TODO ARGENTINA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: silviabcn » dl. feb. 18, 2008 8:37 pm

aii, doncs jo crec q amb el 10 minuts ja en tindré prou!jeje, gràcies per la informació!
silviabcn
:: núvia experimentada

Entrades: 443
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 8:04 pm

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 18, 2008 8:59 pm

Si em sembla que nosaltres también ens conformarem amb 10min. De totes maneres com que no cal reservar anticipadament sempre es pot fer i desfer segons el pressupost :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: MT » dl. març 03, 2008 9:33 am

Guapis que tal todo???
Que estabais muy abajo. :o-o: :o-o:
Si podeis hacer lo del helicoptero hacedlo todo el mundo dice que es impresionante (ya sabeis que a mí personalmente me encantaron las del lado argentino...me parecieron más impactantes y desde arriba tiene que ser una pasada).
Yo no pude hacerlo por le miedo de Pedro a las alturas, ya tuvo bastante con el avión..je,je, pobrete.
¿Que tal lo llevais todo?? :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: marjo » dt. març 04, 2008 7:43 am

Doncs si que esta molt paradeta aquesta post :-( :-( :-( :-(

El tema viatge el tenim una mica aparcat. De fet nomes ens queda reservar l'hotel de BA i de Iguazu el que passa es que em diuen q no tenen preus encara o sigui que esperarem despres de setmana santa. Els altres llocs ja els tenim i les excursions les agafarem un cop allà :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ja tinc ganes de marxar :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: silviabcn » dt. març 04, 2008 8:14 am

Hola wapas!
Jo también anava mirant si hi havia alguna novetat al post!
jo ja ho tinc tot, pèrò fa setmanes que no parlo amb la l'agència..ara anar portant dinerons...
ja em queden poques cosetes per enllestir i ja tinc les maletes! x cert, no tinc ni idea quina roba emportar-me, algun suggeriment?
gràcies
silviabcn

EntradaAutor: marjo » dc. març 05, 2008 7:37 am

Hola Silvia, ja et queda poquet per casar-te i per marxar a Argentina :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Això de les maletes si que es un problema en aquest pais. Jo de tu agafaria una mica de tot pq a Iguazu fara calor, a BA mig temps i a la Patagonia fred :-/ :-/ :-/ :-/

Pensa que alli la roba es molt barata pel que si t'has de comprar alguna cosa no hi ha problema.
Imatge
marjo

EntradaAutor: silviabcn » dc. març 05, 2008 8:10 am

gràcies wapa!
A la Patagonia jo no vaig, només fem iguazú, Argentina i Rio de janeiro, així que em decantaré més per la màniga curta!
i tu com ho portes? petonets
silviabcn

EntradaAutor: marjo » dc. març 05, 2008 3:36 pm

Nosaltres ens falta reserva l'hotel de BA i el de Iguazú que em diuen que encara no tenen preus pel setembre :-/ Mirarem després de setmana santa a veure si ja ho tenen. Pel demés ja ho contractarem un cop allà.

Jo de tu m'enduria alguna jaqueteta pq alla estan ja començant la tardor i a les nits deu refrescar, sobretot a BA. Nosaltres ens haurem d'endur de tot, hivern i estiu. Jo ja he decidit que res de maleta, motxilla al coll que es mes comode de portar i agafant 6 vols interns passo de carretejar maleta amunt i avall
Imatge
marjo

EntradaAutor: NUWANDA » dc. març 05, 2008 5:12 pm

Hola com estem???
Ara feia molt temps que no escrivia per aquí , encara k continuava llegint-vos i prenent nota!!!
Tinc novetats respecte del meu viaje , tot i que primer van arribar les males noticies.
Jo em caso al juliol i sempre he volgut anar a argentina, pero quan vaig anar a l'agencia a mirar i començar a reservar em van dir que moltes excursions com el perito moreno o ushuaia potser no les podria fer pel mal temps, boira....així que em vaig possar una miqueta depre i vaig començar a mirar altres destins amb resignació, pero al final vam tindre una ideia: RETRASSAR EL VIATGE DE NUVIS, i així ho em fet, be no l'he retarssat ben be, xk després de la boda marxem una setmaneta en plan barato a tunez, pero el viatge viatge, el d'argentina el fem a final d'octubre i avui m'han confirmat la data que marxem: 27/10.
Estic super il.lusionada!!!!!!!
Bueno ja us he explicat tota la parrafada, peró es que em fa molta ilu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
NUWANDA
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dv. ago. 10, 2007 6:46 pm
Ubicació: castelldefels

EntradaAutor: marjo » dj. març 06, 2008 7:47 am

Felicitats Nuwanda per la teva desició. Es veritat que al Juny la cosa pinta xunga per Argentina i al NOvembre molt millor. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Nosaltres marxem a primers de Setembre i es just quan comença la primavera o sigui que arrribem pels pels pr també ens feia moltíssima il#lusio el viatge :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: NUWANDA » dj. març 06, 2008 4:50 pm

Ostres marjo, mai no havia entrat en la teva pag. web i resulta que vius a mollerussa!!!!
ELs meus avis son de les garrigues i tots els amic ho celebren al Resquitx, quina casualitat!!!!!

Suposo que si, que molt millor al novembre, jo calculo que serà con un maig aquí ::-) , tot i que anant a ushuaia haurem de pendre roba d'abric!!!! neu:-D
NUWANDA

EntradaAutor: marjo » dj. març 06, 2008 8:59 pm

Que petitet es el mon Nuwanda, pq marxem en dates diferents sino segur que ens trobem al mig del Perito Moreno de tant petit que es el mon :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Lo de la roba d'abric ja m'he fet a la idea. De fet aquest agost passat em vaig comprar un anorac d'aquests de montanya amb forro polar i paravent que em van assegurar que no passaria gens de fred :-)ok: De fet aquests dies ho he pogut comprovar que es molt calent pq amb el fred que fa ens anem aclimantant :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: NUWANDA » dv. març 07, 2008 4:57 pm

Hola marjo!!!!
Jo també em vaig comprar un anorak i més roba al decathlon a les rebaixes!!!!
Suposo que les aprofitaré totes, per k jo soc molt, molt, molt fredolica, ja, ja, ja... :--(
NUWANDA

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dg. març 09, 2008 7:31 pm

HOLA NOIES!!

JO D'AQUI A 3 SETMANES ENS EN ANEM DE VIATGE DE NUVIS A ARGENTINA.

MARXEM 23 DIES. FEM BUENOS AIRES - IGUAZU - PUERTO MADRYN, USHUAIA, CALAFATE, PUERTO VARAS - PUERTO MONTT- BARILOCHE Y ACABEM A SANTIAGO DE CHILE..

M'ESTIC APUNTANT CADASCUN DELS LLOCS QUE ANEU MENCIONANT. M'HA INTERESSAT MOLT ELS VOSTRES APUNTS SOBRE L'HO DEL TAX FREE I LES MALDITES ARUGUES QUE HI HAN EL CANTO BRASILENY.

ALGUNA RECOMENACIO PERSONAL SOBRE ALS LLOCS ON VAIG JO?
Imatge
ARIADNA29/03/08

Entrades: 119
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:41 am

EntradaAutor: marjo » dg. març 09, 2008 9:37 pm

Uf Ariadna quin gran viatge >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo no puc recomanar-te res pq encara no hi he anat pr si que espero que quan tornis del viatge ens fassis una mini cronica i sigues tu qui ens recomani cosetes (quin morro que tinc ::-) ::-) ::-) ) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dl. març 10, 2008 7:52 am

DONA'HO PER FET !!

Tinc Tantes Ganes ja.. I veient les fotos en aquest post d'alguna de les Foreres.. T'animes Més!
Imatge
ARIADNA29/03/08

EntradaAutor: marjo » dl. març 10, 2008 4:15 pm

Doncs si, jo tinc les catarates d'Iguazu de fons de pantalla i així cada cop que obro l'ordinador suspiro pensant en el viatge :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dl. març 10, 2008 5:56 pm

Son Im-Presionants !! A més amb aquest Color xocolta que les caracteritza..
Imatge
ARIADNA29/03/08

EntradaAutor: silviabcn » dl. març 10, 2008 8:44 pm

uau Ariadna, quin gran viatge!
dons encara coincidirem per allà, xq jo marxo d'aqui 1 mes, jeje, pero pel recorregut que fas no ens trobarem!
estas preparada? nerviosa??
silviabcn

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dt. març 11, 2008 8:35 am

Nerviosa Jo? i Taaaaaaaaaant que Si!

La boda, el Viatge, el Pis, la Feina.. sembla que tot es fagi una gran pilota!!

Tu quin itinerari faras Silvia?
Imatge
ARIADNA29/03/08

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants