TODO ARGENTINA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: moneg33 » dc. gen. 09, 2008 10:29 am

No, em va quedar marca per sort!!
A nosaltres el que ens va dir el metge del sheraton es que en el costat brasiler hi han orugas k son venenosas, li va dir al meu home que sobretot si en trobaba malament que nessim corrents cap a Iguazú. Per sort en vaig trobar bé!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Haver-ha si aquest cap de setmana en puc mirar les fotos, i penjaré alguna de les tantes que tinc!!!!
Aquest any sabeu on anireu de vacances? Nosaltres estem segurament anirem a Thailandia, per fer un canvi diferent, perque Canada també ens agrada pero yo crec que es mes semblant a Argentina. Thailandia i els últims dies una platja, ohh que maco!!!
Imatge
moneg33
:: núvia experimentada

Entrades: 446
Membre des de: dv. nov. 18, 2005 7:43 pm
Ubicació: Caldes de montbui

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 10:53 am

A mi m´agradaria o fer un creuer pel mediterrani o anar a mèxic (si al final fem qualsevol cosa suposo que farem el creuer per que així Pedro pugui descansar d´avió).
Fotikis, fotikis... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
neu:-D neu:-D
Imatge
MT
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: silviabcn » dc. gen. 09, 2008 1:29 pm

aiiii! m'esteu espantant amb aixo de les erugues! em fan molt fastic tots els insectes!
de fet treballo a montcada i des de setembre fins novembre em vaig posar relec xq em menjaven els mosquits tigre!!
em buscareun hotel antimosquits i anti/erugues!
silviabcn

Entrades: 443
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 8:04 pm

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 3:21 pm

El relec va estupendament, així que tranquila Silvia i les orugues surten a partir de les 18h si fa no fa, o sigui que tu tranquila, jo él que feina és no tocar la barana per res. neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
MT

EntradaAutor: moneg33 » dj. gen. 10, 2008 7:35 am

aixo vigila!!!! No toquis la barana...jejeje
A mi també en piquen sempre els mosquits i amb el relec no en va picar cap.
Imatge
moneg33

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 10, 2008 7:43 am

Uf nenes quin mal rotllo lo de les orugues. A mi tampoc no m'agraden gens els bitxos :-( :-( :-( :-( Això del Relec que es com un autan? Ho venen a le farmacies?

Monoleg t'agrairia que hem passesis el nom a través del que vas fer lo de l'elicopter per assabentar-me dels preus i de com fer la reserva :-()-)

MT primer de tot gracies per contribuir al llibre de visites de la meva pagina :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Nosaltres vam fer un creuer pel mediterrani oriental (adriatic) fa dos anys i va ser fantastic si us decidiu i vols informació ja saps :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: MT » dj. gen. 10, 2008 3:41 pm

Gràcies de res, hem feia ilu deixarte un petit missatge..je,je. :-()-) :-()-) :-()-)
M´ho apunto, no dubtis que si al final ens decidim et faré mil preguntes. >.-<: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<:
Imatge
MT

EntradaAutor: marjo » dg. gen. 20, 2008 8:55 pm

Hola nenes, veig que la post no esta molt animadeta :-( :-( :-( :-(

Be nosaltres ja tenim la reserva dels vols feta (els interns i l'internacional) Dema he de trucar a Aerolineas Argentinas de Barna i fer el pagament >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Vaig demanar que hem donessin seient de la sortida d'emergencia pq son més amples (no se qui del foro ho havia comentat) pr m'han dit que aquests seients estan bloquejats i no es poden agafar :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Ara que ja tenim dates i hores definitives ens posarem a reservar hotels :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: silviabcn » dl. gen. 21, 2008 5:38 pm

Hola wapes!
doncs nosaltres también ho tenim tot! divendres vaig anar a donar una paga i senyal. Al final farem buenos aires 5 nits, iguazú 2 nits i 4 a rio d janeiro. Ens hem quedat amb el melià de buenos aires i el sheraton d'iguazú amb vistes a les catarates.
Vull marxar ja!!!
silviabcn

Entrades: 443
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 8:04 pm

EntradaAutor: moneg33 » dt. gen. 22, 2008 7:20 am

Bueno, ja et queda menys!! Yo aquest any me'n vaig a tailandia!!!
Imatge
moneg33

EntradaAutor: Indibil » dt. gen. 22, 2008 10:45 am

Jo vaig estar al Melià de Buenos Aires. Està molt i molt bé, excel·lentment situat, ja que pots anar a peu fins a la zona de Puerto Madero on hi ha mil restaurants, a les Galerías Pacífico on hi ha moltes botigues (recordeu-vos del Tax-Free), i al mateix carrer de l'hotel hi ha varios pubs-cerveseries molt animats. Si podeu, que us donin l'habitació doble d'ús doble (hi ha les d'ús individual amb llit de matrimoni petit, i més petites). L'esmorzar, si el porteu inclòs, és molt complet.

Pel que fa a l'avió, nosaltres vam poder bloquejar el primer seient, que també és més ample, ja que tens la paret davant amb la pantalla informativa del vol.

Salut!
Indibil
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: MT » dt. gen. 22, 2008 11:27 am

marjo ha escrit:Hola nenes, veig que la post no esta molt animadeta :-( :-( :-( :-(

Be nosaltres ja tenim la reserva dels vols feta (els interns i l'internacional) Dema he de trucar a Aerolineas Argentinas de Barna i fer el pagament >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Vaig demanar que hem donessin seient de la sortida d'emergencia pq son més amples (no se qui del foro ho havia comentat) pr m'han dit que aquests seients estan bloquejats i no es poden agafar :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Ara que ja tenim dates i hores definitives ens posarem a reservar hotels :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

això vol dir que ha els han agafat, doncs el que podries fer és el que diu indibil, intentar agafar el primers de tot ¿no? :-/
Imatge
MT

EntradaAutor: marjo » dt. gen. 22, 2008 6:27 pm

Ja ho vaig preguntar i tampoc els podia agafar, no se si estan bloquejats pq estan venuts o pq els reserven en cas de per exemple una cadira de rodes o algú amb la cama tiessa :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ De fet quan vaig mirar el planol de l'avió per internet els seients de davant i els de la sortida d'emergència eren d'un altre color :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Bueno ja ens apañarem amb el que tenim l'important es que ARA SI QUE PUC DIR QUE VAIG A ARGENTINA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Be gent, com que ens ho montem nosaltres qualsevol informació ens serà útil, llocs a visitar, restaurants recomanables, llocs de festa,....
Imatge
marjo

EntradaAutor: MT » dc. gen. 23, 2008 9:05 am

Restaurants recomanables a Buenos Aires:
La Chacra
Las Nazarenas
Sorrento Recoba
La esquina de Carlos Gardel (no como restaurante pero sí como espectáculo).
Calafate:
La Tablita.
Casimiro.
El restaurante de la bahía Onelli (en plan comidita casera, no tienen grandes menús pero yo agradecí comer calentito ese día).
Ushuaia:
Tía Elvira.
Tante Nina.
Hay otro que se llame Fredi o sifredi o algo así, al que no llegamos a ir por falta de tiempo pero nos lo recomendaron unos gaditanos.
Hay una excursión de ver castores y eso donde dicen que van a comer a un sitio donde el cordero patagónico está buenísimo. Pero no te lo se decir por que yo esa excursión no la hice
Iguazú:
Yo comí y cené en el restaurante del Panorámic y la verdad es que muy, muy bien.
Horrible el restaurante (buffet libre) del lado brasileño..ya te buscaré el nombre
De zonas de fiestuki no te se decir, por que llegábamos tan reventados de las excursiones que no teníamos ánimo ni para ir por ahí.
En Iguazú si que hay una zona dedicada exclusivamente a eso, ya lo vereis paseando por la calle de vez en cuando os dan algún flayer (no se si se escribe así) con entrada gratuita o consumición gratis..cositas así.
Haber si te encuentro direcciones y eso guapi. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
MT

EntradaAutor: MT » dc. gen. 23, 2008 9:05 am

Restaurants recomanables a Buenos Aires:
La Chacra
Las Nazarenas
Sorrento Recoba
La esquina de Carlos Gardel (no como restaurante pero sí como espectáculo).
Calafate:
La Tablita.
Casimiro.
El restaurante de la bahía Onelli (en plan comidita casera, no tienen grandes menús pero yo agradecí comer calentito ese día).
Ushuaia:
Tía Elvira.
Tante Nina.
Hay otro que se llame Fredi o sifredi o algo así, al que no llegamos a ir por falta de tiempo pero nos lo recomendaron unos gaditanos.
Hay una excursión de ver castores y eso donde dicen que van a comer a un sitio donde el cordero patagónico está buenísimo. Pero no te lo se decir por que yo esa excursión no la hice
Iguazú:
Yo comí y cené en el restaurante del Panorámic y la verdad es que muy, muy bien.
Horrible el restaurante (buffet libre) del lado brasileño..ya te buscaré el nombre
De zonas de fiestuki no te se decir, por que llegábamos tan reventados de las excursiones que no teníamos ánimo ni para ir por ahí.
En Iguazú si que hay una zona dedicada exclusivamente a eso, ya lo vereis paseando por la calle de vez en cuando os dan algún flayer (no se si se escribe así) con entrada gratuita o consumición gratis..cositas así.
Haber si te encuentro direcciones y eso guapi. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
MT

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 23, 2008 10:49 am

En Ushuaia, comimos excelentemente bien en La Estancia (está en la calle principal, la más comercial). El asador es un tio con bigote la mar de simpático con el que negociamos un trozo de solomillo de ternera (de lo mejor que he comido en mi vida) a cambio de unos pesos de propina. :-)
En la Rueda (misma calle) también se come bien.
Muy recomendable también la chocolatería Laguna Negra (está también en Calafate), dónde compramos los alfajores típicos y chocolates para los amigos y familia.
Si os gusta el trekking, estáis en el paraiso. Hay un sinfin de rutas de distinta dificultad por el Parque Nacional Tierra de Fuego. Recomendable la del lago Fagnano. Puedes verlas en http://www.interpatagonia.com/ushuaia/paseos.html

En Calafate comer y todo es más caro. Estuvimos alojados en el Hotel Posada Los Álamos, de lo mejorcito del lugar, aunque hay otros buenos hoteles. El hotel tiene un restaurante donde además de comer variado, hay espectáculos varios días a la semana. No dejéis de hacer el trekking en el Perito Moreno (nosotros hicimos el de 2 horas, hay el de 5 horas para expertos). Podeis contratar ésta y otras excursiones en una pequeña casita que hay en la calle principal. http://www.interpatagonia.com/paseos/trekkingperitomoreno/index.html

En la web http://www.interpatagonia.com tienes mucha más info de hoteles, restaurantes y excursiones de Calafate, Ushuaia y otras zonas de Patagonia.

En Buenos Aires me sorprendió positivamente la cena+show de tango. Nosotros elegimos el Café de los Angelitos, aunque hay un montón similares. Comimos decentemente, y el espectáculo magnífico. Todo por 100 € la pareja, traslados al hotel incluidos, creo recordar.

Luego escribo más sobre nuestra experiencia.

Salut!

PD: Perquè he escrit en castellà? :-/ :-/ :-/
Indibil

EntradaAutor: MT » dc. gen. 23, 2008 3:34 pm

Por que me has leido a mí y ya has seguido con el hilo.. neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Mientras no nos pongamos a escribir catañol como a veces pasa neu:-D neu:-D
Cierto es la Laguna Negra tiene unos chocolates para morirse de buenos...y en Calafate también compré alfajores en las ovejitas.
Escriu cosetes de la teva visita Indibil porfis >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
MT

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 23, 2008 4:02 pm

Indibili, MT moltes gracies per la informació, ho tinc tot tot apuntadet >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo m'he mirat aquests hotels:

Buenos Aires: Hotel Sarmiento
Iguazú: Hotel Carmen
Puerto Madryn: Cabañas Nueva León
Ushuaia: Cabañas Aldea Nevada
Calafate: Las sinfonias

He mirat les pagines webs i sembla que estan força be. No son de categoria superior pr semblen força dignes. Algú en te alguna referència?

Pel tema tango a mi m'han recomanat els locals La ventanita o El gran almacen
Imatge
marjo

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 23, 2008 4:23 pm

A veure...

Més sobre Buenos Aires.

Gairebé vam comprar tots els regals a Buenos Aires, sobretot a les galeries comercials Pacifico (http://www.galeriaspacifico.com.ar/), situades al C/ Florida. Vam utilitzar el Tax Free, que consisteix en demanar una espècie de certificat de compra de cada article (sempre que estiguin adherits al Tax Free) que l'últim dia es presenta a aduanes de l'aeroport, i et retornen l'import de l'IVA dels articles (http://turismo3.argentina.com/guiahome/1037189514.html).
A més, tenen encant comercial els C/ Florida, Lavalle i Corrientes, i colindants. També ens van comentar alguna zona de Palermo, però no hi havia temps per tot... Per cert, el cuero està molt bé de preu i és de bona qualitat. Si us agrada, aprofiteu. I el que nosaltres vam regalar bastant va ser prendes de la marca Muluc (polars, gorros, jaquetes polars, etc).

Sobre els diners. A Argentina la moneda oficial és el peso argentino (avui 1€ = 4,6 pesos). Això vol dir que el nivell de vida respecte el nostre és molt més asequible, i que com que l'Euro és encara més fort que el dòlar americà, l'euro és la moneda més forta per ells. Sempre que hagueu de cambiar diners, feu-ho a les Casas de Cambio oficials. Us oferiran canvi de moneda pel carrer, però no us en fieu. De tota manera, en moltes botigues de les Galerias Pacifico, en botigues dels carrers que us he dit, i fins i tot en algun restaurant, vam poder pagar amb Euros sense problema. Això si, si heu de pagar en Euros, pregunteu a quan us fan el canvi i procureu guanyar-hi: regatejeu!

Sobre coses a visitar, lo típic: la Boca, Recoleta, Caminito, Plaza de Mayo, Obelisco...

Au, ja aniré contant coses!
Indibil

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 23, 2008 6:45 pm

Gracies Indibili, he mirat la pagina de les galeries i son enormes. No sabia lo de que et tornaven l'Iva, això està molt be. T'ho donen a l'aeroport quan marxes? Com funciona?
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants