AUSTRALIA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: SaraC » dj. gen. 15, 2009 5:36 pm

HOLA!!!

Ja esta decidit, ara ja es segur... estem montant el nostre viatge a Australia. Els reis ens han portat 2 guies i ja esta tot en marxa.

De moment estem plantejant opcions pero crec que sera com:

Sydey, Melburne, Ayer Rock i Cairns. En todas las paradas (menos Ayer Rock) con tiempo para visitar los alerededores.

I a mi lo que me apetecia era de vuelta parar en Bali o en las playas de Tailandia... para acabar con un poco de calma... :-))
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: SaraC » dj. gen. 15, 2009 5:37 pm

Se me'n va la olla, ara catala ara castella... :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
SaraC

EntradaAutor: Selecty » dj. gen. 22, 2009 12:26 pm

Sara muy buena elección de ruta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

En Cairns si podeis cojeros el Hotel Shangri-la, esta delante del puerto deportivo, y desayunas con unas vistas preciosas!!! Ademas en el propio hotel tienen una miniagencia de viajes donde podeis cojer todas las excursiones de la zona!!!

Y en Ayers Rock si podeis hacer el tour en helicoptero, no era excesivamente caro y es una experiencia! :-)ok:
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: SaraC » dv. gen. 23, 2009 9:04 am

Muchas gracia nena por la info! La verdad es que aun no hemos mirado ni los billetes pq aun no se cuantos dias iremos pq no se cuantas vacaciones me daran... Pq con 2 semanas lo veo justissimo!

Me han dicho que cerca de Cairns en la selva los Eco Loung... no se sabes algo tu de eso?
Imatge
SaraC

EntradaAutor: Selecty » dv. gen. 23, 2009 10:04 am

SaraC ha escrit:Muchas gracia nena por la info! La verdad es que aun no hemos mirado ni los billetes pq aun no se cuantos dias iremos pq no se cuantas vacaciones me daran... Pq con 2 semanas lo veo justissimo!

Me han dicho que cerca de Cairns en la selva los Eco Loung... no se sabes algo tu de eso?

Nosotros fuimos a hacer varias excursions por el Daintree forest y por alli creo que habian eco-lodges pero no tengo mucha mas información, pero todo es mirarlo! Te dejo el link de uno que vimos!
http://www.daintree-ecolodge.com.au/index.html

Esta cerca de Port Douglas donde desembarcaron los ingleses, las playas parecen las de la serie Perdidos!

El tema del tiempo, mejor si podeis ir mas de 2 semanitas, nosotros hicimos 2 pero nos quedamos con ganas de mas!!! pasa tan rapido!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jordi_goretti » dg. març 08, 2009 9:39 pm

Nosaltres farem Austràlia i Polinèsia

A Autràlia farem 18 dies i en la agència de viatges Xavi Fernandez ens fan el viatge a mida, us explico

Arribarem a Darwin i ens donen un cotxe de lloguer per anar al PN De Kakadu, després fem Cairns la barrera de coral tres dies, després tres dies a Ayers Rock, a Adelaida i Sidney ( Melbourne no anirem perquè ens han aconsellat que el clima allà és fred perquè anirem al juliol) així que estarem més dies a la Polinèsia descansant.

Què us assembla?

Les teves fotos Selecty són espectaculars. Jo també vull una foto amb el Koala ( aquesta foto és de Kangaroo Island o de Kakadu?)
jordi_goretti
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dl. març 02, 2009 10:32 pm

EntradaAutor: Selecty » dl. març 09, 2009 9:47 am

Hola Jordi, que viaje!!! ahora mismo me volvia yo! y encima luego a Polinesia! esa es una de mis asignaturas pendientes!

La verdad es q a nosotros Darwin es lo q menos nos gustó, pero bueno hay q verlo todo. Y la foto del koala, nos la hicimos en un parque que hay cerca de Cairns q se llama Kuranda, es como un Village que hay en la parte del forest. Se sube en un tren antiguo y se baja en teleferico, si podeis ir es 100% recomendable.

Hay un santuario de mariposas, los animales...lo único q no te recomiendo es el Venum Zoo, q es de serpientes y demas reptiles, se ve muy poco y no vale la pena pagarlo.

De koalas tambien vimos en un parque cerca de sidney, cuando fuimos a las Blue mountains, pero alli no te lo dejaban tener en los brazos. :-)

Os lo vais a pasar genial!

Nosotros nos vinimos con ganas de mas! y estamos pensando de hacer el año q viene New Zeland!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SaraC » dl. març 16, 2009 5:05 pm

QUE BE!!! Uns altres que van a Australia! JA em pensava que seria la unica! A mi m'anira de conya! Pq hi vaig al octbre aixi que quan tornis em dira que tal no?

La meva cosina que viu a Italia m'ha dit que la germana del seu marit viu alla i m'ha donat les seves dades, li escriure un mail a veure que ens recomana!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: jordi_goretti » dl. març 16, 2009 7:16 pm

ok Sara!

Jo a la tornada t'explico.
La setmana vinent tanquem el viatge. Nosaltres ho fem amb Xavi Fernández i vosaltres? Quants dies aneu? Finalment després de Austràlia què fareu?

Ja m'expliques
Imatge
jordi_goretti

EntradaAutor: SaraC » dt. març 17, 2009 1:37 pm

Pues mira la veritat es que tenim moltissima sort pq la meva sogre te una agencia de viatges i ens ho montara tot ella!

Ara estem mirant el recorregut per tal de agafar el minim nº d'avions possibles.

Pero sera algo aixi com Barcelona-Sydeny-Hayer Rock-Cairns-Melbourne... i despres anirem a Puket Tailandia, segurametn al hotel Evason. Pero nomes 3 o 4 dies... I d'alla a casa!

Encara no se amb quina companya anirem, depen de la pasta basicament hem de fer totes les opcions a veure que ens surt millor!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: jordi_goretti » dt. març 17, 2009 8:52 pm

Un molt bon recorregut!!!!

Nosaltres hem descartat Melbourne pel temps ja que nosaltres anirem al Juliol i allà és hivern i és un dels llocs que fa fred i ho hem deixat anar....
Què vagi molt bé!! Ja m'aniràs explicant.
Imatge
jordi_goretti

EntradaAutor: SaraC » dc. març 18, 2009 4:43 pm

Hola!!!

He vist que al post dels rams t'ha agradat el que he posat! Comencem a tenir moltes coses en comu!!! JAJAJAJAJA
El meu xicot es diu Jordi, el teu también no? M'imagino pel nom que tens posat... Tens conte enrera?
Imatge
SaraC

EntradaAutor: jordi_goretti » dc. març 25, 2009 7:34 pm

La veritat és que sí que coincidim en moltes coses..... Però són Jordi' s diferents....jejejeje....
Ja m'he posat el compte enrera. Només tres mesos i tres dies... Quins nervis!!!! I viatge tancat definitivament!!!!

Ja ho tenim sortim el dia 1 de Juliol fins el dia 27!!! Què passada!!! Com m'agrada.
El que tinc pànic és no sé que fer tantes hores de vol. Nosaltres fem tres escales per anar a la primera ciutat d' Austràlia: Darwin.
Primer volem a Londres després Singapur i finalment Darwin.
Després allà a Austràlia agafem sis vols.... així que espero que no se'ns faci pessat!!!

Tu com ho portes tot??? Quina sort que tens algú de la family en una agència de viatge, eh??

No hi ha ningú més que viatge a Austràlia?????
Imatge
jordi_goretti

EntradaAutor: SaraC » dj. març 26, 2009 3:59 pm

Hola!!!

Doncs sembla que Australia no es una destinacio massa de moda... ara el que es porta molt a part de lo típic de Caribe i Estats Units es Tailandia.

El tema del avio si que es un pal... nosaltres anem directe el primer vol de una tirada i son casi 22h!!!!!!!!!! Portarem llibres, la DS i el jordi vol portar el portatil carregat de series... aixi pasara el temps mes depressa no? Despres vosaltres aneu a Polinesia no? Llavors per tornar torneu per l'altre banda no? Haureu doant la volta al mon AJAJAJJAJA

On us caseu? Estas ja a puntet!!! Ja ho tens tot? Vestit? Ai... crec que si que he vist que es de RC no?
Imatge
SaraC

EntradaAutor: jordi_goretti » dj. març 26, 2009 11:23 pm

Vosaltres si que estareu distrets amb tant temes que porteu perquè passi el temps de l'avió volant jejejeje....

Després marxem set dies a la Polinèsia i fem un combinat de les tres illes ( PAPETE. BORA-BORA i Moorea).

Nosaltres ens casem en la finca privada de la meva cunyada ( la germana de Jordi) a Arenys de Mar!! La veritat és que és un lloc molt acollidor amb vistes al mar i amb molt de terrenys, el que passa que hem de llogar-ho tot: WC, taules, mobiliari per la cerimònia civil, il·luminació, decoració i de més..... però tenim moltes ganes, bueno com totes, no?

El meu vestit l'has vist? És el Lidia de Rosa Clara? I el teu?
Imatge
jordi_goretti

EntradaAutor: SaraC » dv. març 27, 2009 8:39 am

El meu vestit es el Linda también de RC! M'encanta!!! I el teu también!!! Me'l vaig emprobar ::love::

Que maco aixo de casar-se a la finca de la teva cunyada! Quina sort. Jo volia casar-me a la casa que te la meva a via a Llavaneres per ens faltava lloc, tenim molts convidats i no ho caviem... Pero mira, al final he trobat un lloc que ens agrada molt!

Que xulo Polinesia! Nosaltres no ho farem, despres anirem a Tailandia a la platja, que ja ve de cami a casa... :-))
Imatge
SaraC

EntradaAutor: ona09 » dl. març 30, 2009 10:42 pm

Hola noies!!
Nosaltres estem començant a mirar el viatge. I ens casem a finals d'agost, o sigui que em sembla que comencem a anar justets de temps...
No tenim massa idea d'on anar. Se'ns va passar pel cap Austràlia, tot i que em sembla que sortirà bastant més car del que voldríem. Així que si em poguéssiu donar idea de preus, ja ho descartaríem o no. Per cert, us ho organitzeu pel vostre compte o per agència? suposo que si és pel teu compte, surt millor de preu.
Pel que he llegit por ahi, crec que és un viatge amb molta natura oi? hi ha la opció de fer alguns dies de platgeta?

Us agraixo molt l'ajut!! vaig ben perduda! :)
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

EntradaAutor: SaraC » dt. març 31, 2009 8:14 am

Hola Ona!

Mira jo agafare els billets de avio per agencia i la resta ho farem pel nostre conte. Jo de preus poc et puc dir pq encara no tenim res massa clar pero el que si que se es que en avions (pensa que per alla n'has de agafar pq Australia es moool gran) mes o menys ens sortian uns 1600€ per cada un. Depenent de la quantitat de vols i la companyia potser pots retallar alguna coseta.

I lo de la platja, nosaltres de tornada anirem a Tailandia a la platja uns dies, els hotels son molt mes baratos i ve de cami de tornada. Si vas amb la Syngapur Airlains ve de conya!

Espero haver-te ajudat una mica...
Imatge
SaraC

EntradaAutor: ona09 » dt. març 31, 2009 7:35 pm

Hola Sara!
I tant si m'ajudes, moltes gràcies!! no tenia ni idea del que podia valer.
La vostra opció de vols amb agència i la resta per lliure m'agrada. Vulguis o no, les agències sempre es queden un bon percentatge...
Bueno, anirem mirant a veure què decidim!! Gràcies altra vegada!
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

EntradaAutor: Selecty » dc. abr. 01, 2009 9:22 am

Hola chicas! yo os recomiendo q hagias eso que dice Sara, australia es uno de los paises mas preparados para el turismo, esta todo muy bien organizado para la gente q va a su aire, nosotros fuimos con el viaje contratado desde agencia pq fue un regalo pero una vez alli nos dimos cuenta que perfectamente se puede hacer todo por libre. Y ademas casi todos los hoteles tienes una miniagencia de viajes para coger los tours y demas! :-)ok:
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants