TODO ARGENTINA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: ISSIMA » dc. nov. 15, 2006 6:42 pm

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ISSIMA
:: supernúvia

Entrades: 5503
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 10:17 am

EntradaAutor: ISSIMA » dc. nov. 15, 2006 6:47 pm

Ahora aun seguimos en el CALAFATE, la misma zona de los glaciares.
Pero nos dedicamos a hacer una ruta con 4 x 4 por la zona.
Fue cuiroso!

POR CIERTO, se me olvidio! Eli fuimos por libre! que se me ha ido la olla.... jajajajajjajajja
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ISSIMA

EntradaAutor: ISSIMA » dc. nov. 15, 2006 6:50 pm

MAS FOTOS DE LA EXCURSION EN 4 X 4
ISSIMA

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 16, 2006 10:37 am

Oooh que xules Ester! =0-0-) =0-0-) Quan tingui temps redueixo les meves i les penjo també! :-)ok: A mi el llac Onelli em va encantar, amb tots els trossos de gel flotant... és molt maco! I el Canal de los Témpanos que li diuen també és impressionant! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ah, i l'Spegazzini potser és de les glaceres que em va agradar més, això que baixi de la muntanya la fa especial >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert Ester i si no és indiscreció i no t'importa, és clar, em podries dir per quant us va sortir el viatge organitzant-lo vosaltres per lliure? Suposo que deu ser més barat que per agència :hmm:: És que m'encantaria tornar-hi, però ara sabent el que hi ha també hi aniríem per lliure! :-)ok:

Gràcies per la benvinguda Alse! :-()-) Realment sí que és una meravella de país :-)) :-)) Aquest viatge que voleu fer l'any que ve promet molt eh! =0-0-) =0-0-)
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: ISSIMA » dj. nov. 16, 2006 10:57 am

Es clar que si!!!

A mi el llac Onelly tambe em va agradar...e s diferent,, anb tants blocs de gel surant per l'aigua!
I l'SPEGAZZINI va ser el que mes em va agradar de tots. Es veritat que poder veure la baixada tant empinada del glaciar impresiona molt mes!

Doncs no se quan ens va sortir en viatje..... no m'ho facis dir.... Es que d'aixo ja fa 2 o 3 anys, no ho recordo be...
Ja li preguntare al meu estimat a vuere si s'enrecorda...
ISSIMA

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 16, 2006 11:23 am

Ok i sinó tranquil·la eh! Era per curiositat, aviam si surt millor de preu i ens ho podem tornar a permetre algun dia :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. nov. 16, 2006 12:52 pm

QUINES FOTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

M'HE ENAMORAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs pregunta-li si aproximadament saps quants €€€ :-)) :-)) :-)) perque m'agradaria comparar preus una miqueta amb lo organitzat.... et va resultar molt dificil muntar-ho :hmm:: :hmm::
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 16, 2006 1:14 pm

Ruth si hi vols anar i el vols organitzar jo et podria fer un cop de mà pel que fa a hotels, vols i dies per estar a cada lloc, etc. :-)ok:

En el tema vols, a mi em va comentar algú del viatge que pots demanar pressupost a Aerolíneas Argentinas i que ells et munten l'itinerari i així no t'has de preocupar tu de lligar els vols pel teu compte :-)ok: Jo potser més endavant ho provo aviam per quan surt >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A nosaltres el viatge ens va costar uns 6900 € tots dos amb vols, hotels i algunes de les excursions :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. nov. 16, 2006 2:05 pm

Ja es que són moltes peles!!! Ara parlava amb una forera argentina... que els vols interns si els compres allà et poden sortir per menos de la meitat!!!! :o-o: :o-o: Escandalòs!!
Eli, aconsella'm!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. nov. 16, 2006 4:41 pm

Ostres quin abús doncs! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: No hi ha dret! :--( :--(

Per començar he estat xafardejant el web d'Aerolíneas Argentinas i he trobat això:

http://www.aerolineas.com.ar/ar/index_e ... oTarifario

Hi ha els preus de vols interns entre llocs interessants! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I el recorregut el pots fer com et sembli... nosaltres, per exemple, vam començar pel sud i vam anar pujant: Ushuaia - El Calafate - Puerto Madryn (Península Valdés, l'aeroport per arribar-hi és Trelew) - Iguazú i Buenos Aires. :-)ok: :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. nov. 16, 2006 4:58 pm

Jo per l'epoca de l'anys passo de Península Valdes no veuré bitxos.... :-( havia pensat buenos aires - iguazú - calafate -bariloche :-)ok:

Que et sembla??
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alse » dj. nov. 16, 2006 5:28 pm

ISSIMA KINA GRÀCIA NOSALTRES también VAM FER L'EXCURSIÓ DEL 4X4 PERÒ AMB UN GUIA. A KINA ÈPOCA DE L'ANY VAS ANAR-HI? ÉS Q US FEIA MLT BO!!! A NOSALTRES TOT I ANAR-HI AL SETEMBRE también ENS VA FER MOLT BO, EXCEPTUENT EL DIA DE L'EXCURSIÓ AQUESTA Q ENS VA NEVAR I TOT!!!
ELISABET QUANTS DIES HEU ESTAT?
RUTH A QUINA ÈPOCA HI VOLEU ANAR? SI ANEU A L'ESTIU D'AKÍ (HIVERN D'ALLÀ), BARILOCHE ÉS UN AESTACIÓ D'SKI, NOSALTRES HO VAM DESCARTAR PER AIXÒ I PER DIES I Q JO VOLIA VEURE BALLENES I PINGÜINS!!! SI HI ANESSIU A L'ESTIU D'ALLÀ HI HA UNA EXCURSIÓ DSD BARILOCHE A SAN MARTÍN DE LOS ANDES PRECIOSA!!! PASSES PER 7 LLACS, ÉS UNA DE LES COSES Q VOLEM FER SI TORNEM A ARGENTINA
alse

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: ISSIMA » dj. nov. 16, 2006 5:38 pm

Ruth,
Al fer-ho per lliure nosaltres vem contractar els vols i els hotels desde una agencia que esta a Buenos Aires, i la veritat es que surt mes economic que desde aqui.
A aquesta agencia la vam coneixer perque tenim un amic que els ho havia contractat per a un anterior viatge i van quedar molt contents, tant ells com nosaltres.
El que si que puc fer es buscar-te el nom de la noia que ens ho va preparar i que et faci un pressupost del que et pot sortir.
I la veritat es que els pagaments els vam fer a base de transferència i sense cap mena de problema.....

Aixi que com tu vulguis.
Es un pais que no te problema per fer les coses per lliure. De debo.

PER CERT.....
Que al foro de Octubreres em perdo! jjajajajajaj
Tu a quants llocs has estat?
ISSIMA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 16, 2006 5:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ISSIMA

EntradaAutor: ISSIMA » dj. nov. 16, 2006 5:41 pm

HOLA ALSE!!!

Doncs a Argentina hi vam anar a principis de Novembre.
I vam trobar molt bons dies!
Ei que a la excursio del 4 x 4 també anavem amb guia... Vaja ell era el que conduia el cotxe.
Pero va ser una bona aventureta!
Encara m'enrenrecordo d'una parell de baixades que TELA MARINERAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
ISSIMA

EntradaAutor: alse » dj. nov. 16, 2006 10:01 pm

issima la veritat és q a nosaltres ens va encantar, bé de fet ens va encantar tot el viatge, jo el recomano a tothom!!!!!!!! Per cert com es diu la noia q us ho va fer? em podries passar el e-mail? és pel dia q volguem tornar-hi, pq tornarem!!!
alse

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dv. nov. 17, 2006 8:31 am

Gràcies Elisabet80

Issima, doncs si em busques les dades de l'agència t'ho agrairé perque potser ens animem per les properes vacances.... :-)) I estar... doncs he estat aquest any a Punta Cana de viatge de noces i a Egipte de vacances :-)) :-)) :-))

Alse, ja ho se :-/ ... i ho dit més de 100 cops... :o-o: que la bona época per anar-hi és ara... pero...... jo no puc fer vacances fora d'agost... :-( :-( per tant hauria d'anar-hi a l'hivern d'allà i per aquest motiu descartem peninsula valdes... perque en aquesta epoca no veuriem res... aixií que cap a la zona dels llacs >.-<: >.-<:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. nov. 17, 2006 10:49 am

Hola maques!

Ja tenia el missatge escrit i se m'ha penjat l'ordinador :t:t: :t:t: :t:t: Al final l'aixafaré!

Quina animació que hi ha al post oi? Així m'agrada! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ruth, ben fet de descartar Península Valdés de l'itinerari... En aquella zona, a banda de l'avistament de balenes i els elefants marins i els pingüins no hi ha res... Pel que fa a Bariloche, uns amics que vam fer al viatge hi van estar i els va agradar molt! Ja els preguntaré què van fer i t'ho explico :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo sí que hi aniria encara que sigui hivern, així podríeu tenir una visió diferent... amb tot nevat i tal deu ser molt maco també >.-<: >.-<: >.-<:

Alse i Ester, què xula l'excursió en 4x4 al Calafate! Nosaltres no vam tenir temps de fer-la, només hi vam estar dos dies i vam fer Perito Moreno i la resta de glaceres... així que m'ho apuntaré per si mai hi podem tornar! :-)ok:

Alse, el viatge va durar 17 dies, comptant avió d'anada i tornada... i per cert, aquesta excursió que expliques de Bariloche a San Martín és el Cruce de Lagos oi? El de l'agència ens la va recomanar, però per dies no la vam poder fer :--( :--(

Ester, si no et sap greu i passes el mail d'aquella noia de l'agència d'Argentina, me'l podries donar també? Gràcies bonica :-()-)
Elisabet80

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. nov. 17, 2006 10:52 am

Per cert Ruth, que m'ho he deixat al missatge d'abans, no has pensat de fer un parell de dies a Ushuaia? També és maco de veure :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: ISSIMA » dv. nov. 17, 2006 11:51 am

Ok noies.

Aquest cap de setmana em dedicare a buscar l'adreça d'aquesta agencia i us la passo sense problema!
Us puc assegurar que a nosaltres i als nostres amics ens va funcionar molt be... Jo ho tornaria a fer...

Ruth... jo opino com la Elisabeth, no vagis a Peninsula Valdes si no hi pots anar en epoca de balenes... perque sino no te gracia...
Potser si tens dies si que hi ha molta gent que va a Ushuaia.... i deu ser per alguna cosa no?
Jo no hi he anat per aixo eh! Tu posa't al cap que el que no et pots saltar es Perito moreno (a poder ser fent el trekkking) i IGUAZU.

ELISABETh que no vas veure pinguins a PValdes?
ISSIMA

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. nov. 17, 2006 12:03 pm

Ester gràcies pel tema de l'adreça de l'agència! :-)ok: :-)ok: Sí que vam veure pingüins, vam anar a Punta Tombo i no hagués marxat d'allà =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Aquelles bestioles són xulíssimes! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Em van fer molta gràcia els cartells d'"Àrea de Tránsito de Pingüinos" jejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ruth, jo també estic amb l'Ester, Perito Moreno i Iguazú són visites obligades! I ja veuràs quin contrast!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants