JAPÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: carole » dj. feb. 22, 2007 5:53 pm

Hola Anger!!
Pues nosotros queríamos hacer la misma ruta con los mismos días aprox. Pero al final, nos han dicho que en Bali, el mar está agitada y la playa no tan paradiasica y que si queremos eso pues mejor thailandia...O sea que estamos hechos un lío... A lo mejor Japón y thailandia.... pero claro, hay que mirar precios..
http://www.notre-blog.com/cbipat/
Ya nos hemos casado! el 20 de julio de 2007
carole
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. set. 02, 2006 12:24 pm
Ubicació: badalona

EntradaAutor: gata » dt. feb. 27, 2007 10:25 pm

yo estoy mirando ese viaje japon bali para el año q viene a ver,me han dicho q catai es cara...
gata
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2759
Membre des de: dc. març 15, 2006 11:09 pm

EntradaAutor: Bandi » dl. març 05, 2007 8:01 pm

Noies, va bé això de passar-nos els preus! Jo avui he anat a demanar pressupost amb Catai o Jaltour o pel nostre compte comprant bitllet d'avió+japan rail pass+nits d'hotel.

Quan em contestin ja us diré alguna cosa!Imatge
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. març 16, 2007 4:22 pm

Ei Bandi guapa!

Ja t'han passat pressupostos? És per curiositat... :-)ok:
Elisabet80
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Bandi » dv. març 16, 2007 11:02 pm

No... m'han dit que em trucaran dimecres...
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Tuchin » dj. maig 31, 2007 11:37 am

Bon dia noies!!!

Jo vaig estar al 2005 un mes viatjant per Japó i és una passada. Ara mateix no recordo en quines dates anirás pero si és estiu bufff, et morirás de calor amb la humitat. Jo vaig anar a l'agost i una mica més i em dona algo quan vaig arribar a Ikebukuro a Tokio. Vaig viatjar al meu aire: bte avió + japan rail pass+ hotels de negocis que diuen ells. Eren hotels correctes sense grans luxes pero ens va sortir tot amb el que ens vam gastar alla per 4000 euros. Aixi que ja veieu quina diferència amb les majoristes. I ho dic jo que sóc agents de viatge.
No us podeu perdre Nikko, Kamakura, a Hakone no hi han temples. Es una zona termal. Alla us recomano agafar un ryokan (allotjament típic japones durant una nit) que tinguin la zona termal (onsen). Després hi ha una ruta amb vaixell, teleferic i funicular que esta molt be. També la recomano. Ja vaig fer la visita d'un dia desde Tokyo i com teniem el Japan Rail doncs no vam pagar transport. És molt fàcil moure's per allà i si saps una mica d'anglés et pots defendre pero hi ha molta gent que o be no parla anglés o com no el parlen bé, no el parlen.
Si esteu dubtant, no dubteu més i aneu-hi. Desde HIroshima vam anar a iSLA MIYAJIMA, recomano dormir una nit aqui también. Vam llogar una bicicleta i vam recorrer la illa. Va ser molt maco.
Si teniu alguna pregunta, no dubteu en preguntar!!
Tuchin

Entrades: 543
Membre des de: dc. març 07, 2007 2:48 pm

EntradaAutor: Bandi » dj. maig 31, 2007 8:32 pm

Gràcies Tuchin!!!
Al final sí que hi anem al JAPÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

De fet ja tenim fins i tot el recorregut triat:
Tokio
Nikko
Hakone
Takayama
Shiakawago
Kanazawa
Kyoto
Nara
Osaka

Què et sembla? Algun comentari que se t'acudeixi???

Gràcies per tot altra vegada!!! :-)ok: :-()-)
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Tuchin » dv. juny 01, 2007 8:22 am

Per mi et falta Hiroshima!!!!El museu és per veure'l. La ciutat és normaleta. Osaka és una ciutat. Vaig estar a un mirador que es deia algo Garden, que és típic d'Osaka i estava molt bé. Shirakawago es una pasada. ÉS el Japó més tradicional. Jo vaig anar también als Alps Japonesos, a Tsumago i vaig quedar encantada... Va ser una experiencia inolvidable. Al final vas al teu aire o amb majorista?
Tuchin

EntradaAutor: Bandi » dv. juny 01, 2007 8:51 am

Ni una cosa, ni l'altra... fem mig, mig... el meu cosí trballa en una agència i ho hem fet a la nostra manera! >.-<:
Imatge
Bandi

EntradaAutor: Tuchin » dv. juny 01, 2007 9:45 am

Molt bé. Ja veurás que és fàcil moure't per allà. Amb el metro de Tokyo fliparás!!! Jo vaig flipar en una estació. El mapa de les estacions era llarguíssim i només sortien les estacions en lletres canji pero al final ja les identifiques. Quina enveja... Jo vaig venir i vaig dir que per anar un cop a la vida está molt bé pero ja está pq ho havia passat molt malament amb la calor (pero molt molt) pero estic desitjant tornar.
Em sembla que encara tinc alguns links que consultava, ja te'ls passaré per si et serveixen...
Tuchin

EntradaAutor: blaucel » dv. juny 01, 2007 10:33 am

Quina ilu, un post sobre japó :-)

Nosaltres estem pendents de si el meu company es pot agafar dues setmanes, si és així anirem a Japó peti qui peti

Tuchi, nosaltres tenim la intenció de fer el viatge per lliure, com sempre.
La ruta ni idea, ens agradaria algun parc natural i sobretot ciutats. Tenim un cosí japonès que ens faria la ruta >.-<: >.-<: >.-<:
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tuchin » dv. juny 01, 2007 12:34 pm

Doncs res blaucel, a disfrutar!!!
Tuchin

EntradaAutor: blaucel » dl. juny 11, 2007 12:14 pm

Confirmat, marxem al Japó per lliure >.-<: >.-<:

De moment estem mirant vols per sortir el 7/10 per la tarda o el 8/10 i tornar el 21/10. Per desgràcia només ens quedaran 12 dies habils allà però no podem agafar-ne més :-/
blaucel

EntradaAutor: NiNNa » dl. juny 11, 2007 11:05 pm

quin super viatge!!!!!!!!!!!!!!! Anar a Japó també m'encantaria =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 03, 2007 8:00 pm

Hola,

Yo tambien voy a Japón. Al final lo hacemos por Catai.
Miramos en un montón de agencias y al final nos decidimos por catai pq tenía un circuito en español.

Tengo muchas ganas de ir... nos vamos en octubre

Lo q más palo me da es el viaje. Tantas horas!!!! lo máximo de vuelo q yo he hecho son 9horas

Tomaré buena nota de toda la info q nos deis.

Gracias. Maritxu
>.-<: >.-<: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: blaucel » dt. jul. 10, 2007 8:57 am

MARITXU ha escrit:Hola,

Yo tambien voy a Japón. Al final lo hacemos por Catai.
Miramos en un montón de agencias y al final nos decidimos por catai pq tenía un circuito en español.

Tengo muchas ganas de ir... nos vamos en octubre

Lo q más palo me da es el viaje. Tantas horas!!!! lo máximo de vuelo q yo he hecho son 9horas

Tomaré buena nota de toda la info q nos deis.

Gracias. Maritxu
>.-<: >.-<: :-)ok:

Maritxu qué ruta hacéis, qué días vais?
nosotros vamos por libre y estaremos una semana en tokyo y cinco días en kyoto
blaucel

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dv. jul. 13, 2007 11:26 am

BLAUCEL, yo voy de vacaciones en Agosto a Japón, 14 días concretamente, voy por mi cuenta, hay una agencia en Canet de Mar, Kublai Tours, que, aunque vayamos por nuestra cuenta, les puedes contratar el Japan Rail Pass y la excursión al Mte Fuji y Hakone ( subes hasta la 5ª estación del Mte Fuji)...los campamentos base los tengo en Tokyo y Kyoto, desde allí con tren bala y metro a todos los sitios :-)ok:
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011
:: núvia experimentada

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: blaucel » dv. jul. 13, 2007 11:50 am

Gracias Bridget, ya me contarás a la vuelta.
Nosotros no contrataremos ninguna excursión, si acaso iremos a Nikko y/o a Nara, pero sería sobre la marcha y por nuestra cuenta.

Ya estás preparada para pasar calor? Se ve que es brutal :-(
blaucel

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dv. jul. 13, 2007 12:17 pm

blaucel ha escrit:Gracias Bridget, ya me contarás a la vuelta.
Nosotros no contrataremos ninguna excursión, si acaso iremos a Nikko y/o a Nara, pero sería sobre la marcha y por nuestra cuenta.

Ya estás preparada para pasar calor? Se ve que es brutal :-(

No me hables de calor, me voy a axixarrar, pero bueno, sarna con gusto no pica, no?? nosotros contratamos la excursión, pq con lo brutos que son nuestros amigos ( somos 6 ), son capaces de hacerme subir el Mte Fuji andando, además es 1 combinado Mte Fuji - Hakone, y además como la excursión se hará el día de mi cumple y soy yo la que monta el viaje, pues hago lo que me da la gana, si no que se lo curren ellos ( aunque yo trabajo de sto).
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: blaucel » dv. jul. 13, 2007 12:24 pm

BRIDGET JONES ha escrit:No me hables de calor, me voy a axixarrar, pero bueno, sarna con gusto no pica, no?? nosotros contratamos la excursión, pq con lo brutos que son nuestros amigos ( somos 6 ), son capaces de hacerme subir el Mte Fuji andando, además es 1 combinado Mte Fuji - Hakone, y además como la excursión se hará el día de mi cumple y soy yo la que monta el viaje, pues hago lo que me da la gana, si no que se lo curren ellos ( aunque yo trabajo de sto).

Jajaja! Qué gracioso, es como la canción "It's my party and I cry if I want you"... Hoy una amiga me la cantaba por un tema de la boda >.-<:

Por cierto, donde os alojáis? A mi me busca los hoteles el primo japonés, a ver donde nos coloca :-)
blaucel

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants