Idees per portar els anells i altres.

Per les més manetes.

Re: Idees per portar els anells i altres.

EntradaAutor: feeling » dj. des. 17, 2009 12:19 am

Daina10 ha escrit:
feeling ha escrit:Hola,
La idea es que mi sobrino lleve las alianzas en nuestra boda. El tema es que tendrá poco más de año y medio y estoy pensando como o donde podría llevarlas sin que se le puedan caer. Al ser tan pequeñito tal como coge las cosas las puede soltar, así que no se me ocurre nada original... ¿alguna idea?
Salu2

Hola feeling,

En una forera (no recuerdo quien, si un caso la buscaré) hizo dos mini ramos de flores dentro de una especie de cucuruchos de ramas super bonitos donde había atadas las alianzas (una en cada ramillete) y la llevaban entre 2 niños... en tu caso podrías hacer sólo uno con las dos alianzas atadas... y para los niños es más facil de coger...

Te buscaré la foto...!!

Gracias! A ver que tal!!
Y si no he pensado en hacer algo que pueda colgarle y que quede chulo... seguiré pensando...
Salu2
feeling
:: núvia rookie

Entrades: 175
Membre des de: dl. set. 15, 2008 8:14 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: carlina » dt. des. 22, 2009 1:50 pm

Mireu he trobat una web que hi ha un anellers molt xulos regalodetalles.es .
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: becqueriana » dg. gen. 17, 2010 12:30 am

que macos
becqueriana

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dt. feb. 16, 2010 4:18 pm

a mi m'agradaria una cosa així, el trobo moníssim
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: carlina » dt. feb. 16, 2010 9:32 pm

que xulo és maquíssim aquest aneller!Ara que estic ficada amb les flors de feltre m'ha vingut al cap que aquest aneller es podria fer amb feltre, quedaría molt rollo hippie però bueno seria diferent.a10.
carlina

EntradaAutor: jo mateixa » dc. feb. 17, 2010 12:53 pm

nosaltres voldriem que ens ho portessin dos nenets que ara mateix tenen 3mesos, així que tindran 1 any i mig pel dia de la boda, però com ho han de portar uns nenets tant petitets?? com ho puc fer? per que tant petits....un cistellet?
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: carlina » dc. feb. 17, 2010 1:06 pm

Si la cistelleta és molt petita sí que la podràn portar i sinó tens altres alternatives com per exemple aquests anellers, per internet en trovaràs més tipus caixetes en forma de violí, piano,etc que li pots ficar un llacet i que se'l posi tipus pulsera pq no li caigui pel terra.No sé així de sobte se m'acudeix això.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

EntradaAutor: buniketa » dc. feb. 17, 2010 1:46 pm

jo mateixa ha escrit:nosaltres voldriem que ens ho portessin dos nenets que ara mateix tenen 3mesos, així que tindran 1 any i mig pel dia de la boda, però com ho han de portar uns nenets tant petitets?? com ho puc fer? per que tant petits....un cistellet?

Per això mateix jo vaig triar el cistell. De totes maneres, jo t'aconsello que els acompanyi algú més grandet, per fer-los caminar sense córrer i amb compte.

STRCEST.jpg
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Fancy » dc. feb. 17, 2010 3:31 pm

Que guapo el cesto
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: jo mateixa » dc. feb. 17, 2010 5:41 pm

buniketa ha escrit:
jo mateixa ha escrit:nosaltres voldriem que ens ho portessin dos nenets que ara mateix tenen 3mesos, així que tindran 1 any i mig pel dia de la boda, però com ho han de portar uns nenets tant petitets?? com ho puc fer? per que tant petits....un cistellet?

Per això mateix jo vaig triar el cistell. De totes maneres, jo t'aconsello que els acompanyi algú més grandet, per fer-los caminar sense córrer i amb compte.

STRCEST.jpg

es guapissim, l'has fet tu?
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: buniketa » dc. feb. 17, 2010 8:05 pm

jejejejejeje... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Sóc manyoseta per aquestes coses, però no tant... Aquest és comprat a Cromàtica, però sospito que és fet per la Bloomie; si més no, s'assembla molt a un que vaig veure en una de les coses que fa ella. Anellers com aquests és fàcil trobar-los (especialment pel material) a floristeries, és del material que es fan les estructures metàl·liques dels rams de núvia. El de la foto és color plata, però el meu és daurat. És el primer que vaig comprar.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dj. feb. 18, 2010 10:52 am

buniketa ha escrit:jejejejejeje... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Sóc manyoseta per aquestes coses, però no tant... Aquest és comprat a Cromàtica, però sospito que és fet per la Bloomie; si més no, s'assembla molt a un que vaig veure en una de les coses que fa ella. Anellers com aquests és fàcil trobar-los (especialment pel material) a floristeries, és del material que es fan les estructures metàl·liques dels rams de núvia. El de la foto és color plata, però el meu és daurat. És el primer que vaig comprar.

ok, ja buscaré, no sé si em satisfà massa per lo que jo necesito però m'ho miraré igualmet.

segurament que jo faré fer alguna mena de bola de flors per a penjar-li amb un llaç a la nena que ens ho ha de portar i al nen, no sé supodo que faré el mateix amb una mini caixeta.
o miraré de buscar dos ossets de peluix i lligar les aliances i amb les arres els possaré en una bosseta de roba que se li pot cosir al osset.

No se, tot son idees que em ronden pel cap!!
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: rmoliveras » dl. feb. 22, 2010 8:00 pm

momi ha escrit:Hola!!!

Nosaltres hem comprat un aneller a una botiga de Barcelona que es diu Cromàtica, ens va costar 28€. N'hi havien més models i de preu similar. A veure si puc posar una foto.....

Momi, és brutal! Em sembla que em passaré per Cromática, és molt original! Gràcies per compartir la teva troballa amb nosaltres :-)
rmoliveras

Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 3:18 pm

EntradaAutor: Meskhenet » dg. feb. 28, 2010 6:14 pm

A mi me lleva los anillos mi sobrinito, de 6 años, mi idea era hacer mi ramo en pequeño y enlazarle los anillos, ya que es una bolita, pero como es un chico me gustaría algo más varonil.... como lo hago??
Imatge
Meskhenet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dg. feb. 28, 2010 6:43 pm

está la opcion coche teledirigido o estirado mediante cuerda, pero quizas es un poco arriesgado aunque divertido, tambien puedes buscar una cajita mona de madera o metal, eso es unisex no sé... es dificil eh!
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: buniketa » dg. feb. 28, 2010 10:30 pm

Meskhenet ha escrit:A mi me lleva los anillos mi sobrinito, de 6 años, mi idea era hacer mi ramo en pequeño y enlazarle los anillos, ya que es una bolita, pero como es un chico me gustaría algo más varonil.... como lo hago??

Yo he visto unas bolas del mismo material metálico con el que se hacen las estructuras de los bouquets de novia o de la cesta que está más arriba; en dorado, o plateado o de otro color, tal vez... de ahí salen dos lazos en los que se atan los anillos. Para un niño está bien...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. març 01, 2010 8:49 am

En el meu cas també m'ho portarà un nen de 5 anyets els anells, i una neneta l'acompanyarà, llavors he pensat que el nen amb algo tipo bola, que la vaig vere i em va agradar molt i la nena li posarem cistellet amb petals o algo així, ah!! i els dos aconjuntadets jejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: sarapia » dt. març 09, 2010 5:36 pm

Quines idees més bones tot i que en el meu cas he vist aquest post massa tard.
Tinc una amiga que va a patchwork (ara no se si s'escriu així) i em va dir que ella em faria el coixí per a portar els anells, i no li vaig dir que no, té molta traça en aquest tema i penso que pot quedar bé. Quan tingui fotos ja us les enviaré (però em temo que va per llarg perquè aquesta noia serà mare el proper Juny, jejje) però espero que es recordi de mi, ji ji
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: azue » dv. maig 07, 2010 9:22 pm

hola!! ya tengo el anillero, y lo he hecho yo, cojiendo la idea de las rosas de goma eva y he hecho una un poco mas grande y con sus lazos para poner los anillos. los detalles de la iglesia y del coche son tambien rosas amarillas y naranjas, por eso he hecho el anillero igual.
Imatge
azue
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: carlina » ds. maig 08, 2010 12:42 am

Molt bonic!!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants