AYUDA PARA HACER ESTO

Per les més manetes.

AYUDA PARA HACER ESTO

EntradaAutor: trapi » dc. feb. 03, 2010 7:12 pm

Hola chicas!!

Que sepais que tengo la casa llena de cosas, porque todas las ideas que veo me gustan, me compro el material, hago pruebas, etc. Ahora lo tengo parado porque estudio para oposiciones de maestra pero en cuanto acabe me pongo a manufacturar como una descosida!!!

Mirar el otro día en la feria de Terrassa, estuvimos mirando el tema detallitos, mi idea es que sea algo original y almenos útil para que no acabe en un cajón o en la basura. A mi me gustan mucho los posavasos de cristal, entonces había pensado comprarlos en algún sitio baratito y adornarlo luego yo, pero............. a mi novio le encantaron unas toallas pequeñas de cara que estan presentadas en forma de pastel, más bien en forma de brazo de gitano.
Os cuelgo la foto para que veais como es, lo presentan incluso en una cajita para pasteles de plástico, entonces él me dijo que porque no miraba yo de hacerlo con mis manitas (que son normalitas, no muy laboriosas). La verdad es que pagar 2,40€ por dos toallas minis lo encuentro caro cuando las puedo comprar por menos e intentar montarlo.

Que sepais que ya he probado con las que tengo por casa pero no me acaba de gustar, supongoque es porque no son cuadradas sino rectangulares. Bueno yo lo lanzo, si alguien tiene más idea que lo diga, o calle para siempre!! jajajajaja.

Gracias a todas por molestaros en pensar!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
trapi
:: núvia experta

Entrades: 625
Membre des de: dg. maig 10, 2009 11:18 am

Re: AYUDA PARA HACER ESTO

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 4:17 pm

Ostres es xulíssim això de les tovalloles ojalà se m'hagués ocorregut pel meu casament.Ho trobo molt original!
Intento ajudar-te:
Tovalloles:
He trobat una web que es diu http://www.bazartextil.com que venen tovalloles de 30*50cm a 0.85cm iva inclos pero li has de sumar el transport.

Envàs:
http://www.dynaplast.es a l'apartat pasteleria hi ha l'envàs de tarta rectangular.S'ha de consultar si com a particular et poden vendre els envasos.
També he pensat que no cal que sigui de plàstic i estigui cobert podria ser una bandeja de cartró i llavors ho emboliqués tot amb paper de regal transparent. Ho dic pq amb les bandejes de cartró no tindràs problema per trobar-les a qualsevol lloc.
He trobat altres maneres de presentar-ho i són més fàcils d'aconseguir els envasos, adjunto la foto. Pots veure més fotos a la pàgina on les venen http://www.prairiedog.com

M'animaré a fer-n'he un quan el tingui us poso la foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 6:04 pm

Primera prova dels pastissos de tovalloles. M'encanta la idea en penso fer més amb el que m'agraden a mi els pastissos jajajaja.
Ho he fet amb materials que tenia per casa:ho he lligat amb fil de pescar, la decoració és d'una planta de plàstic que tenia per casa, queda millor amb una cirera de color roig però no en tenia,el llaç és d'organça, la base és del cartró del pastís del meu cumple, com que es doble va molt bé com a suport; només falta embolicar-ho amb paper de regal transparent i ficar-hi la targeta d'agraïment.Ja hem diras si t'agrada trapi.
carlina

EntradaAutor: trapi » dj. feb. 04, 2010 7:33 pm

T'ha quedat molt mono, però el problema és que el meu xicot li agrada la idea de fer dues tovalloles per que doni la sensació de que està facit, m'entens? Llavors ho provo amb el que tinc per casa i no em queda bé, fas un plec al voltant?

Gràcies per la teva ajuda.
Imatge
trapi

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 8:44 pm

Després et fico el pas a pas.No tenia tovalloles de diferents colors, no es veu massa bé però tens pots fer una idea.
carlina

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 9:21 pm

1.Doblegues la tovallola per la meitat.
carlina

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 9:22 pm

2.La tornés a doblegar per la meitat.
carlina

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 9:24 pm

3.Fas el mateix amb l'altra tovallola i les juntes.
carlina

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 04, 2010 9:35 pm

4.Les enrotlles les dos alhora amb molt de compte que la tovallola no se'n vagi cap a l'exterior, o sigui en tot moment les puntes han de coincidir.
He provat de lligar-ho sense el fil de pescar i hem queda bé però ho he lligat al troç de cartró pq quedi fixe.
5.Quan tinguis les tovalloles enrotllades la part de la tovallola on es veuen les puntes l' has de col·locar a la bandeja mirant cap a baix pq no es vegin.
Ja hem diràs com t'ha anat.a10.
carlina

EntradaAutor: trapi » ds. feb. 06, 2010 12:55 pm

Moltes gràcies, el que em faltava era pensar en fer el plec per la meitat a les tovalloles, d'aquesta manera si que em surtiran, moltes gràcies. Quan ho provi et penjo fotos però no et prometo que sigui ja, que estic estudiant per opos. Per cert la cartolina platejada és de paper ploma o cartolina normal????
Imatge
trapi

EntradaAutor: carlina » ds. feb. 06, 2010 4:19 pm

De rés.Ostres el de la cartolina no t'ho sé dir cartró ploma no ho és pq el pòster del padrino que li vaig regalar al meu cunyat era de cartró ploma i era totalment diferent a aquest cartró, suposo que és cartró normal. Es que ja et dic és del cartró del meu pastís de cumpleanys.D'acord quan puguis ja ficaràs fotos.a10.
carlina

Re: AYUDA PARA HACER ESTO: PASTELITOS DE TOALLA

EntradaAutor: trapi » dl. feb. 08, 2010 6:08 pm

Mirar chicas!! DEspués de una dura faena mirando y remirando las webs he encontrado una donde hay un video qué explica como hacer la tarta en forma de triangulo, incluso te ponen la plantilla para que la imprimas y la manera de hacer los pastelitos enrollados de toallas, tipo brazo gitano.

De todas maneras, gracias a las que me habeis ayudado y dado ideas.

Seguramente compremos en algun almacen, toallas marrones y verdes pistacho, luego un lazo crudo y la tarjeta hecha por nosotros, así que los 2,40€ que me pedian creemos que se convertiran en 1€ aprox por unidad, que os parece??

http://www.alleventsadviser.com/parties ... es-374.php
Imatge
trapi

EntradaAutor: carlina » dl. feb. 08, 2010 7:01 pm

Bé jo vaig fer el que vaig poder, però estan millor els del video evidentment. De rés per ajudar-te. Gràcies a tu també per posar la web així hem sortiran millor els pastissets. Jo el que faria és posar agulles més petites a les tovalloles en comptes de ficar les agulles que posa la persona del video. Quan tingui els nous pastissets fets els penjo.Trapi penja tu també els teus quan els tinguis fets.a10.
carlina

EntradaAutor: estrelllita » dj. abr. 22, 2010 5:47 pm

Gracies ... portu moltisim dies mirant detallets y dels qu emes m'agraden son akets de tobvallola.. pero esclar heran carisims.. y de akesta manera... es pot estalviar moltisim...
vaig a estudiar la ideia.. y si faig alguna ya la penjare...
gracies noies..
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: estrelllita » dj. abr. 22, 2010 9:03 pm

he provado de hacer la porcion d tarta y imposible.. jejej demasiado complicado para tantos detallitos.. me quedaban muchas ideas... en cambio el brazito es sper facil.. y queda super bien.. asi que ... creo que vamos a decidirnos por el rollito...
voy a ir mirando precios de toallitas y eso y ya os dire como me sale..
un besazo chicas y gracias por abrirme los ojos.. porque una cosa tan sencilla y no se me habia ocurrido..
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: trapi » dl. maig 03, 2010 11:26 am

Hola chicas!!

Lo prometido es deuda, después de muchos dar vueltas y vueltas. Hemos encontrado las toallas del color que las queríamos ( a combinación con la mantelería de la mesas) y ya hemos empezado a hacer rollitos.

Deciros que todavia estan sin acabar, les faltan unas bandejas de color plateado de pasteleria, un lazo bonito plateado tambien y como no encontramos nada tipo cereza o fresa, haremos las tarjetas con nuestros nombre y la fecha en color rojo para darle el toque.

Espero que os gusten. Sobre dónde he comprado las cosas, deciros que mi novio es comercial (de otra cosa, eh!) pero por via de un cliente y tal nos han salidos las 160 toallas que necesitamos por 120€, sé que es muy buen precio pero si os moveis las encontrareis. En los almacenes de los bazares chinos de badalona venden paquetes gigantes de toallas, el problema, para nosotros, era que venian surtidas de colores.
Imatge
trapi

EntradaAutor: carlina » dl. maig 03, 2010 2:16 pm

T'han quedat xulíssimes trapi, jo al final ho deixo estar, estic molt enfeinada últimament, ja provaré de fer-ho més endavant.Adéu!
carlina

EntradaAutor: trapi » dc. maig 12, 2010 6:43 pm

Jo pel preu que les has trobat ja muntades me les quedaria, i si hi ha una d'elles que no t'agrada les deixes per aquelles persones que li donaràs detallet per compromís. Bé almenys a mi em passa, per les veines de la meva mare o companyes de feina o algo així, pensa que jo vaig trobar el rotllos ja muntats per gairabé 3€ cadascun, i no vaig trobar més barats.

Pel que fa a treure jo les tovalloles, ja os dic que si pogués ho faria però clar ho tinc molt complicat. El que si que vaig veure va ser en el Corte Inglés durant la setmana blanca o algo així on tenen tots els tèxtils a meitat de preu. I també estaven bé de preu.

Espero servir-te d'ajuda.
Imatge
trapi

EntradaAutor: arianamarin531 » ds. maig 22, 2010 5:38 am

Mirad, chicas, creo que lo mejor, es ir a las tiendas donde venden tela para toalla, que así podeis por menos euros comprar más cantidad de metros, y os quedan más brazos gitanos! Qué os parece la idea? Sólo teneis que hacer un pequeño dobladillo en cada una, y también tendreis mayor eleccion en el color de las toallas. Podreis combinar muchos más colores!
arianamarin531

Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 21, 2010 8:52 am

EntradaAutor: laracroft » dc. maig 26, 2010 7:31 pm

bella, son la canya!! no estiguis trista perque a la gent li encantaran segur!! encara no està gens vist!!! de debó, a mi es un detall que m'agrada moltíssim!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

Següent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants