Ayuda a las lunamieleras en NUEVA YORK

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dc. maig 23, 2007 3:38 pm

pruebo de poner el link directo haber si funciona
www.elcorteingles.es/viajes/VECI/novios ... novios.htm
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
--->alisaga<---
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: blaucel » dc. maig 23, 2007 4:27 pm

ram, per fi he finiquitat al jefe a una reunió >.-<:

A veure, d'entrada tens vols per 500€ amb iberia i tornada amb Delta, aquest últim segur és directe a BCN.
Pel que fa als hotels jo crec que deu haver alguna festa grossa (igual halloween) pq el més económic que trobo és el Skyline Hotel que surt per 280$ la nit (207€) :-(

Així ràpid et sortiria per uns 1400€/persona aproximat.
Ara mira a veure què t'ofereixen com a pack i et quedes amb el que et surti millor :-)
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm

EntradaAutor: pinxa » dc. maig 23, 2007 5:15 pm

Hola!
Nosaltres también anem de viatge a NY. Farem una setmana a NY i una altra a la Riveira Maya. Primer ens van donar lloc al Milford Plaza. No es que volem res de luxe... pero heu vist la pàgina web de tripadvisors? Alli surten comentaris i fotos reals de la gent que hi ha anat i eren una mica tristes.

Al final anem amb el corte ingles: ens pujava 200 euros més però tenim l'esmorzar inclòs a NY i les excursions. Home, barato no és... pero si no tels gastes ara... crec que més tard potser preferiras gastar-te'ls per una altra cosa.

Us aconsello mira la web de www.tripadvisors.com
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: pinxa » dc. maig 23, 2007 5:17 pm

Per cert!

Ram, nosaltres marxem el 15/10 i también hem trobat suplements d'hotel!! Voleu dir que Hallowwen comença 15 dies abans???
Imatge
[/url]
pinxa

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: blaucel » dc. maig 23, 2007 5:42 pm

pinxa ha escrit:Per cert!

Ram, nosaltres marxem el 15/10 i también hem trobat suplements d'hotel!! Voleu dir que Hallowwen comença 15 dies abans???

Es que ella es casa el 28/10 per tant pillen halloween de ple
blaucel

EntradaAutor: ram » dv. maig 25, 2007 11:23 am

Gracies Blaucel!!!
la veritat és que si el pillo de ple!!! hauria de ser marxar a partir del 2 de novembre i l'altre setmana potser sortiria millor no ? bé era una de les opcions que teníem també sabiem que aquest mes no es precisament el mes barato....seguiré mirant a veure que !! Per cert quina companyia es la Delta? no em sona , gracies unaltre vegades ets un sol blau cel!! :-)ok:
ram

Entrades: 386
Membre des de: dc. març 28, 2007 7:37 pm

EntradaAutor: blaucel » dv. maig 25, 2007 11:28 am

ram ha escrit:Gracies Blaucel!!!
la veritat és que si el pillo de ple!!! hauria de ser marxar a partir del 2 de novembre i l'altre setmana potser sortiria millor no ? bé era una de les opcions que teníem també sabiem que aquest mes no es precisament el mes barato....seguiré mirant a veure que !! Per cert quina companyia es la Delta? no em sona , gracies unaltre vegades ets un sol blau cel!! :-)ok:

Delta és una companyia yankee. Nosaltres vam volar amb ells, a l'anada vam fer escala a Casablanca (va ser surrealista) i el vol de Casablanca a NY era de Air Marroc operat per Delta, va estar molt bé. Però la tornada, directe a BCN amb Delta, va ser horrible, moltíssim fred i molt poc espai entre els seintes.

Mira a termanala.com o a skyscanner.net per vols i a hotels.com o expedia.com per els hotels i quan en trobis un que et moli mira a verue què diu la gent a tripadvisor.com :-)ok:

Qualsevol cosa, ja ho saps
blaucel

EntradaAutor: Meritxell » ds. maig 26, 2007 9:13 pm

pinxa ha escrit:Hola!
Nosaltres también anem de viatge a NY. Farem una setmana a NY i una altra a la Riveira Maya. Primer ens van donar lloc al Milford Plaza. No es que volem res de luxe... pero heu vist la pàgina web de tripadvisors? Alli surten comentaris i fotos reals de la gent que hi ha anat i eren una mica tristes.

Al final anem amb el corte ingles: ens pujava 200 euros més però tenim l'esmorzar inclòs a NY i les excursions. Home, barato no és... pero si no tels gastes ara... crec que més tard potser preferiras gastar-te'ls per una altra cosa.

Us aconsello mira la web de www.tripadvisors.com

Hola!

Pinxa, nosaltres anem 8 nits a NY i 4 a Riviera Maya. Ens surt per 2800 euros per persona. Jo ho veig un pèl car.

Em podríes dir per quant us surt a vosaltres?
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: ninou » ds. maig 26, 2007 9:56 pm

blaucel, gràcies per proposar-me webs on mirar millors preus! la veritat és que ho estem valorant i les agències es comencen a despertar. Al final ja veurem què fem. San Francisco+Las Vegas+Nova York té molts números.... De totes maneres, el més segur és que ho agafem per agència, perquè com que no hem fet mai això d'agafar-ho per internet, doncs creiem que a la lluna de mel no volem estrenar-nos!! ja vindran més viatges on ens poguem arriscar més!

Meritxell, 2800 per persona em sembla car així d'entrada, però es clar, no sé què us inclou aquest preu. Potser teniu mitja pensió o potser teniu excursions...no puc opinar...
Nosaltres segurament la setmana que ve o l'altra ja ho tindrem tancat, però encara falta tenir algun pressupost...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. maig 26, 2007 10:04 pm

Ninou, en aquest preu entra: vol BCN-NY, hotel mildford (només esmorzar), vol NY-Atlanta-RM, hotel paradisus (junior suite) tot inclós, vol RM-Madrid-BCN.

Res d'excursions.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » ds. maig 26, 2007 10:13 pm

ei, quin ruixat que està fent, i que bé s'està escoltant la pluja i navegant pel fòrum!!!

Doncs, em sembla una mica car...ja teniu la reserva feta i sense possibilitat de mirar a altres llocs?
De totes maneres, suposo que el que us fa pujar molt el preu és l'estada a NY. 8 dies!!! que guaaaaaaaaaaaaaaiiiiii!!!!!!!!!!! jo m'hi passaria tota la lluna de mel i segur que encara ens costaria més diners!!
suposo que ho hauries de comparar amb gent que faci el mateix viatge que tu, amb els mateixos dies a NY, perquè em sembla que la majoria de gent no s'està tants dies a NY, i es clar, aleshores no puja tant de preu! en el cas que ja ho tingueu tot tancat amb l'agència aquesta, per què no demaneu que us busquina algun altre hotel que també estigui bé però més baratet? segur que n'hi ha algun! i total, només que estigui net, si us passareu el dia al carrer!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. maig 27, 2007 11:11 am

Però si el Mildford ja és dels més econòmics.

A més, volíem fer 7 nits a NY però per temes de vol hem hagut d'afegir una nit més.

No hem donat res a compte, per tant podem mirar més. Però em fa por no reservar-lo aviat. Com més tard pitjor...
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. maig 27, 2007 9:34 pm

Hola!

ei, ahir a les hores que vaig llegir el missatge, ho deuria llegir malament... ARA acabo de veure que a l'hotel paradisus ho teniu tot inclòs. La cosa canvia!!!! ja no ho veig tant car, de veritat!!!! de totes maneres, potser podrieu fer baixar el preu de l'estada a NY d'alguna manera...no heu pensat treure l'esmorzar de l'hotel de NY? es veu que com que a EEUU no és habitual tenir esmorzar a l'hotel, els pocs hotels que ho fan et claven unes clatellades que no vegis i resulta que a la cafeteria del costat tens un esmorzar per millor preu....no se, això diuen! però clar, l'esmorzar a l'hotel és pràctic!

i quan heu de fer una paga i senyal? quant de temps teniu per anar mirant altres llocs? teniu places de vol bloquejades amb l'agència que us ha fet aquest pressupost?

Nosaltres molt probablement tancarem el tema del viatge la setmana que ve o la següent perquè la veritat és que ja ens comença a ratllar el tema aquest.... portem massa temps amb això i no pot ser. La setmana que ve trucarem o anirem a les agències pendents de que ens passin pressupostos (perquè es columpien que no vegis) i els direm que ja tenim altres pressupostos, i que ens agradaria comparar-ho amb el seu. A veure si així s'espavilen, i sinó s'espavilen, doncs en 2 setmanes màxim agafem el viatge que tenim bloquejat. El que passa és que ens han bloquejat els hotels i cap problema perquè no cal que ens decidim fins setembre o així, però el vol ens el van bloquejar i perquè te'l mantinguin has de donar el OK l'endemà mateix, i clar, ja no el tenim reservat....però la noia ens va dir que mentres ho reservem aviat no creu que varii gaire la cosa...

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. maig 27, 2007 9:53 pm

Ninou, doncs saps que dubto si a l'hotel està inclos l'esmorzar??? Em refereixo al de NY.

I sí, tenim els vols bloquejats.

Dimarts aniré a dues agències més i a veure què triguen a donar-me pressupost.
Meritxell

EntradaAutor: nsolac » dl. maig 28, 2007 10:45 am

hola txell!
nosaltres no tenim inclòs l'esmorçar, em penso el Milford no ho fa, pregunta-ho a l'agencia, pero no t'amoïnis per això, m'han dit que al costat de l'hotel hi ha un lloc on s'esmorça molt bé i barat!!!!

a nosaltres ens surt 4300 els dos, 5 nits NY (hotel milford només dormir) - 5 nits Punta Cana (hotel iberostar bavaro 5* lujo tot inclòs).

:-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge JUNTOS DESDE 01-09-07
Imatge
nsolac
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5355
Membre des de: dv. set. 29, 2006 9:56 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Meritxell » dl. maig 28, 2007 5:55 pm

Gràcies Núria,

ja ho preguntaré però estic bastant conveçuda que només és dormir.

Suposo que la diferència entre el teu viatje i el meu és correcte ja que nosaltres fem 8 nits a NY.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dl. maig 28, 2007 8:51 pm

i tant! està bastant bé de preu tenint en compte que l'estada a Riviera Maya o Punta Cana esteu en hotel de luxe i tot inclòs!!!

Nosaltres tenim pressupost de 2400 euros per cap per fer 4 nits a San Francisco, 3 a Las Vegas (a l'hotel Bellagio, el de Ocean's Eleven! que guai!) i 6 nits a NY. En el preu no hi ha inclòs ni esmorzar ni trasllats, però potser encara mirarem alguna agència més aquesta setmana. Es que és un dineral..., però és que a NY a partir de l'1 de novembre els preus pugen increïblement!!! :--(

Tenim bloquejats els hotels, però no el vol. El vam bloquejar però es veu que al cap d'uns dies has de confirmar-ho i encara no volem, perquè volem tenir tots els pressupostos possibles damunt la taula. Per una o dues setmanes no crec que passi res... (espero!)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dl. maig 28, 2007 8:56 pm

Clar que no Ninou.

Esteu com nosaltres, volem més pressupostos.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dl. maig 28, 2007 9:08 pm

encara ens trobarem les dues aquests dies donant la tabarra als agents de viatges! jeje

Ja ens anirem explicant a veure què tal, eh!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dt. maig 29, 2007 6:58 am

JAJAJA Ja m'ho imagino! jajaja

I tant! Ja anirem explicant.
Meritxell