QUE FAREU COM A DETALL

Per les més manetes.

Re: QUE FAREU COM A DETALL

EntradaAutor: Jenny30 » dg. oct. 16, 2011 7:42 pm

mironeta ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Yo para los hombres botellas de vino personalizadas de 37,5. Pero para las mujeres tengo un cacao mental... nada me acaba de convencer... había pensado ya en las pashminas por quitármelo de encima,pero es que no me convence...jooo! ahora me miraré los enlaces que habeis puesto a ver si me encuentro algo que me guste mas!! gracias

Hola guapa!!
Para las mujeres mirate algo practico y que puedan dar uso..yo les hare abanicos(pero los dare antes de entrar en la iglesia) y luego en el restaurante cuelgabolsos plegable. ya que encuentro que es algo que pueden llevar siempre encima y utilizarlo.
Con los chicos estamos liados o entre un abridor de vino o un juego de tres en raya que son basitos de chupitos..no se.
Si te sirve de ayuda mirate las paginas de internet...y hay un monton de cosas originales y utiles!!!

Besos

Hola wapiii!! si,pero es que los cuelgabolsos si te digo la verdad yo no los quiero poner, xq en dos bodas (la última hace un año) ,me lo dieron de detalle y aparte que no quiero ser repetitiva,si te digo la verdad,no los he utilizado nunca!! no me convence!! pero iré mirando a ver que decido...los tarritos de miel personalizados m habian hexo gracia!! muxas gracias!! muakkk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: nina83 » dc. oct. 26, 2011 8:37 pm

DiL ha escrit:Jo estic pensant en regalar a les parelles, enlloc de fer-ho per persona. I el que volíem fer és una ampolla de cava (que comprades directament a cooperatives surt a 3€) i posar-hi una etiqueta nostra.

Què us sembla?

A l'ultim casament que vaig anar em van donar una ampolla d'oli de cooperativa i ho vaig trobar molt original i sobretot molt útil i pràctic! *.-o-o.*

Jo pels homes tinc la intenció de fer cava! on pot surtir economic¿? quan dius cooperatives a que et refereixes i on?
merci,
núria
Imatge
nina83
:: núvia rookie

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: nina83 » dj. oct. 27, 2011 2:19 pm

DiL ha escrit:
nina83 ha escrit:
DiL ha escrit:Jo estic pensant en regalar a les parelles, enlloc de fer-ho per persona. I el que volíem fer és una ampolla de cava (que comprades directament a cooperatives surt a 3€) i posar-hi una etiqueta nostra.

Què us sembla?

A l'ultim casament que vaig anar em van donar una ampolla d'oli de cooperativa i ho vaig trobar molt original i sobretot molt útil i pràctic! *.-o-o.*

Jo pels homes tinc la intenció de fer cava! on pot surtir economic¿? quan dius cooperatives a que et refereixes i on?
merci,
núria

Nuria els meus sogres el compren directament a Sant Sadurní, i surt bo!!! l'únic que vé sense etiqueta així que perfecte, llavors li poses la que vols.
Si t'interessa els hi demanaré el telèfon perquè no sé exactament on queda. Surt per 30€ la caixa de 12 ampolles, és a dir una mica menys de 3 euros per cap.

Jo potser dono això com a únic regal.

Ok doncs si ja m'ho passaras! nosaltres ho tenim al cap pero volem ampolles petites! de moment em mirat les de cava al super la veritat! i no sort malament tampoc!
ho nem parlant! merci!
Imatge
nina83

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 12, 2011 9:52 am

Hola!

M'agradaria demanar-vos l'opinió sobre el regal que volia fer a les noies i senyores. Resulta que sóc una aficionada a fer arrecades, penjolls i tota mena de bijuteria (no és de molta qualitat, però queda bastant resultón) i m'agradaria fer alguna cosa jo mateixa (crec que arrecades). Però com que això és molt personal, no sé si agradarà. I és una feinada de bojos.

A vosaltres us faria gràcia rebre un detall així?

Us penjo alguna foto del que he fet perquè ho veieu.

DSC03501.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: marsal75 » ds. nov. 12, 2011 1:58 pm

són realment molt maques i a mi com a convidada, sabent que les ha feta la nuvia, m'agradaria molt rebre un detallet com aquest.
Però sent sincera, i després de saber la feina que comporta preparar un casament i tot el que comporta també psicologicament, potser et portaries alguna decepció amb el comportament d'alguna convidada davant el teu detall (que sempre sol haver-hi una persona "rancia" en un casament). No sé com és la teva familia ni la teva gent.. però ho podries fer per a la gent més propera i en general fer algun detallet més sencill. És només una opinió.
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: toni-silvia » dg. nov. 13, 2011 12:05 pm

Nosaltres per les dones ho tenim clar, una coneguda ens farà uns collarets, encara he de veure diversos models...
Pero pels homes no tenim ni idea... Lo de les ampolles de vi esta molt vist... les de cava potser no tant...
Suggeriments?
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: marsal75 » dg. nov. 13, 2011 3:44 pm

toni-silvia ha escrit:Nosaltres per les dones ho tenim clar, una coneguda ens farà uns collarets, encara he de veure diversos models...
Pero pels homes no tenim ni idea... Lo de les ampolles de vi esta molt vist... les de cava potser no tant...
Suggeriments?

:hmm:: :hmm:: :hmm:: seguint amb coses artesanals, perque no un clauer?? és una cosa útil i a la vegada us recordaran cada cop que el facin servir
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: toni-silvia » dg. nov. 13, 2011 5:44 pm

marsal75 ha escrit:
toni-silvia ha escrit:Nosaltres per les dones ho tenim clar, una coneguda ens farà uns collarets, encara he de veure diversos models...
Suggeriments?

:hmm:: :hmm:: :hmm:: seguint amb coses artesanals, perque no un clauer?? és una cosa útil i a la vegada us recordaran cada cop que el facin servir

pues no es mala idea, li comentaré a la noia que ens farà els collarets a veure que em diu...
Gràcies!
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. nov. 14, 2011 9:38 am

Es super buena idea!!!! que mejor que algo que aunque sea personal,unos pendientes nos los ponemos todas seguro y encima hechos por la novia... pues la verdad que a mi si que me gustaría!!!
Jenny30

EntradaAutor: escanilla2000 » dt. nov. 15, 2011 10:48 pm

Nosotros para los hombres no tenemos ni idea pero para las mujeres ya hace días que lo tengo claro, quiero hacer mermelada casera. Si encuentro potes pequeños había pensado en hacer de 2 gustos y unirlos con un lazo.

En un primer momento había pensado en hacer bombones pero me da miedo que se derritan....
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Llunàtica » dc. nov. 16, 2011 10:04 pm

Es complicado decidir el de los hombres. Lo típico es regalar un llavero o boli...
O quizás también puros de chocolate que por cierto...sabeis donde los puedo conseguir?
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. nov. 17, 2011 12:56 pm

Una altra opció pels homes és un tap d'aquests xulos per les ampolles de vi. A nosaltres ens en van regalar una vegada un i encara el fem servir!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Llunàtica » dt. nov. 29, 2011 10:18 pm

Olguiky ha escrit:Una altra opció pels homes és un tap d'aquests xulos per les ampolles de vi. A nosaltres ens en van regalar una vegada un i encara el fem servir!

Molt bona idea també Olguiki! me l'apunto! :-)ok:
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: Montse89 » dv. des. 09, 2011 12:47 am

Yo lo de los pendientes lo veo algo muy personal, esos de las fotos son xulisimos, pero yo no me los pondria, porque tengo alergia y solo me puedo poner de oro. Piensa que hay muchas personas que les pasa eso!! Y a mi me daria pereza que me regalen algo asi para no poderlo usar, ademas con el trabajo que te va a dar!! Como dicen por aqui arriba, yo se lo haria solo a la gente mas cercana. Aunque tambien me parece que queda un poco feo regalar unas cosas a alguien y a los demas no!! Pero eso como tu veas :star::
Imatge
Montse89

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dj. feb. 23, 2012 4:57 pm

nosaltres volem fer lo del decim de loteria...pero no sabem com funciona...
algu o a fet com a detall,???be un dècim no, una participació.
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08
:: núvia experimentada

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: Patriii » dv. feb. 24, 2012 12:04 pm

Hola kitty!! fa uns anys vaig treballar a una administració de loteria i alla mateix ho feiam, dius kina cantitat vols en total, i t'ho fan amb participacions que vulguis de 0.50 1 ... passat per qualsevol i pregunta!
Imatge
Patriii

Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

EntradaAutor: joni_laura » dl. feb. 27, 2012 3:05 pm

DiL a mi també m'interessaria lo de les botelles, xk encara no tenim clar què farem!!
Si em poguessis detallar una mica com s'hauria de fer t'ho agrairia moltissim >.-<:

Gracies!!!!
Imatge
joni_laura

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: maribcn » ds. maig 26, 2012 6:58 pm

Jo sempre he trobat això dels detallets llençar els diners (gairebé sempre acaben oblidats a un calaix o a les escombreries) i per això ni tan sols ho volia fer. Però he tingut una bona idea (crec) *.-o-o.*

La meva germana col·labora amb una ONG de Sabadell http://www.moskitia.org/#/inici , i he pensat en fer un detall d'artesania que fan a Hondures i que ajuden al desenvolupament de la zona. Tenen punts de llibre, pots per llapis,...etc. Així hem quedo tranquila, perque acabi on acabi el detallet, els diners hauran estat ben gastats!

Que us sembla?
maribcn

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. maig 26, 2012 7:42 pm

maribcn ha escrit:Jo sempre he trobat això dels detallets llençar els diners (gairebé sempre acaben oblidats a un calaix o a les escombreries) i per això ni tan sols ho volia fer. Però he tingut una bona idea (crec) *.-o-o.*

La meva germana col·labora amb una ONG de Sabadell http://www.moskitia.org/#/inici , i he pensat en fer un detall d'artesania que fan a Hondures i que ajuden al desenvolupament de la zona. Tenen punts de llibre, pots per llapis,...etc. Així hem quedo tranquila, perque acabi on acabi el detallet, els diners hauran estat ben gastats!

Que us sembla?

Trobo que és molt bona idea! A mi també em preocupa això que els detallets acabin en un calaix (en el millor dels casos) o llençats...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » ds. maig 26, 2012 11:30 pm

maribcn ha escrit:Jo sempre he trobat això dels detallets llençar els diners (gairebé sempre acaben oblidats a un calaix o a les escombreries) i per això ni tan sols ho volia fer. Però he tingut una bona idea (crec) *.-o-o.*

Que us sembla?

Molt bona idea,wapi! un detall molt solidari!!!! m'agrada molt i als teus convidats segur que també!!
Jenny30

Anterior

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant