Autor: carlina » dc. oct. 14, 2009 4:06 pm
hola, faig la meva aportació en tema d'hotels. Nosaltres vam arribar el dia 12 de riviera maya i vam estar a l'hotel gran bahia principe d'akumal i superbé, vam estar a la villa 54 amb l'habitació en planta baixa, l'habitació molt luxosa i neta el bany també molt nét. L'atenció de l'hotel també superbé, el buffet també molt bé i la resta de restaurants molt bé, els cambrers són molt atents. Qui aneu a aquest hotel sapigueu que per anar als restaurants de carta(és gratis es clar si vas amb la pulsereta del tot inclòs, nosaltres hi vam anar amb règim tot inclòs) heu de reservar hora o a recepció o a una màquina que hi ha vora recepció, allí fiques les teves dades, tries el restaurant i l'hora i et dona un ticket pq te'n recordis de tot.
Està molt bé aquest hotel pq pots gaudir de la resta d'hotels que hi ha al complex.
Us recomano que proveu el café maya que fan amb licor maya, ho fan només per la nit al buffet. És boníssim!
El que no ens va agradar massa es que hi ha trams de la platja de l'hotel que hi ha moltes roques, però s'hi està molt bé a la platgeta amb aquella aigua tant cristalina i els peixets nadant pel voltant.
Els còctels de la piscina boníssims!
Cada nit feien espectacle a Akumal, tulum i coba i després disco a la hacienda. Ens van agradar molt els espectacles, són distrets.
Guardo el full que ens van donar de soltour amb els preus de totes les excursions, per si algú ho vol saber que m'enviï un privat. Ho vam agafar tot a l'hotel no volíem agafar un taxi i anar a platja del carmen i tal. Vam fer chitzen itza, ek-balam, xcaret i ens vam banyar amb els dofins, tulum, tour del corall i isla mujeres. Al post de les nuvies de lleida explico millor les excursions.
A soltour no acepten visa electron així que teniu dos opcions o us feu una visa o aneu a treure els diners al caixer de l'hacienda i us cobraran 8€ de comissió, allí només et dóna pesos. A l'hotel vora les cabines telèfoniques hi ha un caixer que dóna dolars, també et cobren comissió no recordo quan.
Bé em sembla que no em deixo de dir rés.
Em disfrutat molt de la nostra estada a l'hotel!Us el recomano.