Autor: Olga** » dg. juny 28, 2009 8:30 am
Autor: irenusky » dg. juny 28, 2009 12:07 pm
Autor: Olga** » dg. juny 28, 2009 5:48 pm
irenusky ha escrit:ei està molt xula!!! només una cosa no és la definitiva veritat??? es que té un parell de faltes![]()
![]()
Autor: irenusky » dl. juny 29, 2009 8:29 am
Olga** ha escrit:irenusky ha escrit:ei està molt xula!!! només una cosa no és la definitiva veritat??? es que té un parell de faltes![]()
![]()
Té un munt de faltes!!! Vam agafar un text per internet i ens vam baixar un tipus de lletra que no té accents, només voliem fer una mostra "complerta" per veure com quedava. A més a més a la impresora li falta tinta i ha quedat la lletra molt fluixeta.
Autor: Olga** » dl. juny 29, 2009 7:33 pm
irenusky ha escrit:Olga** ha escrit:irenusky ha escrit:ei està molt xula!!! només una cosa no és la definitiva veritat??? es que té un parell de faltes![]()
![]()
Té un munt de faltes!!! Vam agafar un text per internet i ens vam baixar un tipus de lletra que no té accents, només voliem fer una mostra "complerta" per veure com quedava. A més a més a la impresora li falta tinta i ha quedat la lletra molt fluixeta.
![]()
![]()
jejejejeje ho sento eh!
Autor: MiNi » dt. juny 30, 2009 7:40 pm
Autor: irenusky » dt. juny 30, 2009 8:45 pm
Autor: xuxuneta » dc. jul. 29, 2009 10:14 am
Autor: irenusky » dc. jul. 29, 2009 10:19 am
xuxuneta ha escrit:irenusky!!!
m'encanten!! que xules que han quedat!!! com les has fet? t'han sortit molt cares?
i amb el detallet de la perla dins del "gargot"..genial.
Autor: xuxuneta » dj. jul. 30, 2009 10:14 am
Autor: irenusky » dj. jul. 30, 2009 10:15 am
xuxuneta ha escrit:I EL PAPER SATINAT QUE VAU ESCOLLIR JA HI ANAVA EL DISSENY, O EL VAU DIBUIXAR VOSALTRES?
Autor: xuxuneta » dg. ago. 02, 2009 11:44 am
montseijordi ha escrit:ei guapes, les dues son molt xules eh? genials!!!
Autor: irenusky » dg. ago. 02, 2009 1:09 pm
xuxuneta ha escrit:montseijordi ha escrit:ei guapes, les dues son molt xules eh? genials!!!
oi tant, la invitació que està en la caixeta també és guapa és una de les que he vist últimament, i la segona m'ha cridat l'atenció pq em recorda els dissenys "poperos" del paper de paret je je je.
en tot cas... les que estic veient és que la gent té molta mà dreta en fer-les... nosaltres encara no sabem si comprar-les o no... però quan veig les vostres..... m'hi posaria ja! ja ja.
Autor: irenusky » dg. ago. 02, 2009 4:31 pm
xuxuneta ha escrit:jajaja punyatera!! que t'agrada el rollo popero?!!.
Autor: irenusky » dt. ago. 04, 2009 9:35 am
xuxuneta ha escrit:intueixes força bé je je je![]()
Autor: xuxuneta » dt. ago. 04, 2009 9:56 am
Autor: sushy » dt. ago. 04, 2009 10:59 am