Ninet guapa! M'alegro que volgueu anar a Argentina, us agradarà moltíssim! Nosaltres un dia o altre hi volem tornar, ens va enamorar

Com bé dius l'època en què hi voleu anar és final de tardor-principi d'hivern, així que no veureu bèsties a Península Valdés. Però per la resta de llocs m'imagino que bé, cap problema!

Pel que fa a vols, entra a
www.aerolineasargentinas.com i veuràs que hi ha preus de vols interns, la pàgina està molt bé. També pots demanar que et facin pressupost segons la ruta que vulguis fer (potser estaria bé fer-ho, dic jo que igual et surt una mica millor de preu i tot). Ja saps que per tot el que necessitis estic aquí! I sinó al post de Tarragona i sinó per privi
Moneg, jo miraria més agències... sí que Catai és una bona majorista, de les millors de fet, però estaria bé que en miréssiu d'altres perquè el preu pot variar força.
Pel que fa als hotels que comentes:
BUENOS AIRES HOTEL PESTANA --> no el coneixo.
PUERTO MADRYN HOTEL TERRITORIO --> em sona, diria que està a primera línia de mar, però no te'n vull dir res perquè potser t'enganyaria.
USHUAIA HOTEL LOS YAMANAS --> Era molt maco, a la vora del canal de Beagle. Vaja, que surts de l'hotel i tens la voreta del canal a cinc metres. Queda apartat del centre (el meu també ho quedava de fet, nosaltres vam estar a los Ñires), però aquests hotels tenen servei gratuït de bus pels clients fins al centre, així que cap problema. En menys de deu minuts ja hi ets!
EL CALAFATE HOTEL ALTO CALAFATE --> Aquest no te'l recomanaria perquè està al quinto pino. Queda moooolt apartat del poble, està dalt d'un turonet (i sí, deus tenir unes vistes molt xules, però no val la pena). A més, tenint en compte que arribes molt cansat de les excursions, sempre és més fàcil sortir a fer un volt si tens el centre a un minut! Nosaltres vam estar a la Posada Los Álamos, i molt bé, una passada. Totalment recomanable!
IGUAZU HOTEL SHERATON IGUAZU --> És l'hotel que està dintre el parc de les catarates. De fora es veu bastant vellet, i de dins està prou bé. Si agafeu aquest, SOBRETOT demaneu habitació amb vista a les catarates, és la gràcia de l'hotel
L'Alse no sé a quins hotels va estar... aviam si per casualitat ella es va allotjar en algun dels que dius perquè t'expliqui.
Espero haver-te ajudat... si necessites res ja ho saps! Per aquí o per privi parlem!