Nova york o creuer carib

Destins, propostes, no saps on anar?

Nova york o creuer carib

EntradaAutor: gonna » dv. juny 08, 2007 11:15 pm

Algu va de viatge de nuvis a nova york la 3 ª setmana de juliol (16-21)o de creuer per el carib la setmana següent (23-28 )??? Era per a veure si ens trobariem algu del forum.
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: esteluxi » ds. juny 09, 2007 10:39 am

NUEVA YORK DE CAJÓN!!! ES Q ODIO, CON TODOS LOS RESPETOS A QUIEN LO HAGA, EL TIPICO VIAJE AL CARIBE, RIVIERA MAYA, ETC...DONDE LA MAYOR PARTE DEL VIAJE TE PASAS CON UNA PULSERITA EN EL RESORT Y SI ALGUN DIA VAS A VER ALGO......CREO Q ES MUCHO MAS PROVECHOSO PATEARTE DE ARRIBA A ABAJO MANHATAN, TE ENCANTARÁ, A MI ME CHIFLÓ!!
AHORA QUEREMOS HACER PARA EL VIAJE DE NOVIOS JAPON Y MALDIVAS, PQ MI NOVIO ES DE ESOS DE PULSERITA Y TOCARSE LAS NARICES Y YO SUPER ACTIVA, HEMOS DECIDIDO HACER UN CONVINADO Y ASI TENEMOS LOS 2 LO Q QUEREMOS...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

www.nuvis.org/javiestel
esteluxi

Entrades: 197
Membre des de: dl. maig 08, 2006 11:18 am

EntradaAutor: gonna » ds. juny 09, 2007 4:16 pm

Jo he estat a Japo si vols que t ajudi amb alguna cosa???
gonna

EntradaAutor: esteluxi » ds. juny 09, 2007 10:03 pm

SI GONNA EXPLIQUEM COSETES!!! PQ PER FOTOS..ES TAN MACU, KYOTO, TOKYO..AYYY TINC GANES!! ES TAN CAR COM DIUEN???
Imatge
[/url]

www.nuvis.org/javiestel
esteluxi

EntradaAutor: gonna » dg. juny 10, 2007 3:08 pm

es car?? doncs si pero be... lo que jo vaig trobar car era el tranport, jo estavaa 20 minuts d osaka a casa d una amiga (precisament ara estem parlant per messenger) doncs clar alli agafavem el tren cada dia i tamb vam agafar el tren bal aper anar a tokio i es clar el transport es lo que pujava. el manjar car car no es i a mes no et preocupis alla tots els llocs el menjar esta a fora exposat es com si fos de veritat pero es de plasti ci diu senyalant un d aquests i ja t entens, noaltre els dies que anavem sols sense la meva amiga keiko, aixi ho feiem. Pero ves a tokio i Kyoto, osaka encara no esta preparat per a turistes es tot en japones i clar per anar sols... nosaltres contavem les estacions sabem que haviem d agafar el tren 7 o 8 i a la 4 parada baixar pero entendre el que hi posava ni idea.
a kioto hi ha un carrer al costat d un pont on encara hi ha geishas pero no es facil veure les a l altre costat d aques carrer es on es va filmar la peli memorias de una geisha. digam que vols saber i t explico
gonna

EntradaAutor: Meritxell » dg. juny 10, 2007 6:05 pm

Nosaltres anem a NY però a mitjans de setembre, per tant, no coincidirem.

Oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: esteluxi » dg. juny 10, 2007 9:24 pm

NEW YORK US ENCANTARÁ JA HO VEUREU...NO US TROBAREU EXTRANYS, ES COM SI JA HAGUESIS VISCUT TOTA LA VIDA..TOT ET SONA DE VEUREU A LES PELIS.....
ELS TIETS Y COSINS DEL MEU NOVIO VIUEN ALLÀ I QUAN ANEM ENS ENSEÑEN UN MUNT DE COSES Y CADA COP Q HI VAIG MES M'AGRADA.
APROFITEU I COMPREU MOLTA ROBA DE MARCA!!!! Q ES BARATISIMA!!

DONCS A VEURE SI EM DONEN JA EL OK PEL VIATGE, ESPERO Q AQUEST COP SI Q HI HAGIN VOLS PEL JAPO MALDIVES.....JO también TINC UNS AMICS Q ELL ES JAPONES I ELLA CATALANA I ESTAN CASATS I ARA VIUEN A OSAKA Y PEL Q M'EXPLICA ELLA ES BASTANT COMPLICAT MOURES PER ALLÀ...PERO M'HAN DIT Q M'ENCANTARÁ I PER LES FOTOS Q E VIST I EL MENJAR Q M'ENCANTA...NO HO DUBTO!!!!

ES MACU TOKIO???
Imatge
[/url]

www.nuvis.org/javiestel
esteluxi

EntradaAutor: Meritxell » dg. juny 10, 2007 10:09 pm

Gràcies Esteluxi. Estic segura que m'encantarà.
Meritxell

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Mar80 » dl. juny 11, 2007 8:22 am

yo no he estat a Nova York..... pero si a Riviera Maya, i de viatge de nuvis...... la veritat que no es com diu la Easteluxi, de estar tot el dia a les platges... nosaltres no vam parar de fer excursions, i el carib té el seu encant, per dirte que nomès vam estar una hora... a la platja, en tota la estancia.... si t´ho montes bé, hi han moltes coses per fer..... i es clar amb pulsera..... doncs si t´entra tot que hi faras....
09-09-2006 Jordi i Mar
Mar80
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2726
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 11, 2007 10:44 am

per quant surt el viatge anant a nova york??
Visitant

EntradaAutor: gonna » dj. juny 28, 2007 8:32 pm

perdona per el retard fins feia dies que no em conectava. no ho se que val el viatge sol a nova york ja nosaltres despres anem al carib i a mi mhan dit el preu en total. pero per fer-te una idea busa-ho a un lloc tipo lastminute.com i alli una idea et faras.
gonna

EntradaAutor: Peque » dg. set. 09, 2007 11:17 am

yo he estado en un combinado ny- riviera y me quedo con ny, sin dudas!!
pero también es depende si quieres ir a ver cosas o de relax, es q a mi eso del relax no me va mucho...
Peque
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1947
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 8:43 pm
Ubicació: Barcelona

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants