Autor: Visitant » dl. juny 25, 2007 3:46 pm
hola bonica!!
Pel que fa al tema de la sortida de l'avió, nosaltres vam sortir amb charter crec que a les 8 del matí... clar, per a vosaltres potser és un xic massa d'hora, però tampoc t'atavalis per això, ja que d'aquí al setembre (o l'agost, si vols, per tenir uns dies de marge) ho acabaràs de lligar... de fet crecq ue fins uns die sabans no ens van confirmar l'hora de sortida..ah, i pel vaixell, tampoc ens van dir res fins uns dies abans, però és part de la sorpresa...
Lo de l'snorkeling nosaltres vam quedar encantats... bé, le sfotos no són nostres, les he tret d'internet per posar alguna cosa similar al que vam veure a l'album...
Nosaltres no vam fer exactament aquest programa, ja que no vam fer el creuer pel Nasser i en comptes d'això ens vam estar tres dies més al creuer del Nil.
Referent a les excursions, doncs és el que tu dius... ja que vas de viatge, aprofita i fes el que et vingui de gust... n'hi ha algunes que són molt de guiri, però igualment crec que val la pena... valen força calers, però... de vegades val més la pena pagar per tenir un bon guia i que et portin allà on has d'anar...
Nosaltres, a més vam fer les excursions:
- Colosos de Menmon, Vall dels Reis i Temple de Hatsepsut (des de Luxor)
- Poblat Nubi i camells (Aswan)
- Dia complet al Caire (amb visita guiada al museu egipci, dinar en un vaixell pel Nil i visita en grup del Gran Bazar.. aquí jo em vaig trobar malament i després de dinar poquet vam nar a l'Hotel, però val la pena pel Museu...)
I a part nosaltres vam agafar diversos taxis: a Luxor ciutat per anar a conèixer el mercat (el turístic i no turístic) i el darrer dia al Caire que ens va portar (previ pacte del preu) fins a Sakara i Menfis.
Us poso una foto molt graciosa.. bé, a nosaltres ens va fer gràcia... és al mercat del poble de Luxor... sembla que saben català, eh?!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.