moneda a la Fontana de Trevi, hi tornaràs neu:-D neu:-D
Bé, la millor zona per fer nit és a Termini( l'estació central), diuen que és una zona una mica "xunga" però la veritat és que és plena de turistes. Aquesta es la millor zona pq és on arriben tots els busos i el metro. A més no sé en quina companyia hi aniràs però normalment et deixen a termini.
Jo per un cap de setmana no hi aniria al Vaticano( als museus dic a no ser que siguis una enamorada de l'art). A la piazza San Pedro si, incloent l'esglèsia i pujar a la cúpula. Qué més?
Passejar, lo més important, Roma és gran però les distàncies no som com aquí a peu la pots creuar tantes vegades cm vulguis.
Passejant arribes a la Fontana de Trevi, piazza de popolo( esglesia bonica Santa Maria del popolo i mirador), el Coliseo, el Foro, Victorio Emanuelle,una esglesia que em va agradar:Sant Giovanni in Laterano, via condotti ( on hi han las botigues de pasta), les escales de la piazza d'Espanya, la piazza Navona i la seva font dels 4rius, la boca de la veritá, el Panteón,Santa Maria Maggiore. Passejar i sopar pel trastevere.

Nena, que no t'avorriràs!!
Maddy
:: meganúvia

Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: sira » dg. des. 16, 2007 7:49 pm

Nosotros fuimos tambien un fin de semana y fuimos al hotel Montecarlo de 3 *** y estuvimos muy bien, es un hotel pequeñito pero todo limpio y nuestra habitación tenía bañera con hidromasaje y todo!!!! pero estava bien de precio, no recuerdo cuanto pero estava bien.

Te recomiendo que si coges un hotel no esté en la parte de abajo de la estación de Termini porque hay mal ambiente por la noche y por el dia no es que esté muy bien tampoco, mejor que vayas a la parte de arriba de Termini es más tranquilo y la gente es más normalilla.

Fuimos a el Vaticano (no fuimos a museos porque no teniamos tiempo), Coliseo, Fontane de Trevi, plaza de españa,... lo más típico.

Pero en serio el hotel montecarlo está bien.
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Pincessa85 » dg. des. 16, 2007 10:07 pm

Pues mira, hace justo un año estaba yo en Roma. Me regalo mi novio el viaje (aunque yo busque los vuelos y el alojamiento) estuvimos tres dias.

No fuimos a un hotel ya que todo el mundo me comentaba que la mayoría de hoteles de Roma dejaban mucho que desear así que miré B&B y al final elegí uno que se llama "Residenza Vaticana" a 2 min andando del metro, cerca del centro y muy tranquila. Tiene poquitas habitaciones, ambiente muy romántico.. y lo mejor... te llevan el desayuno a la cama!!!!!! si alguna vez vuelvo a ir a Roma sin duda repetiré con el alojamiento!

Para ver en Roma tienes mucho, supongo que ya lo sabes. Nosotros vimos lo típico: Coliseo, Foros, la Fontana de Trevi, el Panteón, Nosotros hicimos via del Corso hacía abajo y nos íbamos desviando cuando había algo cerca y también fuimos al Vaticano y vimos los museos vaticanos! Bueno, también fuimos al trastevere y todo lo que nos dió tiempo en 3 dias
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Cronica de la boda: viewtopic.php?p=2433755#2433755

Video de la boda: http://www.guianupcial.tv
Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10000
Membre des de: dg. maig 06, 2007 6:01 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Maddy » dg. des. 16, 2007 10:27 pm

per cert Ninna, les he de buscar prò tinc unes audiguies que em vaig baixa d'internet per alguns museus i el coliseo. te les poses al mp3 i no has de gastar-te diners.
Maddy

EntradaAutor: NiNNa » dg. des. 16, 2007 10:53 pm

merci guapes!
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: uxue » dg. des. 16, 2007 11:32 pm

Ei NINNA!vols anar a Roma?jo vaig estar fa uns mesos i la veritat es que es una pasada,a mi em va agradar molt!jo vaig anar nomès dos dies i vaig veure el que em va donar temps..es a dir; coliseo,vaticano,la fontana di trevi i poc mes!amb el metro arrives a tot arreu i el tren es una mica car, jo estava en un hotel que estaba a 1 minut caminant del metro el que pasa q no era res de l'altre mon normalet vaja però era baratet i l'esmorzar era bonissim!si vols saber alguna cosa mes ja saps!
Mi mayor felicidad es cuando tu me miras y me sonries …
..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*..*
uxue
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1016
Membre des de: dc. maig 02, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: ivonne » dl. des. 17, 2007 7:22 pm

-
ivonne l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 8:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ivonne
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dc. març 28, 2007 9:27 pm

EntradaAutor: ivonne » dl. des. 17, 2007 7:29 pm

-
ivonne l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ivonne

EntradaAutor: Maddy » dl. des. 17, 2007 10:12 pm

doncs jo discrepo, penso que amb 2 dies no hi ha prou per la ciutat eterna. A veure en un cap de setmana pots veure un munt de coses i fer-te una idea de la ciutat però també quedaran sense veure moltísimes iguals d'interessants.
Potser sóc una exagerda perquè he estudiat Filologia clàssica, también ho reconec jejeje neukiss-)
Maddy

EntradaAutor: NiNNa » dl. des. 17, 2007 11:53 pm

a veure, el que crec que totes tenim clar és que és IMPOSSIBLE visitar una ciutat en 2 dies... és com si algú vé a Barcelona. Podrà veure lo bàsic/típic, però no ho veurà pas tot!!!!!
Així que, com quan es fa el turista, s'ha de prioritzar....
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: ivonne » dt. des. 18, 2007 6:30 pm

-
ivonne l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ivonne

EntradaAutor: NiNNa » dt. des. 18, 2007 7:50 pm

És això justament, fer el turista, passejar-hi, i ni que hi visquéssim 3 mesos no ens ho coneixeriem tot....
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: Maddy » dt. des. 18, 2007 10:15 pm

el meu comentari no era amb cap mena d'intenció. Ho sento si ha semblant pedant, només volia dir això, que 2 dies són poquets i que también es quedaran sense veure coses que estan molt bé ja que heu dit a un missatge anterior que amb 2 dies n'hi ha prou.
Tmpoc volia dir conèixer conèixer la ciutat, crec que una ciutat gran com aquesta, o Londres, o NY, o qualsevol gran ciutat, mai es coneix de debó, sempre trobes raconets per sorpresa. Em referia a veure els llocs pels turistes.
Maddy

EntradaAutor: NiNNa » dc. des. 19, 2007 1:48 am

Maddy guapa, si és que les 3 pensem el mateix! Però ho hem dit de maneres diferents, i potser ha semblat ofendós algun comentari, els meus en cap moment ho han volgut ser. Si així t'ho ha semblat, ho sento!!!
La veritat és que per empapar-se d'una ciutat, de qualsevol, sobretot d'una capital d'estat, caldrien mesos, però ja que disposem de poc temps, doncs millor 2 o 3 dies que res, oi?
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: ivonne » ds. des. 22, 2007 11:20 pm

-
ivonne l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 24, 2011 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ivonne

EntradaAutor: Paqui77 » dl. des. 24, 2007 4:19 pm

Roma és una ciutat meravellosa, jo he estat dues vegades i segur que hi tornaré perquè és una ciutat que em te enamorada. A l'estiu del 2006 vam estar 5 dies a Roma, 3 a Florencia i 1 a Pisa, el meu xicot i jo i va ser un viatge genial. Ens el vam muntar nosaltres i tot perfecte la veritat. L'hotel de Roma, si no recordo malament es deia Hotel Centro, a prop de Termini al costat d'un carrer que es diu Via Nazionale que está tot ple de botigues i molt bon ambient. L'hotel no era res de l'altre mon pero estaba net, l'esmorzar era bo i molt ben comunicat tant metro com bus per anar a qualsevol partde la ciutat.
Imatge
Paqui77
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants