jo tmabe era aixi cagada ja q no me fiava massa de tot aixo, pero vaig ficarme al foro de los viajeros i tothom parlava maravelles d'ell, tambe vam aprofitar i vam buscar parelles per fer les excursions junts, i tots vam anar amb ell, i la veritat q genial. Quan arribes al hotel et fan la tipica xerrada i on et volen pendre el pel am el tema excursions pk tu compares una agencia de la platja amb la del hotel hi ha moltissima diferencia, i fas exactament el mateix.Es mes, nosaltres la gent q teniem al voltant li comentavem q teniem akest contacte i tots van agafarles alla, es q sino es un timo!
Respecte al hotel no el conec, nosaltres vam estar al grand palladium(playa bavaro) i genial.
tema excursions, nosaltres vam fer la de isla saona, q vas amb una lancha dines x alli estas 1 horeta i despres et porten al mig del mar a veure les estrelles de mar, per passar el dia esta b. Despres haviem agafat una de un safari pero no la vam poder fer pk estaven amb menifestacions i era aconsellable no anar x alli, i vam llogar al home q ens portava a les excursions(aixi de trapixeo sense q se enteres el de la agencia) i ens va portar per els poblats de alli i mercats, i la veritat q es el q mes ens va agaradar.
el contacte es:
tusombra24@hotmail.com, se diu pedrito., digali q et pasi totes les exscursions q fa i els preus, aixi compares.
ja hem diras q tal.
mireialluis ha escrit:kitty07_ninu08 ha escrit:mireialluis ha escrit:A nosaltres el viatge a nova york més punta cana (5 nits a cada lloc) ens surt per uns 4200€ a tots dos, incluint vols, hotels i trasllats. Algu fa o ha fet aquest viatge?
hola mireia!
jo nomes et puc parlar de punta cana, a quin hotel aneu??
la veritat q si esteu interessats en excursions, et puc passar un bon contacte q es d'alli que es amb el q vam llogar totes les excursions super b de preu, al hotel no les agafeu mai q us les doblen!
si tens qualssevol dubte ja saps
Hola kitty07_ninu08!!!! doncs anem a l'hotel Iberostar Bavaro, el coneixes????pel que hem vist a les fotos no està malament. Doncs si pots passa'm aquest contacte!!!! i es de fiar??? jo es que soc una mica cagada per aquestes coses i a vegades prefereixo anar a lo segur....pero de totes maneres pasa-m'ho i ens ho mirarem!!!!
Quines excursions hem recomanaries??? com que anem només 5 nits alguna excursió farem però no gaires pq también volem disfrutar de l'hotel!!!!!