ISLANDIA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: llado26 » dt. des. 04, 2007 3:29 pm

Nosaltres ens casem el 3 de maig i sortirem cap a Reikavic el 5 de maig, tenim llogat un 4x4 i alguns allotjaments... Fara molt de fred? Haviam si, fara fred peró no crec que vaixem gaire dels 0ºC. Es qüestió d'anar abrigats. Es cert que les carreteras interiors no estant gaire be, peró en quinze dies tens moltes coses per veure a tota la illa i no necesariament anar al centre. Tot i que si fa bon temps no ho descartem.
Geisers, jardins de lava, balenas, excursions a caball, banys calents a l'exterior, aurores boreals, paisatges inospits... amb aixó es el que hem vui quedar i el que volem disfrutar la meva fututa muller i jo, penseu que ara podrem fer aquest viatge peró mes endavant amb criatures será mes complicat... :-)

http://www.viajesislandia.com/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=35

Vinga anims !!! :-)ok:
Imatge
llado26

Entrades: 22
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 7:52 am

EntradaAutor: EVA25 » dt. des. 04, 2007 3:37 pm

Hey >.-<: >.-<: >.-<: jo hi vaig pero de creuer :o-o: ...bueno algo es algo!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: llado26 » dt. des. 04, 2007 3:44 pm

Ha d'estar molt bé, peró hem sembla que si pujo durant 15 dies a la meva futura en un vaixell, en quant vaixem es separa... :--(

Per quines dates aneu, vosaltres?

Segur que sera un viatge guapisim!!! :-)
Imatge
llado26

EntradaAutor: EVA25 » dt. des. 04, 2007 5:26 pm

Doncs sortim el 23 de Juny desde Amsterdam, fem Fiords Noruegs, Islandia i Escocia!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Que li te por al vaixell??? :o-o:
Imatge
EVA25

EntradaAutor: llado26 » dt. des. 04, 2007 6:15 pm

Es mareja nomes de veure els vaixells al port :-/ ... o sigui que millor a terra ferma :-)ok:

El vostre també sembla un tros de viatge :-)
Imatge
llado26

EntradaAutor: EVA25 » dc. des. 05, 2007 8:27 am

Doncs si ... millor a terra .. sino quina lluna de mel mes dolenta passarieu ..he!!! :-)ok: :-)ok:
:-))
Imatge
EVA25

EntradaAutor: Hansen » ds. des. 29, 2007 1:16 am

Un compañero del trabajo este verano fue a Islandia y está todavía que flipa. Así que está entre nuestras opciones. Lo que tenemos claro es que queremos ir hacia el norte, a ver hielo.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 11:49 am

Ei llado, ens casem una setmana abans i també ens hem decidit per Islandia, hi anirem del 28 d'abril al 5 de maig, ja el teniu contractat?
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 2:34 pm

joooooooooo era el nostre primer destí.... però a cap agència van ser trobarnos res pel maig... snif snif snif
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 3:22 pm

quin dia et cases sea? nosaltres ho hem contractat amb islandtours, és una agència que únicament es dedica a viatges a Islandia, t'ho munten per qualsevol època de l'any, està molt bé!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 4:19 pm

que diussssss!
ostres on estan aquesta gent?? ens casem al maig... m'hann dit que al maig les carrerteres de l'interior estan tancades i que no es pot circular...i a les agències m'ho vàren desaconsellar... :-/
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 4:57 pm

Doncs estan a Barcelona, allà a la zona de les botigues del port. Clar, és que per l'interior és complicat pq encara fa molt fred, i hi ha carreteres que no son transitables. Nosaltres farem una estada de 8 dies a Reijkiavik, dormint sempre al mateix hotel i des d'aquí fem excursions a la part sud i la part oest de la illa. A nosaltres la resta d'agències a les que hem anat ens van tirar per terra les nostres ilusions de veure gel, pensavem Islandia, Patagonia i Canadà, i en una de les agències únicament ens van explicar Costa Rica!! Jo crec que s'emporten comisions, jeje A part Islandia no és una zona molt coneguda i menys com a destí de viatge de nuvis, que sembla que només puguis anar a la platja a prendre el sol.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 5:35 pm

i tant!! sembla que tots hem de fer el mateix!!!
doncs ho miraré moltes gràcies!!!!!!!!!
per cert potser encara sereu a temps de veure el sol de mitjanit....
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 10, 2008 5:49 pm

no, els de l'agència ens han dit que pel que fa a les hores de llum és si fa o no fa com aquí en aquella època, i pel fred entre 2 i 10 ºC.

Et deixo la pagina web per si ho vols mirar

http://www.islandtours.es/

Nosaltres el que fem és el de estada a Reijkiavik durant 8 dies, a veure que et sembla!
Visitant

Anterior

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants