TODO ARGENTINA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: silviabcn » dt. març 11, 2008 2:52 pm

faré menys dies!
marxo el 14 d'abril cap a buenos aires, iguazú i a rio de janeiro, torno a bcn el 26!
silviabcn
:: núvia experimentada

Entrades: 443
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 8:04 pm

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dc. març 12, 2008 8:16 pm

RIO DE JANEIRO HA DE SER TAMBÉ UNA PASSADA!!

QUIN FESTIVAL NOIA!!

NO ET CAIXERAS NO..
Imatge
ARIADNA29/03/08
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:41 am

EntradaAutor: silviabcn » dc. març 12, 2008 8:25 pm

no em queixo!, però tu ets la campiona amb tants dies i tant recorregut!! :-><_:::-)
silviabcn

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dv. març 14, 2008 12:40 pm

EI SILVIA !!

HAS VIST LES NOTICIES ??

ESPAÑA I BRASIL NO TENEN GAIRES BONES RELACIONS ARA MATEIX ENTRE PAISOS..

A TU NO ET PASSARÀ RES, PQ TENES BITLLETS D'ANADA I DE TORNADA, PERÒ LA GENT QUE NOMES TENEN DE ANADA, NO ELS DEIXEN ENTRAR AL PAIS!!

TOT PER LA P...... POLITICA !
Imatge
ARIADNA29/03/08

Entrades: 119
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:41 am

EntradaAutor: silviabcn » dv. març 14, 2008 10:01 pm

si que m'he assabentat Ariadna, però la veritat és que últimament estic tan nerviosa per tot que m'ho he pres a riure...
he sentit q a finals d mes es reuneixen, així que espero q per quan jo marxi estigui solucionat! q jo m'estic preparant la maleta per anar a la platja....
silviabcn

EntradaAutor: NiNNa » ds. març 15, 2008 4:12 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens estem pensant anar a Argentina el Nadal de l'any vinent (bueno, aquest desembrem vaja): seria marxar el 20 o 21 de desembre i tornar entre el 7 i el 10 de gener). Què en penseu?
Em podeu explicar coses, pressupostos,d e tot una mica? Anem una mica perduts, i bé, no sabem com ni què ni on mirar! Seria una mica per lliure, montar-nos-ho nosaltres... Què en penseu?
Gràcies!
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 5:40 pm

Hola Ninna. Primer que tot dir-te que Argentina es una gran eleccio (bueno que t'hem de dir nosaltres que ho hem triat per la Lluna de Mel :-)) :-)) :-)) :-)) ) L'época de Nadal es perfecte pq es en ple estiu allà

Nosaltres ens montem el viatge per lliure, ens ho organitzem tot nosaltres i de moment esta resultant força fàcil. Marxem el dia 8 de setembre i tornem el 25 i fent-ho d'aquesta manera ens estalviem uns 4000€ segons els preus que vam mirar en alguna agencia. Si vols informació sobre ruta, hotels, preus,... estaré encantada de passar-te el que tingui :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: NiNNa » dg. març 16, 2008 9:04 pm

ostres marjooooo!!!!!!!!!!!! M'ESTÀS FENT AGAFAR ENCARA ME´S GANES!!!!!!!!!!!!!!!
si tens informació i me la volguéssis passar, t'ho agrairia MOLTÍSSIM!!!!!!!! de com ho esteu fent, com ho heu organitzat per lliure, com escolliu hotels, vols, etc....
nena, que 4000€ menys és mooooooooooooolt eh!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 9:33 pm

El primer que vam agafar van ser els vols. Els vam agafar amb aerolineas argentinas per que es la única companyia que no fa escala a Madrid i a mes es la única que fa els vols interns a Argentina i si agafes el vol internacional amb ells et fan descompte amb els nacionals. Ho vaig fer per telefon i pr ja havia mirat tots els horaris a la pagina web i m'havia fet un planing del recorregut (si vols te'l passo)

Un cop vam tenir confirmats els vols vaig començar a buscar hotels. He de dir que no hem mirat els mes luxosos pq vam pensar que mentres estiguessin nets i decents ja en teniem prou, total tampoc no hi estarem tantes hores a l'hotel. En vam elegir 6 o 7 de cada lloc i vam enviar-los mails per confirmar preus, disponibilitat i forma de pagament. De moment tenim confirmats Puerto Madryn (unes cabanes molt acollidores i barates) www.nuevaleon.com.ar Ushuaia www.aldeanevada.com.ar i El Calafate www.hosteriapsanjulian.com.ar

Com veus no son hotels de luxe pr son llocs molt familiars i acollidors. Ens falta BA i Iguazu que encara no tenien preu (despres de setmana santa ho miro)

També hem preguntat a alguna agencia d'alla o als hotels on hem mirat el tema de les excursions i tenim també algún preu encara que això no ho agafarem fins que arribem allà pq no corre presa

Si vols també et puc passar la meva fulla de cálcul on tinc fet el "pressupost" pel viatge i així et fas una mica més la idea dels preus
Imatge
marjo

EntradaAutor: MT » dl. març 17, 2008 10:39 am

Ostras! La hosteria p. San Julian, parece muy acojedora..ya nos contarás guapi.. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
MT

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: marjo » dl. març 17, 2008 3:19 pm

Si, es petitona pr molt cuca. Lo millor de tot es que com que es viatge de noses ens donen una habitació "suite" a preu d'estandard. No es que siguin molt diferents les dos pr la suite es mes gran i la banyera (minibanyera) te bombolletes :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: MT » dl. març 17, 2008 4:39 pm

Ostres! està molt bé.. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
MT

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: ETIAM » dt. març 18, 2008 6:36 pm

Hola bona tarda !!
en primer lloc felicitar-vos pels vostres propers casaments, jo em vaig casar a l'octubre del 2006 i va ser genial !!! vaig marxar un mes de viatge a África (Sudafrica, Namibia, Botswana, Zimbabwe) va ser un viatge genial. L'any passat no teniem gaires dies i vam anar a fer una ruta en 4x4 pel Marroc. I aquest any cap al setembre/octubre ens agradaria tornar a fer un viatget. Estic mirarnt fer Argentina per lliure i m'agradaria que em diguesiu per on començar a mirar coses, he llegit que la Marjo ho te tot més o menys llest i veig que fen-t'ho per lliure s'estalvia un molts diners, m'agradaria tenir més info si pot ser.

Moltes gràcies !!

Etiam
ImatgeImatge
13 de Octubre de 2006 - el día más inolvidable de mi vida !
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13964
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 7:37 pm
Ubicació: En mi mundo

EntradaAutor: marjo » dt. març 18, 2008 6:59 pm

Hola Etiam crec que Argentina es uns dels paisos mes facils de viatjar si ho vols fer per lliure ja que tant la llegua com la cultura es molt semblant a la d'aquí. Com ja li vaig explicar a NiNNa nosaltres el primer que vam fer es planejar-nos el viatge i l'estada a cada lloc en funció dels horaris dels vols interns (això ho vam mirar a la pagina web de aerolineas argentinas), tingues en compte que no tots els dies hi ha vol a tot arreu Llavors vam contractar els vols interns i l'internacional (ho vam fer tot amb Aerolineas Argentinas pq fan descompte als vols interns i l'internacional es vol directe). Un cop vam tenir les dates exactes vam començar a enviar mails a tots els hotels, hosteries i cabanyes que vam trobar per internet i ens van fer el pes. Els demanavem preu, disponibilitat, informació varia i forma de pagament. També vam contactar amb alguna agencia d'allà que organitza excursions per que ens donessin preus orientatius pr aixo no ho contractarem fins que siguem allà

Be no se si necessites alguna cosa mes. Si t'interessa et puc enviar un "pressupost" que ens vam fer per saber mes o menys el que ens costaria el viatge

La nostra ruta es:

8 setembre volar cap a BA, arribem el dia 9 a les 5 de la matinada
Del 9 al 12 estem a BA
12 volem cap a Iguazu on estem fins al 15
15 volem cap a Trelew on estem fins al 18
Del 18 al 21 estarem a Ushuaia
El 21 anem cap a El Calafate i marxem el 24 cap a BA
25 a la nit volem cap a BCN on arribem el 26 al migdia
Imatge
marjo

EntradaAutor: ETIAM » dt. març 18, 2008 7:07 pm

ostres Marjo moltes gràcies !! realment la teva ruta pinta genial !! i sobre el pressupost si no et fa res enviar-me'l t'ho agrairia, així li faig 5 cèntims al me home. Ara mateix no em venen gaires coses al cap però segur que tindré mil dubtes si al final ho tanquem !!

Tens raó en que es un país fàcil ja que al parlar espanyol ajuda molt per moure't ! la veritat que es una ventatja però a la vegada tothom parla tant be del país que tinc ganes de anar-hi !
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NiNNa » dj. març 20, 2008 12:20 am

etiam a mi em passa el mateix! De fet, a tots dos!!!!!
Però ara ja tenim lligat un viatge a Tailandia per l'estiu, i estem en procés de decidir què fem per Nadal... De fet, és que ens morim de ganes d'anar a Argentina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
NiNNa
NiNNa

EntradaAutor: marjo » dj. març 20, 2008 6:15 am

Hola Argentines com esteu?

Etiam NiNNa que us ha semblat el pressupost?

Jo segueixo amb la meva busqueda de hotels. He trobat un a BA que fa molt bona pinta i a la seva pagina web em demanaven 95€la nit pr a edreams l'he trobat per 60 o sigui que aquest cap de setmana li ensenyo al meu xicot i si li agrada ja en tenim un altre. Us poso l'enllaç per que el vegeu i em digueu que us sembla
:-)ok:

http://www.kempinski.com/es/hotel/details.htm?id=55

També estic pendent de que em passin tarifes de un de Iguazu que també m'agrada molt pr diuen que fins la setmana vinent no sabran res. Es aquest

http://www.orquideashotel.com/

Be vaig a seguir mirant pr si el preu d'aquests dos m'agrada em sembla que ja tancaré el tema hotels >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ETIAM » dj. març 20, 2008 12:56 pm

Hola Marjo, el pressupost m'ha semblat genial ! la veritat que t'estalvies molts diners fen-'ho per lliure !! ara nomes hem de acabar de decidir i triar dates i ha veure si podem anar a Argentina ! que tinc moltes i moltes ganes d'anari !
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. març 21, 2008 9:54 am

M'alegro que t'hagi servit d'ajut ETIAM i que al final us decidiu i aneu a Argentina. Jo nomes faig que mirar fotos que vaig trobant por ahí i cada vegada estic mes impacient per anar-hi :-///: :-///: :-///:

Al final he cambiat d'hotel a BA i he agafat un que es diu Mine Boutique Hotel. Estic pendent de la confirmació de la reserva pq ho he fet a traves d'una web (que per cert surt baratíssim) i ara m'han de dir si hi ha lloc :-)ok: :-)ok: :-)ok: Us deixo l'enllaç per a que el vegeu:

www.minehotel.com

Per cert diu que es al barri de Palermo i esta rodejat de jardins a les que hi heu estat, que tal aquesta zona?
Imatge
marjo

EntradaAutor: NiNNa » dl. març 24, 2008 3:56 am

Hola marjo!!!!!!!!!!!!
El pressupost m'ha semblat super bé, però clar, tenint en compte que a l'agost ja farem un super viatge, hem "parat" una mica lo d'argentina... Ens tira MOLTÍSSSSSIIIIIIIIIIIIIM, però clar, són mooooooolts €€€€€€€€. Així que esperarem a veure si surten certes coses previstes... Però la ilusió hi és, i molta!!!!!!!!!!!!!!!!
NiNNa
NiNNa

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants