Llibre de firmes original

Per les més manetes.

Re: Llibre de firmes original

EntradaAutor: Olguiky » dl. maig 07, 2012 10:06 pm

De mal gust no... Però segur que per ells serà dur! En moments així és quan més trobes a faltar els que ja no hi són... Jo no la posaria, però mai se sap com reaccionarà la gent!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. maig 07, 2012 10:45 pm

joni_laura ha escrit:
Jenny30 ha escrit:
joni_laura ha escrit:Nosaltres volem fer un llibre de firmes diferent:
Volem posar una foto amb cada un dels convidats amb nosaltres i al costat deixar un espai per si volen escriure o simplement deixar la seva firma :)

També he vist un llibre de firmes amb post-it i també queda molt bonic

Hola wapa!!
yo ya tengo el cuadro listo pintado y con los nombres y fecha. ¿Como lo llevas tu? las redonditas las has encontrado? porque yo encuentro "gumets" pero no me convencen... gracias!!

Hola guapa!!
No el farem el d post-it. :-)

Fem un amb fotos d tots xo encara ens falta la meitat dels invitats!! Espero que amb l'excusa d repartir les invitacions puguem fer les fotos!!

Noies tinc un problema amb això de les fotos :-( Vam fer les fotos amb part de la familia del Joni i en una d les fotos surt el tiet (que va morir fa unes setmanes) amb la seva dona. Creieu que hauriem de posar la foto dels 2 o de la tieta sola?
Des del meu punt de vista seria com una dedicatoria per als fills i la dona dl tiet.
Pot ser que als fills els hi sàpiga greu o de mal gust posar la foto?

Gracies!!

Es un tema delicat, wapa!! entenc el que vols dir... però també pot passar que li sàpida greu que no el possis i el tinguis present... no ho sé jo el que faria, la veritat!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Ely85 » dt. maig 08, 2012 4:55 pm

Nosotros también habíamos pensado en lo del árbol de los deseos pero mi pareja no lo ve claro, el libro de firmas tampoco... espero convencerlo, jejejeje !!!! Por cierto sabeís donde mirarlos y k precios tienen?? :-/
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 08, 2012 5:59 pm

Jo ja l'he començat a fer... vaig comprar fulls grossos i estic decorant una part amb fotografies nostres, però deixo una part perquè la gent hi pugui escriure. El que no estic segura és d'equadernar-lo abans del casament. Potser deixo totes les pàgines a sobre la taula i que la gent firmi a la que vulgui. Després, acabat el casament, ho puc fer enquadernar.

En Marc diu que ell veu més bé que ja estigui enquadernat pel casament. Com ho veieu vosaltres?
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Ely85 » dt. maig 08, 2012 6:12 pm

Olguiky ha escrit:Jo ja l'he començat a fer... vaig comprar fulls grossos i estic decorant una part amb fotografies nostres, però deixo una part perquè la gent hi pugui escriure. El que no estic segura és d'equadernar-lo abans del casament. Potser deixo totes les pàgines a sobre la taula i que la gent firmi a la que vulgui. Després, acabat el casament, ho puc fer enquadernar.

En Marc diu que ell veu més bé que ja estigui enquadernat pel casament. Com ho veieu vosaltres?

Supongo k lo k le pasa es k le da cosa k se traspapele alguna.... !!!
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

Anterior

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant