Idees per portar els anells i altres.

Per les més manetes.

Re: Idees per portar els anells i altres.

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 2:35 pm

irenebarcelona ha escrit:Hola! dons l´he comprat en aquesta pagina http://www.novodistribuciones.com/ he de dir que he mirat mol i aquet coixi tan els nuvis que he comprat em sortia molt mes barat en aquesta pagina que en altres!!

Pues hay un montón de cosas y estan muy bien de precio.... gracais irenebarcelona...
Imatge
Imatge
Daina10
:: núvia experimentada

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. oct. 20, 2009 3:29 pm

de nada guapi!! si que esta bien de precio pk en una pag de los novios de la tarta me pedian 20y pico, en otra 30ypico y en esta creo 14 con algo!!!!!!!!!!!!!111
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 6:07 pm

irenebarcelona ha escrit:de nada guapi!! si que esta bien de precio pk en una pag de los novios de la tarta me pedian 20y pico, en otra 30ypico y en esta creo 14 con algo!!!!!!!!!!!!!111

Si si... es verdad son carísimos...
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: promisa1 » ds. oct. 24, 2009 1:57 pm

me encanta la cesta, de donde es?
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Silvia_2008 » dt. des. 01, 2009 1:16 pm

promisa1 es de Cromática, lo decían por aquí antes
Imatge
Silvia_2008
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: marsal75 » dt. des. 01, 2009 4:52 pm

l'altre dia mirant un video d'un casament vaig veure una parella que els hi portaven els anells en una safata de vidre plena de petals de roses i allà estaven els anells. El problema que jo hi veig... doncs que el portaven dos nens petits i si arriben a ensopegar, posat a buscar els anells. La idea de la safata m'agrada, pero mirant de trobar alguna manera de dur els anells lligats. També seria bona idea un cistellet de mimbre on els anells anessin també lligats, i el cistellet decorat... són idees, perque a nosaltres els anells (si no canvia la cosa) els portaran la fillola dels meus sogres i la seva germana (una es un bitxet i l'altre molt vergonyosa)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Silvia_2008 » dt. des. 01, 2009 5:01 pm

per això jo no vull safates !!! podem montar un circ a l'església amb els vidres !!!
sóc més de cistelles... o alguna altra cosa original!!
Imatge
Silvia_2008

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 01, 2009 7:27 pm

Doncs mireu-vos els anellers de flors (per exemple els de bloomflors), però n'hi ha a moltes floristeries; n'hi ha que són flors, n'hi ha que són cistells amb materials de floristeria (mireu també cromàtica)... no sé... a mi m'agraden més que vagin lligats, per si de cas...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dt. des. 01, 2009 7:43 pm

es que quan vaig veure el video, amb els crios portant la safata de vidre... només esperava que ensopeguessin i veure els anells volar (home si fos el meu casament... no sé la gracia que em faria)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Silvia_2008 » dc. des. 02, 2009 10:06 am

loas anillos bien atados, a ver si con la tontería no te casan :-)ok:
Imatge
Silvia_2008

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 10:16 am

marsal75 ha escrit:es que quan vaig veure el video, amb els crios portant la safata de vidre... només esperava que ensopeguessin i veure els anells volar (home si fos el meu casament... no sé la gracia que em faria)

A mi cap, ja t'ho dic ara... jejeje

Jo tinc el cistellet de cromàtica que heu vist més amunt, en color daurat. A dins hi ha un coixinet molt petit (és clar, ha de cabre al cistell) i dos cintes per lligar cada anell en un llacet (és a dir, 4 cintes). Jo el vaig trobar molt maco i original... Ara hi vull anar a buscar una espècie de safata per colocar-hi el poema. Està fet del mateix material i si el pogués trobar en daurat, seria perfecte! Tot a joc!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 02, 2009 10:19 am

aquest cistellet esta molt bé, jo encara no he pensat en aixo... ho he de buscar o quan vegi algo que em cridi l'atenció... a por ello!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 02, 2009 10:44 am

Buniketa el cistell de cromàtida, li posaras el cuixinet i petals de flors? quina idea més maca!!! :-))
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 10:45 am

Sí, no et pensis marsal75, jo no vaig anar a comprar-lo, vull dir que no anava amb aquella intenció. Un día que vaig anar a BCN amb el meu nen, ell es va quedar a la reunió que havia d'anar i jo vaig anar a donar un tomb. Com que havia sentit parlar de la botiga, hi vaig anar per xafardejar, i com que em va agradar... doncs m'ho vaig quedar!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 10:47 am

NUVOLET ha escrit:Buniketa el cistell de cromàtida, li posaras el cuixinet i petals de flors? quina idea més maca!!! :-))

El coixinet segur, els pètals de flors no ho havia pensat, però pot quedar molt bé... Fins i tot havia pensat comprar un altre cistellet per als pètals, però potser no hi ha cap nena que porti flors... només una que porti els anells i prou.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 02, 2009 10:53 am

revisant el primer comentari d'aquest post, també es bona idea un coixí o alguna coseta per l'estil fet en punt de creu, amb els nostres noms... ho aniré rumiant, perque fer-ho no costa gaire (un dels meus hobbies és el punt de creu) i quan hi ha bona llum, en una tarda pot estar fet
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 10:56 am

marsal75 ha escrit:revisant el primer comentari d'aquest post, també es bona idea un coixí o alguna coseta per l'estil fet en punt de creu, amb els nostres noms... ho aniré rumiant, perque fer-ho no costa gaire (un dels meus hobbies és el punt de creu) i quan hi ha bona llum, en una tarda pot estar fet

Doncs sí, la veritat és que pot estar bé... el que passa és que jo buscava alguna cosa una mica més original... a més, vaig fer servir l'aneller per anunciar-ho als nostres pares, jejeje...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 02, 2009 11:25 am

li comentaré a la meva mare, que ella encara té més idees de bomber que jo i li sobra més el temps que a mi, que pensi en alguna cosa.. i si li agrada la idea del coixí que tregui un patró (pero que no ho faci com l'ultima vegada que me'l va donar en un tros de diari, encara que era un mantelet molt petit i sencill)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: feeling » ds. des. 05, 2009 8:50 am

Hola,
La idea es que mi sobrino lleve las alianzas en nuestra boda. El tema es que tendrá poco más de año y medio y estoy pensando como o donde podría llevarlas sin que se le puedan caer. Al ser tan pequeñito tal como coge las cosas las puede soltar, así que no se me ocurre nada original... ¿alguna idea?
Salu2
feeling

Entrades: 175
Membre des de: dl. set. 15, 2008 8:14 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Daina10 » dc. des. 16, 2009 7:33 pm

feeling ha escrit:Hola,
La idea es que mi sobrino lleve las alianzas en nuestra boda. El tema es que tendrá poco más de año y medio y estoy pensando como o donde podría llevarlas sin que se le puedan caer. Al ser tan pequeñito tal como coge las cosas las puede soltar, así que no se me ocurre nada original... ¿alguna idea?
Salu2

Hola feeling,

En una forera (no recuerdo quien, si un caso la buscaré) hizo dos mini ramos de flores dentro de una especie de cucuruchos de ramas super bonitos donde había atadas las alianzas (una en cada ramillete) y la llevaban entre 2 niños... en tu caso podrías hacer sólo uno con las dos alianzas atadas... y para los niños es más facil de coger...

Te buscaré la foto...!!
Imatge
Imatge
Daina10

AnteriorSegüent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants