CENTRES DE TAULA

Per les més manetes.

CENTRES DE TAULA

EntradaAutor: Àfrica » ds. des. 18, 2010 3:21 pm

Hola noies,
alguna de vosaltres ha pensat en fer ella mateixa els centres de taula? Jo estic mirant idees, i n'hi ha de molt senzilles i econòmiques, però no m'acabo de decidir!
Us agrairé moltissim a aquelles que us vau atrevir que expliqueu com eren i a les que us atrevireu, quines idees teniu!!
Es que ara amb la crisi, ens hem d'ajustar al màxim el cinturó!!jejeje
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

Re: CENTRES DE TAULA

EntradaAutor: Lisbeth » ds. des. 18, 2010 7:39 pm

A mi m'agradaria fer-ho jo i tinc una idea bastant senzilla. Es tracta d'un centre amb una espelma grossa envoltada de fulles i fruites seques com ara: nous, avellanes, pinyes, aglans... Tinc una llista feta... O bé un plat de vidre o bé un gerro en forma de cub. Em portarà molta feina perquè espero anar jo mateixa a recollir tot però em sembla que m'agradarà veure les taules parades amb això que jo mateixa he preparat, com si fos a casa meva.

De tota manera però, demanaré pressupostos també. No vull posar-me a fer res fins que no estigui segura de tres coses:

1. que m'estalvio molts diners
2. que quedarà bé
3. que m'ajudarà una meva amiga que és molt trempada per aquestes coses

Ara bé, depèn del que parli amb el restaurant, que no hi anirem fins al gener per posar fil a l'agulla,
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Àfrica » dg. des. 19, 2010 1:02 pm

Ostres Lisbeth, pot quedar molt xulu, molt de tardor!!
A més, segur que et surt molt més económic que encarregar-ho. Del tema de les espelmes, l'altre dia investigant vaig trobar aquesta web: www.decoragloba.com que venen espelmes a l'engrós, i crec que fent un encarrec important (d'unes 40 o 50 espelmes) et pot sortir bastant bé de preu!
Bé ara marxo, seguim parlant!!
Àfrica

EntradaAutor: Àfrica » dg. des. 19, 2010 6:07 pm

Lisbeth,
estava buscant una foto d'un centre que vaig veure que era molt senzill però alhora molt original (així amb un pot de vidre, pedres grises i una espelma grossa) i coses de la vida que quan ho busques, no ho trobes, però he trobat aquest centre i he pensat que potser t'aniria bé com a inspiració (tot i que es molt senzillet):

http://decoracion2.com/como-hacer-centros-otonales-con-pinas-castanas-y-velas/26360/manualidad-centro-de-mesa-con-vela

El que et comento de l'espelma i les pedres era similar al de la 7a foto d'aquesta web:
http://www.decoestilo.com/articulo/decoracion-de-bodas-y-eventos/

Realment hi ha moltes idees. Nosaltres ens vam decidir a fer-ho nosaltres mateixos quan vam anar a una floristeria i l'únic centre que ens agradava (que era el més senzill, amb una fulla grossa, un parell d'espelmes i petals de rosa) valia 29 € i era el més barat! Això vol dir que per 10 taules t'en vas a 300 euros! I fent càlculs per sobre necessites 20 espelmes, 10 fulles, i uns quants pètals de rosa: això com a molt et costa 100 euros, i dic COM A MOLT!!

Per això, qualsevol idea serà benvinguda!Espero ansiosa més comentaris i idees!
Àfrica

EntradaAutor: Lisbeth » dg. des. 19, 2010 10:27 pm

Mira aquí també hi ha propostes i sobretot, indicacions de com fer-los.

Centros de mesa para bodas

A veure si algú més s'anima i ens dóna pistes...

Per cert, molt interessant la web de les espelmes!! ::bna//

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: tatania_88 » dl. des. 20, 2010 3:05 pm

Holaaa!!

Nosaltres vam fer els centres de taula senzillets, i molt economics...

Imatge

No se si es veu bé, pero vam comprar uns gerros de vidre templat blanc, amb un parell d'espelmes a dins... la florista va posar un parell de fulles a sota i petals al voltant: 6 € els gerros + 12 € del treball de la florista... I a sobre els gerros els tenim de record!! els hem repartit entre els pares i amics.
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88
:: núvia de bronze

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: werty » dl. des. 20, 2010 7:59 pm

El mes senzill es una espelma grossa i petals al voltant!! economic, senzill i elegant!
Imatge
werty
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 3:33 pm

EntradaAutor: werty » dl. des. 20, 2010 8:00 pm

Ah! Tambe una altre manera podria ser amb un gerro d'aquests quadrats alt amb unes gerberes per exemple, o un d'auesta baixets amples amb aigua unes roses i espelmes d'aqueste que floten!!
Imatge
werty

EntradaAutor: Lisbeth » dl. des. 20, 2010 8:16 pm

Ostres tatania, molt bon idea!

De fet avui ho comentava amb el meu xicot, que havíem d'anar amb compte amb les espelmes perquè en desfer-se es pot liar una bona pajarraca però clar, amb espelmes buides farà de gerro!

em sembla molt xulo...

feia bon efecte no? o potser poca llum?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Sita_yo » dj. des. 23, 2010 2:47 pm

hola! doncs nosaltres ens els fem nosaltres mateixos....hem comprat uns "recipients" de vidre...estil "ensaladeres" no se si sabeu a que em refereixo...i llavors posarem aigua de colors, hem comprat unes pedres i despres les veles florants al damunt.... sota del recipient de vidre posarem unes fulles i despres petals naturals al voltant....a osaltres ens agrada mlt! economic no es pero mes que en una botiga segur, a més que ho fem perque ens feima il·lusió fer-ho nosaltres...nose!!! tot es pensar i donar el toc especial, a mi es que mencanten les espelmes i les roses per tant petals i espelmes no hi podien faltar!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Àfrica » dv. des. 24, 2010 5:01 pm

Que xulu tatiana_88! Queda molt bé tot posat!!!i ben senzill que és! SEgurament nosaltres ens acabarem decantant per una variant similar, li haurem de demanar a algu que ho monti (nosaltres estarem ben enfeinats aquell dia!) i no m'agradaria carregar-lo de treball.

Les espelmes flotants són també molt bona opció, relament és senzill i li dona un toc original! Per internet hi ha milers d'idees: amb flors sota l'aigua, amb fruites...la teva idea, Sita_yo té molt bona pinta, ja heu fet alguna proba??? a veure si més endavant pots penjar alguna foto!

Per cert, Bon Nadal a totes! BBBnadal:-)
Àfrica

EntradaAutor: Sita_yo » dj. des. 30, 2010 10:35 pm

Àfrica ha escrit:Que xulu tatiana_88! Queda molt bé tot posat!!!i ben senzill que és! SEgurament nosaltres ens acabarem decantant per una variant similar, li haurem de demanar a algu que ho monti (nosaltres estarem ben enfeinats aquell dia!) i no m'agradaria carregar-lo de treball.

Les espelmes flotants són també molt bona opció, relament és senzill i li dona un toc original! Per internet hi ha milers d'idees: amb flors sota l'aigua, amb fruites...la teva idea, Sita_yo té molt bona pinta, ja heu fet alguna proba??? a veure si més endavant pots penjar alguna foto!

Per cert, Bon Nadal a totes! BBBnadal:-)

guapi! hem fet proves a casa! un dia dakests hem danar al restaurant a escollir la manteleria i de pas aniré a fer la prova allà, ja tenviare fotoss!! la veritat es que es senzill pero magrada perque té un toca personal, que era algo que també voliem!! muuak i feliç any!! -:.-:.__0.0_
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: euterpe » dv. des. 31, 2010 11:18 am

Hola, Àfrica! (i companyia!!!)

El nostre casament és en una masia, i volem que tot sigui molt romàntic i bohemi, en un ambient rústic i senzill com som nosaltres. Així que no ens valen les coses molt sofisticades!

Vam parlar amb la florista d'utilitzar unes galledetes metàl·liques amb una flor d'hortènsia lila com a centre de taula. El color lila serà el color dominant en el nostre casament!

La idea la vam agafar d'aquesta foto:

ChairFlowers.jpg

Però hem vist que tot és caríssim i estem per comprar violetes africanes o una altra planta amb la flor lila i posar-hi un cistellet o una test ben xulo. Perquè ja ens va bé i perquè ho trobem igual de bonic. A més, ens en podrem encarregar nosaltres, que també ens fa il·lusió.

La violeta aficana és aquesta planta:

violeta-africana.jpg

I jo havia pensat en alguna cosa semblant a aquesta:

Dibujo b.JPG

Què us sembla?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: euterpe » dv. des. 31, 2010 11:33 am

Us penjo diverses fotos que tinc guardades a l'ordinador de centres de taula que són senzills de fer (i alguns d'ells, molt econòmics, que també va bé!).

Ja ho vaig posar en un altre post de centres de taula, però per a aquelles que no ho heu vist... Hi ha una cadena de botigues que es diu Crack que té molts gerros i peixeres a molt bon preu. Alguns d'ells a 0'68€!!! La seva pàgina web és http://www.crackhogar.com

weddingcentrepiecesstones.jpg

casamientosg.jpg

karens-04-Centro pecera.jpg

arreglo_floral-1-10062.jpg

centerpiece_flowers_261_10_m.jpg

fanalet - flors.jpg

lantern_centerpiece.JPG

lantern-centerpiece-5.jpg

large_image.jpg

large_image b.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
euterpe

EntradaAutor: werty » dl. gen. 03, 2011 3:03 pm

HAy algunas realmente preciosas!! el del jarron cuadrado con agua las flores al fondo y la vela flotante me encanta!
Imatge
werty

EntradaAutor: werty » dl. gen. 03, 2011 4:17 pm

:: 2011 ::
Imatge
werty

EntradaAutor: Àfrica » ds. gen. 08, 2011 11:32 am

ostres euterpe, alucino amb la teva creativitat!!!!
A la tria, el lila quedarà precios!
Jo ara estic liada amb les invitacions i no he avançat gaire amb els centres de taula... però m'ha fet gracia perquè jo també havia pensat en galledes metaliques, trobo que queden molt bé, molt de granja! se que a l'IKEA n'hi han de petites i baratetes!
mira aquests per 0.75:
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/90155672

No se si son gaire petits, però són una bona opció: original, fresca i romàntica!!M'encantaaaa!
Àfrica

EntradaAutor: euterpe » ds. gen. 08, 2011 12:08 pm

Gràcies, Àfrica!
Jo trobo que sí que queden bé, les galledes.
Així que si és el que t'agrada, endavant!!!
Visca la creativitat! jajajaja.
Imatge
euterpe

EntradaAutor: Àfrica » dl. gen. 10, 2011 8:56 pm

Si que m'agraden, si, però la nostra celebració és de nit i es clar...no puc desmereixer les espelmes...!!!ja veurem, potser trobo una combinació entre totes dues coses!El que si que havia pensat es de posar algun cubell d'aquests metàl·lics gran a algun racó (potser al costat de l'entrada al paller on es fa el sopar) amb fruita, nose, 1 kilet de taronges o algo per l'estil!
ja veurem, ja veurem...de moment anem rumiant i compartint idees, que això sempre ajuda!;-)
Àfrica

EntradaAutor: miriamS » dc. gen. 12, 2011 3:31 pm

euterpe, m'encanta el primer centre de taula, amb els gerros alts, les pedretes al gons, la flor i l'espelma flotant. El trobo realment preciós! Em sembla que ja m'has donat la idea dels meus centres de taula :)
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

Següent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant