ajuda si us plau

Per les més manetes.

ajuda si us plau

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 8:27 am

hola, necesito ajuda per com acabar el detall per les meves amigues, he comprat una piruleta gengant en forma de cor am piruletas dintre i una flor gran de peluche, ara em falta com ajuntar-ho i com fero si algu em pot donar algun consell, a i también els hi he escrit en una postal.

gràcies
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

Re: ajuda si us plau

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 10:00 am

hola guapa,

Doncs pel que expliques, potser et quedaria bé envolicar-ho tot amb paper de celofan, i a dalt lligar-ho amb rafia per exemple, que queda molt bé. Hi ha tot tipus de paper de celofan, hi ha algun k es trasparent i per tant es veu el que conté, altres que son mes mate o amb dibuixos i per tant noes veu lo que hi ha a l'interior....

Crec que es el que millor et pot anar, sobretot per si es la piruleta gegant, que m'imagino quina és!!

la postal la pots posar dins o bé, penjarla fora amb una pinceta petita...també queda molt bé!

no se si t'he ajudat o si m'he explicat bé!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 10:45 am

Moltes gràcies de tot cor m'has donat idea ara a veure si a labacus trobo el material, MERCI MERCI!! pot fer ilusio no a les amigues? no te xk se algu mooolt car si no crec k limportant es el detall pero amb els sentiments!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: carlina » dc. ago. 11, 2010 10:56 am

També els hi pots donar com si fós una planta, com que es un cor gegant i una flor de pelutx pot quedar original ficar-ho en un maceter com els de l'imatge o inclús o pots ficar en les galletes de metall i li treus l'ansa pq quedi més bonic.La galleta la pots trobar a la botiga casa.a10.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 11:12 am

aqui os adjunto la foto de la piruleta, ja que no es una gran que es mengi, es una de plastic gegant amb 20 piruletas dintre:

i despres el peluche de flor es igual de tamany.

MERCI
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: carlina » dc. ago. 11, 2010 2:27 pm

Que original no sabia que existia aquest producte!on ho has comprat?
carlina

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 4:10 pm

HOLA, ho he comprat a regaletes.com , m'ho han portat en 24 hores, despres les flors a diverkinder encara no les he rebut. pero mooolt xulo es un cor mool gran, es mes sentimental que no pas els diners que me gastat.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: carlina » dc. ago. 11, 2010 4:45 pm

ja m'he mirat les webs, molt guais.
carlina

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 6:25 pm

les piruletas potser fan 80 cm de llarg i el cor uns 25 de diametre mes o menys a mes no porta res de propaganda en el cor, es tot vermell em sembla diferent, original i mooolt moolt mes economic que un ram de nuvia, com son 4 amigues em surt molt mes a compte, gràcies
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Zahara » dc. ago. 11, 2010 7:24 pm

Eiii molt bona idea l'alternativa als rams!!! jo nomès farem entrega d'un ram i l'he fet de roses eva...m'ha quedat preciós i el millor de tot és que no es faran malbé
Imatge
Zahara

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. ago. 11, 2010 8:26 pm

nuriaisaac ha escrit:les piruletas potser fan 80 cm de llarg i el cor uns 25 de diametre mes o menys a mes no porta res de propaganda en el cor, es tot vermell em sembla diferent, original i mooolt moolt mes economic que un ram de nuvia, com son 4 amigues em surt molt mes a compte, gràcies

Posa fotos quan ho tinguis!! jo també estic perduda en el detall a dos amigues!!!! :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. ago. 12, 2010 10:46 pm

a vera com em queda dema vaig a correus a per les coses i una vegada ho tingui en ma veure com ho presento pero si minspiro crec k pot quedar moool xulo i molt sentimental com a mi magrada. i tant quant ho tingui penjo fotos!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: XeXe » dv. ago. 13, 2010 1:13 pm

NUVOLET ha escrit:
nuriaisaac ha escrit:les piruletas potser fan 80 cm de llarg i el cor uns 25 de diametre mes o menys a mes no porta res de propaganda en el cor, es tot vermell em sembla diferent, original i mooolt moolt mes economic que un ram de nuvia, com son 4 amigues em surt molt mes a compte, gràcies

Posa fotos quan ho tinguis!! jo també estic perduda en el detall a dos amigues!!!! :-/

Bones!

De regal per amigues si es pel tema del ram, pots fer el dels chupa pus que per aqui hi han post.

La piruleta aquesta también es molt xula ami me la van regalar per donar-me el regal de noces, plena de diners molt plegadet entre les piruletes amb forma de caramels.

Jo a la meva millor amiga li faig fer un quadre de la seva pre-boda amb Manga, va quedar una passada, però això surt un pel mes car.

también he vist com a regals originals coses de la pagina smartbox.com

Espero que t’hagi donat alguna idea.

Deu
XeXe

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: nuriaisaac » ds. ago. 14, 2010 12:54 pm

GRÀCIES, ara ho mkiro tot, e rebut las piruletas i las flors i no ho veig junt, ara potser una cosa la faig servir per decorar i les piruletas per une nenes! Merci!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: XeXe » dl. ago. 16, 2010 11:49 am

Ostras, bueno total es aprofitar-ho.

Si tinc mes idees ja et contare
XeXe