Invitaciones caseras?

Per les més manetes.

Re: Invitaciones caseras?

EntradaAutor: agnesi82 » dg. feb. 21, 2010 6:40 pm

Mira, estas son las nuestras. Y todo el fondo es una imagen. Nuestra impresora a nivel de usuario no da para tanto... :-/
Van montadas una encima de la otra, y la primera capa que está impresa con una textura es de papel vegetal.

invi2.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Petita83 » dg. feb. 21, 2010 6:46 pm

agnesi82 ha escrit:Mira, estas son las nuestras. Y todo el fondo es una imagen. Nuestra impresora a nivel de usuario no da para tanto... :-/
Van montadas una encima de la otra, y la primera capa que está impresa con una textura es de papel vegetal.

invi2.JPG

Ostres!!!

::love:: Està moooooooooooolt xula! ::love:: I això que vagi muntada queden súper bé! Jo vaig fer tot d'invents però no van acabar de convèncer ni al meu xicot ni als respectius pares...que com a sobre tenen un fotimé de compromisos...doncs ens van demanar que no fèssim coses "diferents" (la sort que tenim és que paguen part del convit, però això también té el seu preu...volen dir la seva)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: agnesi82 » dg. feb. 21, 2010 7:18 pm

Petita83 ha escrit:
agnesi82 ha escrit:Mira, estas son las nuestras. Y todo el fondo es una imagen. Nuestra impresora a nivel de usuario no da para tanto... :-/

invi2.JPG

Ostres!!!

::love:: Està moooooooooooolt xula! ::love:: I això que vagi muntada queden súper bé! Jo vaig fer tot d'invents però no van acabar de convèncer ni al meu xicot ni als respectius pares...que com a sobre tenen un fotimé de compromisos...doncs ens van demanar que no fèssim coses "diferents" (la sort que tenim és que paguen part del convit, però això también té el seu preu...volen dir la seva)

Moltes gràcies!!! Em feia cosa de que fossin massa senzilles però com més les veig, més m'agraden!
A mi em passa com a tu, tinc moooolts compromisos, i això que ens la paguem nosaltres! Però em sap greu pels meus pares, així que em acceptat a convidar a gent que en principio no volíem.
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

EntradaAutor: Petita83 » dg. feb. 21, 2010 11:59 pm

agnesi82 ha escrit:
Petita83 ha escrit:

invi2.JPG

Ostres!!!

Moltes gràcies!!! Em feia cosa de que fossin massa senzilles però com més les veig, més m'agraden!
A mi em passa com a tu, tinc moooolts compromisos, i això que ens la paguem nosaltres! Però em sap greu pels meus pares, així que em acceptat a convidar a gent que en principio no volíem.

Que la teva és senzilla?!?!?!?!?! :star:: Ostres doncs quan vegis la meva diràs "ja està?" :star:: Son siiiiiiiiiiiiiiiiimples a més no poder.

Ja et dic, la teva m'agrada molt, és molt fineta i personal, vaja, que segur que no hi ha dues parelles amb la mateixa, això sí que és personalitzar.

:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: agnesi82 » dl. feb. 22, 2010 10:06 am

Merci!! Entre pitos i flautes m'he passat 15 dies arreglant la foto... que si més clara, que si més pujada de color, que si el tipus de lletra... però encara em queda 1 any per canviar-la 50 cops més! *.O.-O*
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

EntradaAutor: Fancy » dl. feb. 22, 2010 3:45 pm

Muy guapa la invitación!!!!
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: agnesi82 » dl. feb. 22, 2010 4:26 pm

Ahor aya tengo ganas de verla impresa bien y montada, pero hasta que no me den hora en el Ayuntamiento, nada de nada... bufffffff.... :-(
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

EntradaAutor: Fancy » dt. feb. 23, 2010 3:35 pm

Tranquila agnesi82, cuando no nos demos cuenta, ya nos quedara menos para el gran día.
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: Petita83 » dt. feb. 23, 2010 10:35 pm

Fancy ha escrit:Tranquila agnesi82, cuando no nos demos cuenta, ya nos quedara menos para el gran día.

¡¡¡¡El tiempo os volará!!!!
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dt. feb. 23, 2010 11:15 pm

Aunque no tiene mayor complicación, aquí va mi invitación para la boda, seria y muuuuuuuuuuuuuy sencilla

22-02-10_234231.jpg

22-02-10_234302.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83

Re:

EntradaAutor: picatostes » dg. feb. 28, 2010 12:03 am

Jess_1981 ha escrit:
Oscmar ha escrit:Hola chicas,

Os paso las plantillas de las que hicimos nosotros, montadas son como un dado, dentro pusimos una bolsita con arroz y compramos unas cajitas para envolverlas.

Que original!!!!

Me encanta!!! que original!
picatostes
:: núvia rookie

Entrades: 132
Membre des de: dj. feb. 25, 2010 11:15 pm

Re:

EntradaAutor: picatostes » dg. feb. 28, 2010 12:06 am

unadel80 ha escrit:ImatgeImatge

Pues esta es una de las que yo he hecho, a la otra no le he echado ninguna foto aún. Yo la encuentro original, nada vista, pero aún no tengo decidido cuál poner...

Que buena idea!!
picatostes

Re:

EntradaAutor: picatostes » dg. feb. 28, 2010 12:09 am

bichobuceador ha escrit:Son muy bonitas, el color es precioso!
Este es mi modelo, no son las mías (no son nuestros nombres).
Al principio solo se ven los novios, entonces tiras de las florecillas de la derecha y la novia arrastra al novio...jeje y salen los datos de la boda

Esta la hicieron mis cuñados, es muy chula
picatostes

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 4:32 pm

Os enseño la mía... por fin las tengo terminadas, bueno, del todo no... me faltan los targetones, imprimir, ensobrar y ¡listo!

fotos invis 2.doc
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ishtarx » dl. maig 03, 2010 5:06 pm

són una monada!
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 16, 2010 3:08 pm

buniketa què wapes t'han quedat les invitaciooooooooooooooooons!!!

La veritat és que es veuen molt laborioses, et deu haver dut molt temps fer-les!!!

De totes maneres, el resultat un 10 :-)ok:

Segur que qui les rebi pensarà el mateix

:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: buniketa » dg. maig 16, 2010 11:15 pm

Moltes gràcies, guapes!

Espero que a la gent també els agradin... la veritat és que tampoc són gaire difícils de fer, una mica entretingudetes per allò de dibuixar-tallar-plegar i enganxar; després, els cristallets... bé, a estonetes i paciència... La il·lusió mou muntanyes! N'estic molt molt contenta!
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Àfrica » ds. des. 18, 2010 5:21 pm

Ei noies, felicitats a totes!
Veient aquest post cada cop estic més convençuda de que fent-les nosaltres ens poden quedar unes invitacions ben xules!!Quan tingui una idea més definida ho comentaré perquè em doneu opinions!!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: Àfrica » dg. març 13, 2011 12:23 pm

Hola noies,
JA TENIM INVITACIÓ! Gràcies a vosaltres, finalment ens vam atrevir a fer-les nosaltres mateixos i la veritat es que estem molt contents amb el resultat. Us adjunto un word amb la invitació, com la veieu? els de la foto, som nosaltres a una platja de menorca... no és genial?? i ben fàcil de fer, com que no controlo gaire els programes d'edició d'imatge, ho hem fet amb power point, i escolta, la impressió ha quedat molt bé. L'hem imprès en un paper rugós de color groguenc i li dona un toc molt rústic! Us agrada? jeje, espero impacient els vostres comentaris...!
Per altra banda, ara cal buscar sobres. Havia pensat en que fossin marró xocolata com a primera opció, i sinó vermell granatós o burdeos, com a segona. La meva sorpresa va ser que mirant per internet a www.sobresdecolores.com, un sobre A5 marró xocolata costa 0.90 euros!!!!!!!! (cada invitacio ens ha sortit per 0,60) em nego a que el sobre sigui més car que la invitació! No ho trobeu desorvitat??
Les que us heu fet vosaltres mateixes les invitacions, on heu comprat els sobres? Sabeu d'algun lloc baratet?

Que acabeu de passar un bon finde!! :-()-)
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dg. març 13, 2011 2:02 pm

yo los compre en www.sobres.es, un sobre medida C5 en marron chocolate sale por 0.40€, menos depende de los que compres.

http://www.sobres.es/product/470/162x22 ... late-sobre

ya nos contaras, la verdad es que la invitación ha quedado muy bonita y romántica!
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

AnteriorSegüent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant