TODO ARGENTINA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: moneg33 » dv. gen. 04, 2008 1:35 pm

Per cert :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
i que us portin els reis moltes coses...jejeje
Imatge
moneg33
:: núvia experimentada

Entrades: 446
Membre des de: dv. nov. 18, 2005 7:43 pm
Ubicació: Caldes de montbui

EntradaAutor: moneg33 » dv. gen. 04, 2008 1:36 pm

Haver-ha quan poso alguna foto del viatge, ya en val amb el temps que fa que e vingut!! Es que tenim 3000 fotos!! i clar fa una mica de mandra selecionar-les, perque volem fer un llibre.
Imatge
moneg33

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 07, 2008 7:38 am

Això monoleg, FOTOS, FOTOS

Va, fes una petita selecció per les foreres que estem impacients per trepitjar terra Argentina *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: silviabcn » dl. gen. 07, 2008 3:59 pm

Hola wapes! fa temps que us llegeixo però fins ara no ens haviem deicdit de ple quina seria la nostra lluna de mel. Farem una barreja entre Argentina i Brasil: anirem a Buenos Aires, Iguazú i Rio de janeiro.
Avui m'han donat diversos pressupostos i com que no conec cap hotel a veure si em podeu ajudar, ja que sé que havia anomenat alguns però com que ja no hi ha l'eina de buscar no sé a quina pàgina hi són:
De buenos aires m'han dit: sofitel buenos aires o melia buenos aires.
i D'iguazú: Sheraton internacional, panoramic iguazu o tropical das cataratas.
A veure si algú em pot dir a quin ha estat!
Moltes gràcies
silviabcn

Entrades: 443
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 8:04 pm

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 07, 2008 5:54 pm

Hola Silvia, pel que he vist per internet els hotels que t'han ofert sembla que estan molt be. Son 5 estrelles i el sheraton si no vaig equivocada es el que hi ha al peu de les catarates d'iguazú (si ho es mira d'aconseguir habitació amb vista a les catarates)

Nosaltres anem molt de tiradillos. Ens organitzem nos el viatge i estem mirant que ens surti el maxim economic possible (sempre amb un minim d'exigencia) o sigui que de 5 estrelles ni parlar-ne. :o-o: :o-o:
Imatge
marjo

EntradaAutor: MT » dl. gen. 07, 2008 6:52 pm

Hola Silvia..bienvenida..je,je.
Lo bueno del Sheraton en Iguazú es que está adentro del parque nacional y puedes ir por tu cuenta a ver las cataratas y a hacer actividades cuando el parque está más tranquilo (con menos gente).
Yo estuve en el Panoramic de Iguazú y me encantó, es un hotel impresionante aunque todavía (al menos cuando yo fuí) estaba en construcción el gimnasio y el spa, pero a la piscina puedes ir sin problema. Pero con la gente con la que hablé que había estado en el Sheraton también estaba muy contenta...así que ahora toca decidir..je,je. :-///: :-///:
Marjo que aunque parezca que queda mucho ya estamos en tu año. :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
MT
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 07, 2008 7:26 pm

Si, ya tengo señalado en el calendario del trabajo las fechas de mis vacaciones en Argentina :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: silviabcn » dl. gen. 07, 2008 8:25 pm

Moltes gràcies!
la veritat és que el sheraton té molt bona pinta! marjo, els pressupostos que m'han donat els he tret del corte inglés, también vaig mirar amb viatges marsans i em surt molt més car! t'ho dic xq agafis una idea de les agències!
silviabcn

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 07, 2008 8:57 pm

Nosaltres també vam mirar un parell d'agències i ho vam mirar pel nostre compte i ens estalviavem entre 3000€ i 4000€ o sigui que al final ho farem per lliure. Ja he contactat amb varis hotels d'allí i he demanat pressupost a Aerolineas Argentinas, quan tinguem els vols confirmats confirmarem hotels i ja ho tindrem tot mig lligat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: moneg33 » dt. gen. 08, 2008 11:01 am

Jo vaig estar en el sheraton, a mi la veritat en va agradar molt, tothom molt atent, i bueno les vistes impresionants. Per la tarda a bora las 6 o 7, vem surtir fora i vem veure un tucán, als jardins del sheraton. Prenent un coctel a la terrassa i veure les cataratas, aixó no te preu!!! L'entrada al parc es gratuïta.
Aixó si un consell, a les excursions esteu llestos 10 o 15 minuts abans, perque el guia va venir un quart d'hora abans, nosaltres estabem esmorzant, vem pujar correns a l'habitació a agafar les coses, i quan baixem a recepció, que per cert era en punt l'hora en la que haviem quedat, ens va deixar tirats el guia!!! si, si, tirats!! ens vem quedar de pastanaga!! Al quart d'hora en va venir a buscar un cotxe i ens vem reenganxar amb una altre guia. Pero vigileu en Iguazú, ens els altres puestos no ens va passar res d'aixó al contrari esperavem a la gent.
Imatge
moneg33

EntradaAutor: moneg33 » dt. gen. 08, 2008 11:02 am

Per cert, els guies més macos els de trelew, sens dubte, son super simpatics, fan coxondeu tot el rato!!! amb els altres puestos normal.
Imatge
moneg33

EntradaAutor: silviabcn » dt. gen. 08, 2008 3:13 pm

ai!! moltes gràcies nenes! ja m'hi veig com la moneg33 prenent un coctel a la terrassa...però encara em queden uns mesos...voto xl sheraton, ara a veure que diu la meva parella!
la veritat és que el viatge tampoc em surt gaire car xq no agafo tants avions que si viatges per tota Argentina.
us seguiré llegint!
silviabcn

EntradaAutor: MT » dt. gen. 08, 2008 6:49 pm

Estic d´acord amb la monegg amb els guies d´Iguazú aneu molt amb compte, no se si t´has llegit la parrafada que vaig escriure quan vaig tornar del viatge però allà explico el que ens va passar a nosaltres.
Per nosaltres els mes macos varen ser els de Buenos Aires i Calafate..Ja veuràs que ve Silvia. >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///:
neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
MT

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 09, 2008 7:28 am

Jo si que ho vaig llegir MT i tela lo que s'arriben aprofitar del turisme :--(

Nosaltres a Iguazú haviem pensat en agafar les excursions de la gran aventura i poc més pq el recorregut de les catarates ens el fariem per lliure. Diuen que estan molt ben marcades les dos rutes i que no hi ha problema. Al costat brasiler tenia al cap lo de l'excursio amb helicopter pr no aconsegueixo trobar informació per internet sobre això. Se que existeix pr no se ni preus ni que tal es. Algú en sap alguna coseta?
Imatge
marjo

EntradaAutor: moneg33 » dc. gen. 09, 2008 7:54 am

Jo vaig fer l'elicopter!! Es una pasada, surten unes fotos increibles!!! Si pots posat davant que veus unes vistes impresionants(el meu home es va posar) i la excursió de la gran aventura també la vaig fer. Vas amb lanxa i per tot terreny.
Yo vaig anar amb visites guiades per els dos cantons, pensa que pel costat brasiler el guia te que anar
Imatge
moneg33

EntradaAutor: moneg33 » dc. gen. 09, 2008 7:55 am

segueixo- es que estic a la feina...jejeje.

Pues aixo te que anar amb els pasaports de tots i presentarlos en la aduana, va tardar pues uns 20 minuts o aixi. Yo prefereixo anar amb visita guiada perque to expliquen tot bé!!
Imatge
moneg33

EntradaAutor: moneg33 » dc. gen. 09, 2008 7:57 am

Pel tema del helicopter no puc ajudarte gaire! Nosaltres ho teniem contractat tot desde aqui! Intentare buscar el nº perque ens vem quedar el video que et fan, haver-ha si surt el nº de telefon
Imatge
moneg33

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 8:38 am

Jo penso com la monnegg a el costat brasiler haurieu d´anar amb visita guiada, però moltes vegades el mateix hotel té taxistes que fan de guia y et fan la excursió del costat brasiler i et porten on tu vulguis i a l´estació d´autobusos també ho pots contractar per que allà estan les agencies de viatge, el que si tú vas al Sheraton l´estació t´agafa lluny. Per això si el costat brasiler el podeu contractar des de aquí doncs millor, no?
Jo l´excursió de l´helicopter no la vaig fer per que el meu xicot te vertigen i ja tenia prou amb l´avió el pobre. :o-o:
Al costat Argentí jo hem saltaría la visita guiada (jo la vaig fer guiada però com si estiguessim sols :-( :-( ), ho pots fer pel teu compte i la gran Aventura (genial de veritat) la pots contractar allà mateix, al costat argentí et costa uns 100 pesos al canvi quan jo la vaig fer 22.22€.
Imatge
MT

EntradaAutor: moneg33 » dc. gen. 09, 2008 9:02 am

MT, tens raó. El costat argenti la veritat que vas per les pasareles sols. Pero el brasiler es més complicada la cosa, a més que hi ha un bon tros de cami, fins arribar a les cataratas del costat brasiler.

Aixó si vigileu que surten sobre les 6 de la tarda com unes orugas amb pels ni les toqueu!!! Yo sense volguer posant la mà,a la barana amb la mala sort que hi habia una!!! La vaig tocar i es con si et cremes, et pica molt!! i després de això vaig caminant i va caure una d'un arbre i se'n va posar en el braç, sembla caxondeu!! pero de veritat que malament que ho vaig passar. Vaig tenir que anar al hotel que en posesin pumada perque una picor que no es podía soportar.
O sigui neu amb compte!!!!
Imatge
moneg33

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 9:07 am

És veritat a una noia cordobesa que vaig coneixer a Ushuaia també li va passar i la van haber de medicar, per que ella no va veure l´oruga i no sabia si realment havia estat una oruga o un llangardaix d´aquests grans (al final va ser una oruga per que ella es trobaba genial dies després de la cremada i si hagués sigut un llangardaix s´hagués trobat fatal). Monneg i et va quedar marca a la mà?? :-///: :-///:
Jo el que anava era embadurnada de Relec per que si aquí ja hem piquen els mosquits imaginat allà. neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
MT

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants