viatge amb una nena de 2 añets i mitg

Destins, propostes, no saps on anar?

viatge amb una nena de 2 añets i mitg

EntradaAutor: nereasistac » dj. juny 14, 2007 10:33 pm

No se a on anar de viatge de noces, em caso el 2009 i ja tinc una nena petia que aleshores tindra 2 añets i mitg, i es clkar encara que sigui viatge de noces volem anar amb ella. Fem be?
a on podem anar?
graies per adelantat
ImatgeImatge
nereasistac
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2194
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:15 pm
Ubicació: Barcelona

Re: viatge amb una nena de 2 añets i mitg

EntradaAutor: lanajita » dv. juny 15, 2007 7:37 am

Nerea nosaltres teniem la mateixa discussio, tinc un nen que ara te 19 mesos quan em casi en tindra 21 i no sabiem que fer, si portar-lo o no.

Al final el deixem amb els avis i marxem lluny pk ens van aconsellar no anar a segons on amb ell pel tema de sanitat vacunes y demes i al final es queda aqui.

Ha estat una decisio dificil pk no sera el mateix per una banda volem anar sols i disfrutar del viatge, anar lluny ja que no ho tornarem a fer pero d'altra banda no estic molt ilusionada perque el trobare molt a faltar

Es una decisio molt personal el que si que t'aconsellaria es que si aneu amb el petit com a molt lluny Europa. Jo vaig estar mirant Lanzarote que hi ha hotels molt macos.
lanajita
:: núvia experta

Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: ..FLOR.. » dv. juny 15, 2007 9:01 am

Hola wapes!! Jo faig bastants viatges de noces a l'agencia i tots dos pensament sòn molt comuns, vull dir que primer heu de valorar molt si voleu anar amb la peque o la deixeu als els avis, tiets...

Nerea si preguntes on pots anar potser entenc que heu decidit portar-la, com lanajita diu, la nena és molt peque i pots mirar-te un bon complexe a Lanzarote, Tenerife etc.. A Lanzarote et recomano el H10 Rubicon Palace, és el millor i fa un tot inclòs molt bo.

Ara al Juny tinc uns nuvis que marxen amb la filla a Eurodisney, però té 6, amb 2 anys es massa petitona crec jo..

També hi ha que marxen al Carib amb nens, de vitge de noces o vacances d'estiu i van força amb nens d'aquesta edat, però sòn moltes hores d'avió, depèn del caràcter del nen.. Pero tema vacunes i menjars allà no tindràs problemes, però clar si és possa malalt la sanitat deixa molt que desitjar..
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: nereasistac » dv. juny 15, 2007 9:08 am

Aix ara encara estis mes confosa, tmabe dependra una mica d el'economia del moment, perque potser volem marxar lluny y no durla yno ens arrib ala pasta, y quedant-nos per europa podriem durla y els cales arribarien no?
A mi m'agradaria anar d'eilles gregues, aixo si, no els tipics creuers, que a mi m'agrada per lliure, i a Athenes ja hi he estat i a Creta, pero sense el meu marit, qun hi vaig anar feia poc que estavem junts i no tenia ganes de anar amb parella, el volia fer de soltera i si calia lligar pero nena que lletjos son el fotuts grecs jajaja.
A grecia creieu que seria mal lloc per durla? Aixo si res de estarnos tot el dia al hotel, a mi aixo no m'agrada per aixo m'en vaig a la costa brava y es mes economic.
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: ..FLOR.. » dv. juny 15, 2007 9:12 am

En quin mes et cases?
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: nereasistac » dv. juny 15, 2007 9:29 am

Em caso el 27 de juny si no canvien dates, pero potser si anesim a grecia seria el viatge aplaçat fins al septembre que alla fa molta mes calor que aqui
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: lanajita » dv. juny 15, 2007 10:24 am

Uff es dificil jo se que no marxare contenta al viatge despres intentare passar-mo be pero ara per ara tinc una cosa a l'estomac...

El pare no, és mes feliç !!!!

A Grecia fa molta calor no?
lanajita

EntradaAutor: Pincessa85 » dv. juny 15, 2007 11:22 am

i un creuer???? jo tinc una companya a la feina que te un nen de 3 anys y aquest estiu farà un creuer amb el seu marit i el nen. Aixo ja depen de si t'agrada o no. Es només una idea
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Cronica de la boda: viewtopic.php?p=2433755#2433755

Video de la boda: http://www.guianupcial.tv
Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10000
Membre des de: dg. maig 06, 2007 6:01 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nereasistac » dv. juny 15, 2007 11:25 am

se aceptan ideas pero es uqe me da la impresion de que los cruceros son un coreprisas no se
aun tengo tiepo para planear
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: Pincessa85 » dv. juny 15, 2007 11:27 am

solo es una idea que te hacia, ya depende de lo que a vosotros os apetezca. Mi prima cuando se caso hizo un crucero porque su amrido tien panico a los aviones y me dijo que el barco estaba lleno de familias con niños pequeños y que hay muchas cosas para que ellos se entretengan. Era solo una opinion pero bueno aun tienens tiempo para pensar y valorar cosas.
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lanajita » dv. juny 15, 2007 11:37 am

Alba mi amiga también fue con sus hijos a un crucero y vino encantada de la vida dice que el año que viene repiten
lanajita

EntradaAutor: Pincessa85 » dv. juny 15, 2007 12:42 pm

mi prima tiene unas ganas locas de repetir y yo creo que me ire tmb de crucero aunque por los fiordos que son muy bonitos!!! y tanto javi y yo tenemos muchas ganas de ver todo aquello
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MT » dv. juny 15, 2007 3:29 pm

Pongo mi granito de arena...cuando mi hermana tenía 20 dias nos metimos en un viaje de 12 horas en coche (vale se que el coche no es el avión), pero Aynabel lo aguantó estupendamente y el cambio de aires le vino muy bien.
Respecto lo del destino pues quizás como han dicho Francia es una buena opción, vosotros podeis disfrutar del romanticismo de esa ciudad y la peque de Eurodisney...eso sí , sino me equivoco allí el calor es más humedo que en Barcelona si cabe ¿no?
Un besote y perdonad por el tostón. :-()-)
Imatge
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants