Autor: silviabcn » dl. abr. 28, 2008 6:04 pm
Tranqui Marjo, després de tota la informació que vaig treure jo del post és el mínim que puc fer!
El primer dia, dimarts, nosaltres teniem una excursió agafada des d'espanya, que era una visita per la ciutat, durava unes 3 hores + o -, allà ens va anar molt bé per veure llocs on amb uns moments ja ho tents tot vist com el caminito o l'estadi del Boca.
El nostre hotel estava a la zona del centre, molt a prop del carrer florida. Dimecres, vam anar caminant un matí per la recoleta i per una part de palermo.
I a l'hora de dinar ja estavem a prop de l'hotel per dinar tardet i descansar una mica per la tarda a l'hotel i més tard de compres.
Dijous, vam anar caminant per Puerto madero, vam passar primer per la plaza de mayo, el mercat i vam voltar després per puerto madero. i el mateix, per dinar a prop de l'hotel.
I divendres, l'ultim dia que estavem allà vam anar de compres pel carrer florida, ja que hi havia una fumerada impressionant per anar a visitar res més de a ciutat.
Aquella tarda vam a anar al café tortoni a veure'l, hi havia dues cues, una per prendre alguna cosa i altre per anar a l'espectacle de tango. Ens vam decidir per la cafeteria ja que tothom anava molt mudat i nosaltres tiradillos, però allà vaig llegir que estava bé xq no et foten la clavada dels altres llocs. I com que aquell era l'ultim dia no vam poder anar un altre dia.
Per dinar a Argentina jo crec que en qualsevol restaurant dines de luxe. Nosaltres anavem de pardillos i demanavem primer i segon plat, quan la gent amb 1 ja estava, així estavem, que gairebé cap dia arribavem a sopar xq estavem empatxats.
Ens vam comprar la guia lonely planet i sortien uns quants només vam anar a Broccolino, un italià molt bo.
De preu...nosaltres una dia vam demanar pasta pels dos de primer y de segon carn i café_ 100 pesos que són uns 20 euros.
un altre dia per 155 pesos...amb postre i café inclòs, que son uns 30 euros.
Vam anar a un lloc que es deia "El establo", "Al carbón" (c/Reconquista 875) "Broccolino"(esmeralda 776) estaven tots a prop de l'hotel.
A Iguazú l'excursió en helicòpter s'agafa al costat brasiler, ja que ens vam dir q al costat argentí no deixen volar (per la contaminació) quan Buenos Aires esta super-contaminat, en fi...
si necessites res més ja saps, que ticn gairebé tots els tiquets per aqui encara.