luna de miel en NY

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 7:54 am

otra
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Peque
:: núvia de bronze

Entrades: 1947
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 8:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 7:57 am

esto es lo q quedo de las torres gemelas, y esta en el cental park
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Peque

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 8:00 am

donde estaban las torres estan haciendo el edificio mas alto del mundo y se llamara freedom tower, esta previsto para el 2010
Peque

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 8:03 am

las cataratas
Peque

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 8:05 am

y estas las cataratas canadienses
Peque

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 8:07 am

otra
Peque

EntradaAutor: Peque » ds. maig 26, 2007 8:08 am

bueno, os sigo contando y poniendo mas fotitos en otro momento, vale?
besitos!!
Peque

EntradaAutor: Ofelia » dl. maig 28, 2007 8:37 am

wuoooooooooooo! que chulada de fotos peque! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ais...que ganas tengo!!!!

desdeee! muchas gracias wapa! que al final no te conteste al privi pero me sirvio de muchisima ayuda! :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

EMPEZAMOS UNA NUEVA VIDA!

www.nuvis.org/andreaijuanma2007
Ofelia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16553
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:09 am

EntradaAutor: pinxa » dj. jul. 12, 2007 12:43 pm

Hola!
Estarem una setmaneta de viatge a NY i m'agradaria saber com us vau organitzar vosaltres els dies.

En un dia què dona temps de veure? Vau veure algun barri fora de Manhathan? Quan de temps en necessita per veure el Soho, China Town, Little Italy?
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: blaucel » dj. jul. 12, 2007 12:54 pm

pinxa ha escrit:Hola!
Estarem una setmaneta de viatge a NY i m'agradaria saber com us vau organitzar vosaltres els dies.

En un dia què dona temps de veure? Vau veure algun barri fora de Manhathan? Quan de temps en necessita per veure el Soho, China Town, Little Italy?

Pinxa nosaltres vam estar-nos 9 dies i ens va faltar molt de temps, a excepció de Brooklyn, que hi vam anar exclusivament per a creuar el pont caminant, no ens vam moure de Manhattan, i això que entre les prioritats estava visitar un Museu d'Art Contemporani que hi ha a Bacon.
Tampoc vam poder veure el Metropolitan ni el Moma (per cues, la del MOma era de 2,5 hores :o-o: ).

El que nosaltres vam fer és dedicar un dia a una zona i patejar-nos-la, i el temps que necessites és relatiu: China Twon i Little Italy ho vam fer en la mateixa tarda i en canvi a Soho hi vam dedicar dia i mig.

Jo crec que t'hauries de marcar uns imprescindibles, per exemple, si vols fer el POnt de Brooklyn, doncs aquell dia pots aprofitar per fer Wall Street i tota la zona de negocis; si vas al Guggenheim (a nosaltres ens va encantar, és preciós i petit) doncs fas Central Park...
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm

EntradaAutor: pinxa » dv. jul. 13, 2007 9:04 am

ok!
Anire per zones. Ahir a la nit vam començar a fer un llistat de les coses que volem veure. Es que no estic acostumada a distàncies tan grans i penso: amb un paseillo ja ho tindrem!

Ja us comentare qualguna cosa quan ho tinguem més perfilat, ok?

Gràcies guapeta!
Imatge
[/url]
pinxa

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dv. jul. 13, 2007 11:04 am

Pinxa, jo vaig estar l'any passat a NY per l'Agost, Nova york és inmens jo m'ho vaig patejar tot pq sortiem molt d'hora de l'apartament que havíem llogat i arribàvem molt tard, fins i tot vaig anar a Niàgara i a Washington, el temps, és depend com t'ho montis, tampoc tinguis pressa per fer-ho tot, pq si no serà pitjor i tindràs la sensació d'agobi que vaig tenir jo el 1er dia a Wall Street, vaig arribar a pensar que NY era la ciutat més lletja del món pq havia volgut veure tantes coses de cop que ja ni savia on era. Estava envoltada de gratacels, policies, carrers bruts i clavegueres fumejants, también t'he de dir que part de la culpa era del jet lag. Al 2on dia tot es veu més clar, només dir-te que penso en tornar a NY, aixó si, a l'hivern i només amb el meu nòvio, pq al final vaig estar a les portes d Macy´s i no vaig poder entrar :-/
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: blaucel » dv. jul. 13, 2007 12:27 pm

NY es una ciutat tant i tant estimulant que a mi particularment em va "sobreestimular" i fins que no vaig ser a casa i ho vaig haver patit no vaig ser conscient que m'havia fascinat :-)
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm

EntradaAutor: gemmix » dl. jul. 16, 2007 11:09 am

estic d acord amb tu blaucel, arriba un moment q estas atabalat, jejeje, nosaltres vam arribar la setmana pasada,hem fet un combinat NY+playa bavaro, hem anat a veure el fantasma d la opera y el rey leon y varem fer el sopar-creuer, totes les coses recomenables
Vam caminar tant..... gairebe no varem utilitzar transport public i tot ho feiem caminant, varem fer un parell d excursions una q ens entraba ya al viatge ( alto y bajo manhatan) y un altre q varem contractar alla : contrastes, q et portaven pel bronx, queens, el barri colombíá, brooklyn, akesta excursio ens va agradar molt
gemmix
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6110
Membre des de: dl. oct. 24, 2005 9:01 am

EntradaAutor: Peque » dt. jul. 17, 2007 8:53 pm

chicas, a mi me pasa lo mismo q a vosotras!! quiero volver a ny!!!!!!!!!!!!!!!!!! estuve 5 dias y se me hicieron cortiiiiiiiiiisimos!!!
Peque

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dt. jul. 17, 2007 9:29 pm

Peque ha escrit:chicas, a mi me pasa lo mismo q a vosotras!! quiero volver a ny!!!!!!!!!!!!!!!!!! estuve 5 dias y se me hicieron cortiiiiiiiiiisimos!!!

Ya te digo Olga, cierro los ojos y me veo en Central Park, que pasada, no sé cuando volveremos, pero si podemos será en invierno, parece mentira que el mes que viene haga 1 año que estuvimos allí...
Te pongo mi foto preferida:
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: Peque » dt. jul. 17, 2007 10:20 pm

q guay!! el central park me encanto!! es precioso!! y las cataratas del niagara!! TODO!!
Peque

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dj. jul. 19, 2007 11:18 am

Ya te digo, Niágara, Washington, NY... todo precioso, a ver cuando hago la costa oeste VIAVA LAS VEGAS!!!!
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: Peque » ds. jul. 21, 2007 9:04 pm

a nosotros también nos gustaria hacerla, pero igualmente pensamos repetir ny!
Peque

EntradaAutor: NiNNa » dc. ago. 08, 2007 12:57 am

blaucel ha escrit:NY es una ciutat tant i tant estimulant que a mi particularment em va "sobreestimular" i fins que no vaig ser a casa i ho vaig haver patit no vaig ser conscient que m'havia fascinat :-)

A mi em va passar el mateix! Hi vam anar les vacances de nadal passades i va ser fantàstic! Ens vam organitzar per zones/dies i així, vam fer un cop d'ull a tot. Però és el que sempre es diu, per veure bé bé bé una ciutat, t'hi has de passar una temporada!!!!!!!!!!!!
A mi també m'agradaria tornar-hi, però de moment queden mil altres llocs per visitar :-))
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants