luna de miel en NY

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: nsolac » dc. maig 02, 2007 5:06 pm

es que si no llevamos el viaje pensado no vamos a aprovechar los dias, que tan solo estaremos 6 días y hay mucho por ver!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge JUNTOS DESDE 01-09-07
Imatge
nsolac
:: supernúvia

Entrades: 5355
Membre des de: dv. set. 29, 2006 9:56 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Meritxell » dc. maig 02, 2007 5:24 pm

Nsolac, estareis 6 días?

Y haceis algo más? O sólo NY?
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: nsolac » dc. maig 02, 2007 5:45 pm

6 días (5 noches) en NY y luego 6 días + en Punta Cana, un poquito de playita y panching para recuperarnos del viaje a NY, porque pensamos patearnos todo un montón de veces!!!!

y tu? cuantos días haces en NY? lo combinas con algún otro destino?
Imatge
nsolac

EntradaAutor: Meritxell » dc. maig 02, 2007 8:45 pm

Pues aún no lo tenemos demasiado claro Nsolac.

Resulta que teníamos planteado hacer un circuito por el este y subir a Canadá pero nos hemos dado cuenta de que era demasiado tute.

Lo que seguro que haremos será Nueva York.

Estamos pensando hacer 7 días en Nueva York y luego hacer excursiones a Boston, Washington, etc.

Estoy hecha un lío porqué quiero ver tanto en tan poco tiempo...
Meritxell

EntradaAutor: pinxa » ds. maig 05, 2007 9:40 am

Hola!
Ahir vaig anar a buscar les pressupostos del viatge: Nova York - Riviera Maya (1 setmana a cada lloc). Flipant perquè entre els 2 pressupostos hi ha una diferencia de 900 euros!!!!

Ens casem a l'octubre i la noia de l'agencia (que es una coneguda) em va dir que els vols de tornada des de cancun ja comencen a anar plens! O sigui que ho tancarem en dos setmanes.

M'ha deixat preocupada els hotels de NY: ens donen o Roger Smith (Corte Ingles) o Milford Plaza (Mundicolrs) pero avui he mirat al triadvisors les opinions i son per plorar. Vale que nomes anem a dormir pero que estigui arregladet. Algu coneix algun cosa d'hotels a NY?
pinxa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. maig 05, 2007 9:27 pm

Hola, nosaltres finalment hem decidit fer 7 nits a NY i 4 a Rivera Maya.
Meritxell

EntradaAutor: nsolac » dv. maig 11, 2007 11:04 am

holaaaaaaaaaaaa!!!! este post está cayendo!!! :-(

sabeis cuando vuelve peque de su viaje de novios??? que nos traerá noticias fresquitas de Nueva York!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
nsolac

EntradaAutor: nsolac » dv. maig 11, 2007 11:11 am

pinxa ha escrit:Hola!
Ahir vaig anar a buscar les pressupostos del viatge: Nova York - Riviera Maya (1 setmana a cada lloc). Flipant perquè entre els 2 pressupostos hi ha una diferencia de 900 euros!!!!

Ens casem a l'octubre i la noia de l'agencia (que es una coneguda) em va dir que els vols de tornada des de cancun ja comencen a anar plens! O sigui que ho tancarem en dos setmanes.

M'ha deixat preocupada els hotels de NY: ens donen o Roger Smith (Corte Ingles) o Milford Plaza (Mundicolrs) pero avui he mirat al triadvisors les opinions i son per plorar. Vale que nomes anem a dormir pero que estigui arregladet. Algu coneix algun cosa d'hotels a NY?

hola pinxa!!
sento no haberte dit res abans, pero es que no m'havia adonat!
Nosaltres vam dubtar moltissim, pero moltissim, fins que al final a l'agencia ens van dir que a NY el que menys importa es l'hotel, que nets están tots, i que si trobem alguna cosa de l'habitación que no ens agrada, que demanem en recepció que ens hi canviin! a més, jo m'he adonat que al tripadvisor hi ha molta gent exagerada .... pero clar, les fotos están! pero es tenir sort amb l'habitació que ens toca, i si no hi ha sort, doncs reclamar perque ens donin un altre!
Nosaltres anem al Milford, i estic a l'aguait perque aviat torna peque que ha estat allá de lluna de mel i porta notícies fresques!

Espero ajudar-te!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
nsolac

EntradaAutor: nsolac » dv. maig 11, 2007 11:12 am

Meritxell ha escrit:Hola, nosaltres finalment hem decidit fer 7 nits a NY i 4 a Rivera Maya.

que bé meritxell!!! ho heu fet millor que nosaltres .... només estarem 5 nits a NY i suposo que ens faltaran coses per veure ... però així serveix com excusa per tornar un altre cop!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
nsolac

EntradaAutor: nsolac » dv. maig 11, 2007 12:08 pm

Las entradas para la cena crucero para septiembre no han salido todavía .... pero he ido comprobando por meses y las que ya están son las de julio!!! así que entiendo que las ponen con dos meses de antelación!

Así que el 01/07 entraré a mirar si ya están, que no me quiero perder esa experiencia!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
nsolac

EntradaAutor: Meritxell » dv. maig 11, 2007 8:10 pm

nsolac ha escrit:
Meritxell ha escrit:Hola, nosaltres finalment hem decidit fer 7 nits a NY i 4 a Rivera Maya.

que bé meritxell!!! ho heu fet millor que nosaltres .... només estarem 5 nits a NY i suposo que ens faltaran coses per veure ... però així serveix com excusa per tornar un altre cop!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-)

Moltes gràcies Nsolac!!!!

En tinc moltes ganes d'anar-hi!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Nosaltres demanem una habitació en una planta molt alta. Al Joan li fa gràcia. És l'únic requisit, a part de ser net.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » ds. maig 12, 2007 10:24 pm

Hola, estic una mica desilusionada. Resulta que el viatge que ens fa ilusió val un paston. Volíem fer San Francisco (4 nits) + Las Vegas (3 nits) + Nova York (6 nits). Doncs el que fa disparar el preu és Nova York, perquè l'època que hi volem anar és molt a prop de Nadal i a més hi ha la Shopping Week i no sé què més, total que es dispara de preu!
El viatge ens surt per 2700 euros per persona i només hotel (sense menjars) i avió. Tenim 2 pressupostos i tots dos pugen aquest preu.

Ara estem valorant si fer només NY i Las VEgas o fer només costa oest, o mirar el mateix viatge per internet, agafat per nosaltres i no per agència..., cosa que no ens fa gaire gràcia, perquè al ser lluna de mel és un pèl arriscat per si algo no va bé. A una gència vas com més segur i sempre pots reclamar...No sé què farem al final. Demà farem números! és que perquè us feu una idea és molt més car dormir a un hotel cutre de NY aquests dies que dormir al Bellagio de Las Vegas!!! increïble....
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. maig 12, 2007 11:11 pm

Bona nit Ninou,

nosaltres també hem hagut de triar en el nostre viatje de lluna de mel. És una llàstima deixar d'anar a llocs de desitges veure, però és així.

La meva opinió. Jo aprofitaria a fer la costa oest (per la temporada que aneu) i faria Nova York en un altre viatje, i només NY.

Us surtiria més barat NY i a més, visitareu més coses de la costa oest que potser deixàveu per poder anar a NY.

Jo tampoc sóc partidària de reservar-ho per internet. Potser un viatje per Europa no m'importaria però allà...

Espero que trieu el més adeqüat per vosaltres però sobretot que ESTIGUEU CONVENÇUTS DEL VIATJE QUE VOLEU FER.

Ànims!!!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. maig 13, 2007 6:57 pm

Gràcies Meritxell,
Sí, potser mirarem de fer només costa oest a veure per quant ens surt... Ho preguntarem a les 2 agències que ens han fet pressupost i la setmana que ve anem a preguntar a Halcon Viajes i al RACC...Potser sí que és millor fer només costa oest que està més lluny i és més improbable que ho poguem fer un altre any. NY sembla com més possible d'anar algun altre any...De totes maneres, ja m'agradarà saber què val fer costa oest els 15 dies...

hem fet números mil vegades i no sabem si liar-nos la manta al cap i fer el viatge, o fins i tot agafar una altra destinació que no tingui res a veure....

Ostres es que fer San Francisco+Las Vegas+NY ens interessa molt....buf, no sé, ja veurem!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Peque » dg. maig 13, 2007 7:41 pm

hola chicas!!
ya estoy aqui!!
nosotros hemos hecho ny + riviera maya y la verdad es q va muy bien un poco de relax despues de ny pq no paras de hacer cosas, de ir de aqui para alla... ny es genial!! acabamos de llegar y ya queremos volver!! es una ciudad encantadora, parece q estes en una pelicula!!
nosotros estuvimos en el milford y la verdad es q no esta tan mal, como es solo para dormir...
bueno, ya hablaremos y os enseñare fotos, ok??

Muchos besos a todas!!
Peque

Entrades: 1947
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 8:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nsolac » dl. maig 14, 2007 10:29 am

bienvenida peque!!!!

me alegro que todo haya ido super bien!!!!
Tranquila, reicorporate a tu nueva vida de casada y cuando estés mas tranquila nos cuelgas crónica y viaje, y nos pones fotos!!!! =0-0-) =0-0-)

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
nsolac

EntradaAutor: ninou » dt. maig 15, 2007 8:13 pm

holes!
avui hem seguit demanant pressupostos, a Halcon Viajes, Barceló (Meritxell, hem anat al de la Riera, oi que tu l'has agafat allà? què tal???), Racc....

Hem demanat a tots el mateix:
San Francisco+Las Vegas+NY i si puja molt de preu com els altres pressupostos que ja tenim, doncs decidirem què treiem o bé, ho agafarem per internet, que els hotels es troben a meitat de preu!! és per pensar-s'ho!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: blaucel » dc. maig 16, 2007 7:32 pm

ninou ha escrit:holes!
avui hem seguit demanant pressupostos, a Halcon Viajes, Barceló (Meritxell, hem anat al de la Riera, oi que tu l'has agafat allà? què tal???), Racc....

Hem demanat a tots el mateix:
San Francisco+Las Vegas+NY i si puja molt de preu com els altres pressupostos que ja tenim, doncs decidirem què treiem o bé, ho agafarem per internet, que els hotels es troben a meitat de preu!! és per pensar-s'ho!!!!

ninou,

nosaltres vam anar a NY fa dos anys per Set.Sta. i ho vam agafar tot per internet, com ho vam reservar amb molt de temps ens vam estalviar una pasta >.-<:

Pel tema dels avions, si tenes les propostes de les agències mira per internet els mateixos vols i fes comptes. Per cert, quin circuit més xulo :-)ok:

Nosaltres sempre anem per lliure, estem pensant anar a Japó de viatge de nuvis i també ho fariem per lliure
>.-<:
blaucel
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninou » dc. maig 16, 2007 8:56 pm

Hola blaucel!
Ostres, m'animes bastant!!!

Avui ens han presentat una altra alternativa a l'agència, que és combinar:

NY+ creuer illes verges

o bé:

San Francisco +Las Vegas + creuer illes verges

Però ens estan mirant si hi ha vaixells que ens vagin bé per data. També ens agrada aquesta opció de fer creuer uns 6 dies, per relax abans de tornar i a més, està tot inclòs al preu!
Però ja veurem si troben dates...He estat mirant per internet a la web del majorista aquest de creuers i pinta malament,...

Si al final, res de res, segurament que ens asseurem i mirarem què surt planificat per nosaltres. Ja et demanaré un cop de mà si al final ho fem així!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Desdemona » dj. maig 17, 2007 6:22 pm

puues q queires q te diga...por San Francisco no se..pq no he estado...epro entre NY y las vegas...me quedo con NY sin pensarlo dos veces!
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Desdemona

Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants