AUSTRALIA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: jordi_goretti » dc. abr. 01, 2009 4:55 pm

Hola Ona,

Et comento el meu viatge: el nostre és per agència de viatges XAVI FERNANDEZ que s'han encarregat del vols i dels hotels.
Nosaltres estarem 18 dies i farem una setmana més a la Polinèsia i tot ens ha sortit cadascú per 7.000€.

La veritat és que pica bastant Austràlia però nosaltres volem tenir criatures aviat i probablement sigui el nostre viatge llarg i l'hem volgut aprofitar al màxim. Pensa que marxem a l'altra punta del món!!!!!!!

Molta sort !!!!!!!

Sara C com van els teus preparatius?
Imatge
jordi_goretti
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dl. març 02, 2009 10:32 pm

EntradaAutor: SaraC » dj. abr. 02, 2009 8:00 am

Hola!

Donc mira, els preperatius aixi aixi, pq a la feian del Jordi hi ha molt lio i faran fora a molta gent aixi que ho tenim tot una mica parat a veure que passa.

I elt ema del viatge también una mica aturadet, es que la mare del jordi te moltissima feian ara mateix i no ens esta mirant el tema. Jo quant ingui els avuins ja estic contenta saps? Pq llavors ja estara! La resta vindra rodada.

I de altres coses... bueno si que tenim alguna novetat, ens han trucat del Castell per anar el dia 3 de maig a probar el menu i tot el tema!

Tu que tal? Com porteu tot? I alla a Australia quins hotels teniu? Ho dic per anar agafant info.
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: jordi_goretti » dv. abr. 03, 2009 6:15 pm

Doncs molts ànims....

Et còpio els serveis que ens han ofert per anar a Austràlia a veure si et pot servir amb la relació dels hotels.

SERVICIOS DE TIERRA EN AUSTRALIA

- Estancia en los hoteles seleccionados en base a 1 habitación doble en régimen de alojamiento y desayuno (excepto donde se detalle lo contrario)

- Traslados privados habla inglesa en Sydney y colectivos en Adelaide, Alice Springs y Cairns.

- Darwin - 1 coche de alquiler Tipo ICAR - 4 dias

- Kakadu - 2 noches - Aurora Kakadu

- Darwin – 1 noche - Travelodge Mirambeena Ressort

- Cairns - 3 noches - Hotel The Cairns

- Excursión a la Barrera de Coral - Upolu Cay - en catamran - dia completo

- Mini circuito 'Red Desert' 3dias/2noches - categoria Deluxe Exclusive ( 1º noche : Sails in The Dessert / 2ª noche : Kings Canyon Wilderness Lodge) - visitando Uluru, Kata Juta y Kings Canyon - solo alojamiento

- Alice Springs - 1 noche - Hotel Lasseters

- Adelaida – 1 noche - Hotel Mercure Grosvener

- Kangaroo Island Wilderness Escape -2dias/1noche - Coach Tour (Cruise/Cruise)

- Adelaida – 1 noche - Hotel Mercure Grosvener

- Sydney - 4 noches - Hotel Travelodge Wynyard

A veure com os va la vostra proba de menu en el Castell.... Nosaltres la tenim aquest dimarts a La Hacienda del Hogar Gallego que és un restaurant de calella que ens farà el catering.
Imatge
jordi_goretti

Entrades: 118
Membre des de: dl. març 02, 2009 10:32 pm

EntradaAutor: SaraC » dt. abr. 07, 2009 8:00 am

Hola!

El diumenge vaig veure la peli Australia. Ja sabia que no era gran cosa pero la vaig agafar basicament per els paissatges, i la veritat es que tp es gran cosa. No, la peli no esta mal epro li sobren 40 min... la amteixa historia amb 40 min menys be, pero tan llarga... Pel que fa als paissatges... be pero m'esperava mes! Estic segura que Australia pot donar molt molt mes!!! D'aqui a pocs mesos ho comprovare per mi mateixa!!!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Anterior

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants