Autor: Olguiky » dl. maig 07, 2012 10:06 pm
Autor: Jenny30 » dl. maig 07, 2012 10:45 pm
joni_laura ha escrit:Jenny30 ha escrit:joni_laura ha escrit:Nosaltres volem fer un llibre de firmes diferent:
Volem posar una foto amb cada un dels convidats amb nosaltres i al costat deixar un espai per si volen escriure o simplement deixar la seva firma :)
També he vist un llibre de firmes amb post-it i també queda molt bonic
Hola wapa!!
yo ya tengo el cuadro listo pintado y con los nombres y fecha. ¿Como lo llevas tu? las redonditas las has encontrado? porque yo encuentro "gumets" pero no me convencen... gracias!!
Hola guapa!!
No el farem el d post-it.![]()
Fem un amb fotos d tots xo encara ens falta la meitat dels invitats!! Espero que amb l'excusa d repartir les invitacions puguem fer les fotos!!
Noies tinc un problema amb això de les fotosVam fer les fotos amb part de la familia del Joni i en una d les fotos surt el tiet (que va morir fa unes setmanes) amb la seva dona. Creieu que hauriem de posar la foto dels 2 o de la tieta sola?
Des del meu punt de vista seria com una dedicatoria per als fills i la dona dl tiet.
Pot ser que als fills els hi sàpiga greu o de mal gust posar la foto?
Gracies!!
Autor: Ely85 » dt. maig 08, 2012 4:55 pm
Autor: Olguiky » dt. maig 08, 2012 5:59 pm
Autor: Ely85 » dt. maig 08, 2012 6:12 pm
Olguiky ha escrit:Jo ja l'he començat a fer... vaig comprar fulls grossos i estic decorant una part amb fotografies nostres, però deixo una part perquè la gent hi pugui escriure. El que no estic segura és d'equadernar-lo abans del casament. Potser deixo totes les pàgines a sobre la taula i que la gent firmi a la que vulgui. Després, acabat el casament, ho puc fer enquadernar.
En Marc diu que ell veu més bé que ja estigui enquadernat pel casament. Com ho veieu vosaltres?