Autor: laracroft » dj. gen. 21, 2010 10:33 pm
Autor: crisbert » dv. gen. 22, 2010 5:20 pm
laracroft ha escrit:me encantan.... Tengo que ponerme....
Autor: crisbert » dl. feb. 01, 2010 9:28 pm
Autor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 12:04 pm
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 12:05 pm
agnesi82 ha escrit:Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:fieltro-267x400.jpgimagesflor.jpg
Autor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 1:08 pm
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 1:13 pm
agnesi82 ha escrit:Ostres! que bé!! M'estava tornant boja buscant com fer els cercles perfectes! Pq si els tallo amb les tisores depèn com no queden rodons, rodons! Us pensareu que estic sonada, però es que sóc molt perfeccionista...
Autor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 1:38 pm
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 1:45 pm
agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!!
Lo de les taladradores si que ho he vist, pero surten a uns 100€!!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 1:46 pm
agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!!
Ja aniré a la casa del feltre. Fa dies que vull anar-hi però mai trobo el moment per escapar-me una tarda a Barcelona. A sobre, m'han dit que hi ha mil colors!!!
Autor: carlina » dc. feb. 03, 2010 2:34 pm
Autor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 4:56 pm
crisbert ha escrit:agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!!
x cert, on et cases i quan?!?
Autor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 5:04 pm
carlina ha escrit:Hola.
M'interessa això de les taladradores que dieu on ho puc trobar per internet?
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 5:06 pm
agnesi82 ha escrit:crisbert ha escrit:agnesi82 ha escrit:Al menos no estic sola!!! jejejeje!! Jo ja me n'he fet alguna de prova i queden molt xules!!
x cert, on et cases i quan?!?
Doncs em caso el dia 8 de juliol de 2011 a Sant Lluís de Ristol, a Viladecavalls, nosaltres som de Terrassa.
Per això et dic que em tracta de sonada cap amunt, pq vull començar a fer les agulles per no anar després amb el coet al cul! jajajaja!!!![]()
Tu per quan? Ja has començat a fer alguna coseta o realment vaig massa depressa?
Autor: agnesi82 » dc. feb. 03, 2010 5:56 pm
Autor: carlina » dc. feb. 03, 2010 6:13 pm
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 10:26 pm
agnesi82 ha escrit:Quina casualitat! I q tal per Terrassa?? Espero que bé!
A tu ja et queda poquet...! quina ilu!Et faré cas i deixaré que digui el que vulgui... i començaré a fer les flors quan vagi a la casa del feltre!!! jejejejeje :- )
Autor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 8:59 pm
agnesi82 ha escrit:Quina casualitat! I q tal per Terrassa?? Espero que bé!
A tu ja et queda poquet...! quina ilu!Et faré cas i deixaré que digui el que vulgui... i començaré a fer les flors quan vagi a la casa del feltre!!! jejejejeje :- )
Autor: sareta_1 » dg. feb. 07, 2010 9:23 pm
agnesi82 ha escrit:Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:fieltro-267x400.jpgimagesflor.jpg