Autor: Patty » dc. oct. 03, 2007 9:26 am
Us explico una miqueta xq tinc molt lio a casa amb tot lo del viatge.
Nosaltre voliam fer Tailandia, però vaig veure lo de Sri Lanka Maldivas i em va cridar l'atenció perque ho veia super exòtic, i no em vaig equivocar, va ser una pasada.
La nostre familia estava una mica espentada xq hi ha una guerrilla al nord del pais i tenian una mica de por i també de les enfermetats pero puc dir que després d'agafar 6 avions, 2 lanxes ràpides, una furgoneta un minibus i estar 15 dies al cul del mon no em tingut cap problema al contrari només portem bons records.
Sri Lanka es un pais maravellós, està a sota la India, però son budistes no hindús, sont gent maravellosa, es un paradís tot verd ple de selva, llacs, platges maravelloses, al interior hi ha muntanyes cascades rius i moltíssim temples budistes i hindús. En ma vida he vist tants animals en llibertat com a Sri Lanka, micos, elefants, ocells de tot tipus, ratpenats, reptils, bueno una pasada. I per les que ens agrada comprar es también una pasada tot super bé de preu, nosaltre vam tornar amb 10 kg mes d'equipatge.
Les Maldives doncs molt guay, nosaltres vam estar a l'Hotel Anantara que es de luxe (hi ha hotels de 1ª que estàn bé, de luxe com el nostre, i de gran luxe) l'hotel pues això de luxe, molt piji i molt car tot lles begagudes el menger, etc.... això si relax total i tranquilitat absoluta, potser massa i tot.
Depenent de l'illa on estigui el resort hi ha o reef (barrera de coral) o laguna, el nostre tenia laguna, hi ha una vida marina increible, nosaltres vam veure turtugues, morenes, petits taurons, mantes i ratlles i moltíssims peixos, crancs etc...
Tots els hotels tenen excursions, nosaltres vam fer una per anar a fer snorkeling al mig de l'oceà a un reef, i un altre per veure dofins en llibertat, molt xules. Després hi ha excursions a illes desertes, a veure la capital Male ( que no te gaire per veure), a veure un poble tipic de pescadors, etc... Al nostre hotel también et deixaven kayaks per passejar per la laguna i equips d'snorkel.
Si voleu sapiguer alguna coseta mes, ah i nosaltres vam anar amb Catai i tot molt be, a Sri Lanka vam tenir un guia que es deia Upali que es va portar de maravella amb tot el grup
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.