Autor: silviabcn » dg. abr. 27, 2008 3:56 pm
Hola wapes!
ja he tornat de la lluna de mel!
impressionant! a buenos aires vam gaudir molt del carrer florida, estava darrera del nostre hotel i el meu marit va arrassar comprant-se samarretes que aqui valen 30 euros, allà les venien a 10 euros.
El menjar espectacular, la carn, les pastes...i tot molt bé de preu.
El primer dia vam fer una excursió que teniem contractada des d'espanya, on ens van ensenyar les parts més importants de buenos aires.
Plaza de mayo, la boca, el caminito...a molts d'aquests llocs ja no ens va caldre tornar sols.
els altres dies ens vam dedicar a caminar moltíssim, recorrent els altres barris de buenos aires: recoleta, el cementiri, puerto madero...arribavem baldats a l'hotel, I com per dinar ens posavem les botes molts dies no teniem ganes ni de sopar.
Després vam anar a Iguazú, bé, dir-vos abans que ens va enxampar tota la fumera que hi havia aquests dies a Buenos Aires, ja que cremaven camps.
L'avió cap a Iguazú va sortir amb 8 hores de retard.
A Iguazú estavem al Sheraton, impressionant!! des de l'habitació veiem la garganta del diablo. com només teniem un dia per veure tot (ja que el retard de l'avio s'ens va menjar tot un dia) la super-guia que teniem ens va fer un mega-plan. Van sortir a les 8 del matí de l'hotel cap a gaganta del diablo, després vam veure tota la part argertina i a les 11 anavem cap a la part brasilenya.
El primer que vam fer va ser pujar a l'helicòpter, si no m'equivoco ens va costar 120 euros els dos, però va ser una bona experiència.
Després vam visitar el parc de les aus (vam trigar 1 hora més o menys)
i ja vam entrar al parc d'Iguazú (hi havia molta cua de gent que anava en autocar, però com nosaltres anavem amb una guia pels dos no vam fer cap cua).
Després vam anar a dinar en uns llocs que hi havia al parc i ens van portar a un hotel que tenia pedrs i joies d'allà (a veure si picavem)
Vam continuar el passeig per veure les catarates pel costat brasiler i per últim vam fer una excursió en lanxa. Aquesta excursió també picava una mica.
Quin fred que vaig passar! tothom anava amb impermeables i nosaltres en banyador! ens vam posar ben bé sota d'una cascada! quina impressió. però ens vam quedar fresquets i vam recuperar forces!
a les 8 del vespre arribavem a l'hotel, vam aprofitar molt bé aquell dia!
I després ja vam marxar rio de janeiro. Allò és un altre món, amb unes platges inmenses! vam fer dues visites al pan de azucar (es una muntanya com montjuïc( vam pujar en teleferic i es veia tota la ciutat.
i al dia següent vam anar al corcovado que és on està el Cristo redentor, qué gran que era!
de Brasil no vam visitar gaire cosa xq anavem una mica jiñats amb els robatoris que deien que hi havien, però vam poder prendre el sol i relaxar-nos!
res més, si algú vol restaurants o alguna informació aquí estic! recordant el meu somni, del casament i de la lluna de mel.
petonets