QUE FAREU COM A DETALL

Per les més manetes.

QUE FAREU COM A DETALL

EntradaAutor: sanbedur » ds. oct. 03, 2009 6:20 pm

Bones!
teniu alguna idea de com fareu els detallets, per més que li dono voltes encara no he trobat el detall, m'agradaria fer-ho jo, però no sé que fer...
Alguna idea?

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

Re: QUE FAREU COM A DETALL

EntradaAutor: Corena » dg. oct. 04, 2009 11:00 am

sanbedur ha escrit:Bones!
teniu alguna idea de com fareu els detallets, per més que li dono voltes encara no he trobat el detall, m'agradaria fer-ho jo, però no sé que fer...
Alguna idea?

:-///: :-///:

Hola!!! Jo mirant pel foro al final ens hem decidit pels gots de xupito. Farem nosaltres els dibuixos a mà...o més ben dit, ho intentarem. Encara no ens hem posat pq jo estic amb el detall per als nens. Els hi faig un clauer amb goma Eva. Com només tenim 10 nens...no crec que trigui gaire.

Però hi ha moltes idees per aquí!! Espero que trobis la que et faci més gràcia!!

Salutacions!!
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 22, 2010 2:02 pm

jo estic igual, no sé que regalar, perque no vull arruinar-me pel camí...
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: sarapia » dl. març 22, 2010 2:57 pm

hola,

nosaltres, després de passejar pel foro estem entre dues coses:

- comprar els gots de xupito amb una espelma a dins (això ja ve fet)
- pastilles de sabó

estem mirant què ens anirà més bé perquè la veritat, no veig el meu xicot fent sabó.... jejeje..... però l'estic intentant convèncer!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: sanbedur » dt. març 23, 2010 11:15 pm

Nosaltres al final ja ho hem decidit, ja ho tinc tot mig fet falta acabar de montar-ho, regalarem un test petit de color amb un cactus o planta grassa ( encara he d'anar a triar quines plantes magraden ), i una espelma que és un cor del mateix color que el test amb la targeta.
Els testos els he pintat jo i les espelmes también les he fetes jo.

Es una currada però quedarà molt xulo.

Na nit
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: Ishtarx » dc. març 24, 2010 11:25 am

mmmm m'agrada la idea! per quant us surt? pots posar alguna foto?
Ishtarx

EntradaAutor: sanbedur » dv. març 26, 2010 11:14 am

Bon dia,

Tot ens ha sortit per uns 120€, aprox. i he fet 96 detalls.

però pensa que tot mo he fet jo, ara que ja ho tinc tot fet, falta el montatge que és lo de menys, no sembla res, però m'hi he passat moltes hores de feina, crec que si hagués de tornara a fer algún detall el compraria encara que ens costes més diners.

Si puc i m'entenc amb la camara de fotos ja et penjaré alguna foto.
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: Ishtarx » dv. març 26, 2010 11:35 am

ei doncs surt molt be de preu la veritat! i a on has comprat els cactus pq jo els que veig només el cactus ja em surt mínim per 2 €
Ishtarx

EntradaAutor: sanbedur » dj. abr. 01, 2010 11:17 am

Ishtarx ha escrit:ei doncs surt molt be de preu la veritat! i a on has comprat els cactus pq jo els que veig només el cactus ja em surt mínim per 2 €

ELs cactús els tinc demanats fins a l'última setmana no anire a buscar-los, a mi hem surten a 50ct cadascun, els he comprat a un decogarden,( no sé si es diu així, tenen tot tipus de plantes, arbres, terra, testos, eines ... ) vaig anar a mirar diferents llocs, s'ha de mirar molt els preus canvien molt d'un lloc a un altre, en vaig trobar de molts preus pero els més cars crec recordar eren 1.5euros,

Per el preu que tu em dius han de ser cactús grossets, els que jo he agafat són petits, el test de terrissa fa de diametre uns 7-8 cm, i el del cactus fara més o menys, 6cm aprox.

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: mariaysergio » dj. abr. 01, 2010 11:23 pm

Hola. Us explico el que hem decidit fer nosaltres.
Per les dones hem comprat uns portaespelmes y unes espelmes a conjunt de l'IKEA. Les he comprat de diferents colors. Les he de montar. Això m'ha costat 0,49 l'espelma i un portaespelma.
I pels homes he agafat unes ampolletes de vi amb les etiqueta adhesiva personalitzada, aquestes em surten per 0, 98cèntims.
Em falten els nens que no se que fer perque son 23 de diferents edats.
Ja queda menys per el gran dia !!!
mariaysergio

Entrades: 188
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:10 pm

EntradaAutor: selvaggia » ds. set. 17, 2011 11:16 pm

Creieu que es obligatori fer regal?
Jo havia pensat no fer-ne i enviar una nota d'agraiment junt a una foto del fotograf, que us sembla?
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. set. 19, 2011 10:29 pm

selvaggia ha escrit:Creieu que es obligatori fer regal?
Jo havia pensat no fer-ne i enviar una nota d'agraiment junt a una foto del fotograf, que us sembla?

obligatori no ho es pas, pero si que es veritat que sempre per lo general la gent fem algun petit detallet perque tinguin el record dakell dia. la idea de la foto del fotograf ultimament també se de gent que ho ha fet i ha tingut exit, ja que avegades és mes profitós que no pas alguns detallets xorres que donen als casaments, dakells que nosaps on col·locar rdespres per kasa...aixo ho hem defer segons els vostres gustos!!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: selvaggia » dl. set. 19, 2011 10:49 pm

Sita_yo ha escrit:
selvaggia ha escrit:Creieu que es obligatori fer regal?

obligatori no ho es pas, pero si que es veritat que sempre per lo general la gent fem algun petit detallet perque tinguin el record dakell dia. la idea de la foto del fotograf ultimament també se de gent que ho ha fet i ha tingut exit, ja que avegades és mes profitós que no pas alguns detallets xorres que donen als casaments, dakells que nosaps on col·locar rdespres per kasa...aixo ho hem defer segons els vostres gustos!!

:). A mi m'agradaria fer ho de la foto, enviant-la després, pero no sé si la gent es pensara que no hi ha detall, ni res...
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dt. set. 20, 2011 8:55 am

Pots quedar amb els fotografs de que tu regales la foto el mateix dia de la boda i te les porten impreses, jo he anat a casaments que ho han fet.
Ishtarx

EntradaAutor: Pometa2011 » dj. set. 22, 2011 9:02 pm

Chicas...yo estoy igual que algunas de vosotras, qué no se que regalar...pero con tantas ideas que hay por aquí, seguro que pronto lo sabré jejeje!
Pometa2011

Entrades: 100
Membre des de: dj. set. 22, 2011 8:56 pm

EntradaAutor: p_a_tri » dt. set. 27, 2011 12:21 pm

La idea dels cactus es molt xula!!
Jo en algun lloc vaig veure uns mini cactus però que eren espelmetes... eren molt monus, però no recordo d'on eren... si ho trobu us enganxo en link :-)
Imatge
p_a_tri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 12, 2011 1:15 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. set. 27, 2011 3:36 pm

a mi fa uns anys ens van regalar cactus en un casament i la veritat és que encara estan vius (deu fer del casament uns 10 anys) Els vem plantar en un test de terrisa en forma de tronc (hi havia el de la meva mare, el meu i el d'una tieta que no li va agradar gens el detall) i encara estan fent bonic i creixent a la finestra de la cuina de casa els meus pares (maleïdes punxes quan has de netejar vidres... aixó si)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: pupipu » dv. oct. 14, 2011 3:57 pm

La idea de regalar plantetes és molt xula!!! Jo vaig regalar un potet de mel, fet a casa, però he vist a internet això de les plantetes i queda súper bé! Una opció més barata és regalar llavors, vaig publicar una entrada al meu blog sobre els detallets i una altra de com fer projecte DIY amb planteta, us deixo els links, espero que us ajudi!

http://untocdelila.blogspot.com/2011/10 ... s-eco.html
http://untocdelila.blogspot.com/2011/10 ... s-diy.html
pupipu

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. oct. 16, 2011 12:26 pm

Yo para los hombres botellas de vino personalizadas de 37,5. Pero para las mujeres tengo un cacao mental... nada me acaba de convencer... había pensado ya en las pashminas por quitármelo de encima,pero es que no me convence...jooo! ahora me miraré los enlaces que habeis puesto a ver si me encuentro algo que me guste mas!! gracias
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: mironeta » dg. oct. 16, 2011 7:28 pm

Jenny30 ha escrit:Yo para los hombres botellas de vino personalizadas de 37,5. Pero para las mujeres tengo un cacao mental... nada me acaba de convencer... había pensado ya en las pashminas por quitármelo de encima,pero es que no me convence...jooo! ahora me miraré los enlaces que habeis puesto a ver si me encuentro algo que me guste mas!! gracias

Hola guapa!!
Para las mujeres mirate algo practico y que puedan dar uso..yo les hare abanicos(pero los dare antes de entrar en la iglesia) y luego en el restaurante cuelgabolsos plegable. ya que encuentro que es algo que pueden llevar siempre encima y utilizarlo.
Con los chicos estamos liados o entre un abridor de vino o un juego de tres en raya que son basitos de chupitos..no se.
Si te sirve de ayuda mirate las paginas de internet...y hay un monton de cosas originales y utiles!!!

Besos
Imatge
mironeta

Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

Següent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant