Hola!! 22 dies a nova zelanda !!! , home llavors pot ser si que et dóna per tants llocs, però jo personalment et recomano que t'ho prenguis amb més calma i fassis 2 nits a cada lloc si pots, ho disfrutaràs més, si no arribes a estressar-te ... ojalà jo haguès tingut tants dies com tu!!!
A veure jo vaig fer 16 nits a Nova Zelanda, ja n'havia fet 11 a Australia, i vaig fer aquesta ruta:
Auckland 2 nits, vam pujar a Bay of islands i al Bosc de Kauris a Waipoa Forest. Vam visitar la ciutat, lo millor és pujar a la Skytower, i vam baixar cap a Rotorua passant per les coves de Waitomo, impressionant la cova de lluernes.
Rotorua 2 nits, us recomano hotel Regent of Rotorua. Vam visitar un dels tants parcs volcànics i geisers i vam fer una excurio molt chula pujant una montanyeta d'on vam tenir unes vistes impressionants de la vall. A la nit no podia faltar visita al spa amb aigües volcàniques, genial, sobretot amb la fresqueta que feia fora i lo calenta que estaba l'aigua. el segon dia visita Te Puia, parc on pots veure geisers, actuacions maories i un Kiwi i Vam agafar avió Rotorua- Christchurch on vam arribar a les 15:00 i vam poder visitar la ciutat a la tarda( 1 nit).
DSCN3093.jpg
Al dia segënt vam anar a Akaroa i després vam pujar fins a Kaikoura (1 nit). Apartament super chulo The Fairways. Vam tindre mala sort i va fer tan mala mar que ens van susprendre el vaixell per veure les balenes. però vam tindre la sort de trobar un lloc preciós on hi havien milers de bebe foques i lleons de mar. Ah!!! sobretot proveu la llagosta que venen a les caravanes a la carretera, impressionant.
Aquí és on vam fer més km, vam anar fins a Punakaiki ( 1 nit Punakaiki resort), vam veure les pancake i vam fer una excursío molt chula bordejant la desembocadura del riu, pel canyon.
Franz Josef ( 2 nits Westwood lodge). Us recomano excursió dia sencer pel glaciar Franz Josef, és més impressionant que el Fox
DSCN3438.jpg
Wanaka ( 2 nits Alpine resort Wanaka ) aquesta zona és molt bonica, nosaltres vam fer una excursió que arribaves fins a un glaciar, va ser genial.
Te Anau ( 2 nits ) Molt recomanat creuer Milfors Sound, naltros el vam reservar quan vam arribar allí, com era temporada baixa, pots escollir el vaixell que més t'agradi, vam agafar un que estaba 2 hores al migdia i anava fins al mar on podies veure dofins. La ruta en cotxe des de Te Anau és molt chula, aneu parant, nosatres vam pujar una muntanya que tenia unes vistes impressionants.
Queenstown ( 2 nits Pounamu Apartments super recomanat, vistes ideals al llac). Si t'agraden les emocions fortes, aquest el lloc adequat, nosaltres no ens vam atrevir a llençar-nos però vam fer jetboat pel riu, pel canyon, va estar molt bé. Vam pujar caminant a dalt de la muntanyeta on et puja el teleferic, des de dalt, les millors vistes de Queenstown.
i aquí s'acaba, lo únic que ens vam quedar amb ganes de veure va ser el llac Taupo i Tongariro que el vam veure des de l'avioneta i semblava molt chulo i el llac Tekapo i el Mont Cook, que també ens han dit que està bé. Nosaltres vam optar per anar en avió de la illa nort a la sur, de Rotorua a Christchurch per guanyar temps, per què tothom ens havia dit que és millor la illa sur que la nort i és veritat.
Això és lo que vam fer nosaltres i vam quedar molt i molt contents!!!! Ho sento per escriure tan malament però ho volia fer lo més curt possible i al final m'ha sortit una parrafada ...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.