VIETNAM I CAMBODJA

Destins, propostes, no saps on anar?

VIETNAM I CAMBODJA

EntradaAutor: TXELLA » dg. abr. 01, 2007 12:46 pm

Bon dia,

estem mirant de viatjar aquest mes de juny, per Vietnam i Cambodja.
Algú hi ha viatjat?
Em podeu explicar alguna cosa?
Sabeu si pel juny hi han moltes plujes?

Moltes gràcies!!!
TXELLA

Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: uda » dj. abr. 05, 2007 9:41 am

hOla wapa, nosaltres anavem afer akest però al final fem australia.....l´agència ens va aconsellar que al maig no anèssim allà per el tema dels monzons....jo conec gent que ha anat al novembre i m´han dit que es una pasada, nosaltres ens agradaria anar, potser l´any que ve! fins aviat!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
uda
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 3:07 pm
Ubicació: lloret de mar

EntradaAutor: TXELLA » dj. abr. 05, 2007 4:02 pm

Nosaltres ja hem fet un cop de cap i cap al Vietnam!!
No tenim prous dies per arribar-nos a Sapa (és una llàstima) però jo tenia ganes d'anar a Angkor, així que somhi!!

Espero que les plujes facin acta de precencia en ben poquetes ocasions.

Si algú s'anima a explicar-me quelcom del seu viatge (si ha anat) ho agrairïa molt.

Austràlia també ho havíem pensat però necessitavem més dies.
TXELLA

Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: **Laura** » dj. gen. 03, 2008 6:20 pm

Hola chicas, estamos pensando en hacer este viaje pero la verdad no tenemos ni idea de itinerarios y sobretodo de precios... alguien que haya ido y me pueda explicar un poquito su experiencia??? la fecha sería a finales de julio.

Gracias de antemano neukiss-)
Imatge
**Laura**
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2542
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 4:03 pm
Ubicació: Barcelona

Juliol-Agost

EntradaAutor: ieia1977 » dv. feb. 15, 2008 12:04 pm

Nosaltres fem un tour genial pel sud-est asiàtic! El millor és agafar un vol fins a Bangkok (actualment n'hi ha per menys de 1000€ per cap) i des d'allà es pot volar a preus irrisoris (30€ fins a Hanoi, etc) cap a Vietnam, Laos o Cambodja. Jo vaig comprar els bitllets per Internet la setmana passada (fem escala de 6 hores a Istambul, ideal per anar a fer un cuscus) i quan arribem a Bangkok hi ha centenars de propostes d'agències de viatge locals o americanes (recordeu que pagar en dòlars ara surt molt barat!)... Al final el que té més possibilitats és un tour per Tailàndia, laos, Vietnam (centre i sud) i Cambodja... I en 21 dies! El preu, una ganga, 1099€. L'únic que em sap greu és que no veuríem ni Hanoi ni Halong... Però vaja, no es pot fer tot en aquesta vida! La web és shoestring.es, també tenen un tour complet per Vietnam de 21 dies, molt guai.
La vida és bonica però a vegades complicada
ieia1977

Entrades: 12
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 2:34 pm
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: aia2008 » dj. abr. 03, 2008 1:07 pm

areya ha escrit:Hola chicas, estamos pensando en hacer este viaje pero la verdad no tenemos ni idea de itinerarios y sobretodo de precios... alguien que haya ido y me pueda explicar un poquito su experiencia??? la fecha sería a finales de julio.

Gracias de antemano neukiss-)

Hola areya... nosaltres anem al vietnam a finals de juliol. L'hem agafat amb insolit viatges i sembla que està molt bé!!! marxem el dia 26. 16 dies!!! és un viatge amb grup i la veritat es que veus molta cosa.. sobretot cultura d'allà i res de llocs turístics!!!

El teniu agafat ja vosaltres??'
Imatge
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: Cardonina » dj. abr. 03, 2008 2:14 pm

Hola!

Nosaltres vam fer Vietnam l'any passat, 15 dies, i em va encantar, tot tot i tot, en taaant diferent!

era el primer cop qe anavem a Asia i ens va fascinar.

Qualsevol cosa que volgueu saber ho dieue, ok?

segur que us agradara molt!!!
Cardonina
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dc. abr. 09, 2008 3:18 pm

Hola a totes, nosaltres tenim pensat fer el convinat Vietnam - Cambotja per la lluna de mel, el més segur es que agafem 1 convinat de 15 dies amb Nobeltours visitant:
HANOI - HALONG - HOIAN - HUE - HO CHI MIHN (SAIGON) - CAN THO - CHAUDOC - PHNOM PENH -SIEM REAP ( ANGKOR )
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: aia2008 » dc. abr. 09, 2008 7:44 pm

Hola britget!!! Nosaltres hem agafat el viatge ainsolit. Anem 15 dies i marxem el 26 de juliol!!! a la pàgina d'insolit pots veure el recorregut!!
Imatge
aia2008

Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant